موضوع مقاله : تشک بادی مخصوص چادر

تشک های بادی مدل های متنوعی را دارند و برای همین است که در سایر مطالب تمامی تشک های بادی را خدمت شما همراهان فروشگاه اینترنتی اینتکس ارائه کرده ایم ، اما در این مقاله قصد داریم تا شما را با تشک بادی مخصوص چادر مسافرتی آشنا کنیم که بیش از هر تشک بادی دیگری می تواند برای آن افرادی که دوست دارند به سفر رفته و در داخل چادر مسافرتی خود یک تشک نرم و راحت داشته باشند ، مناسب و کارایی لازم را داشته باشد . ویژگی های متفاوتی که در تشک بادی مخصوص چادر وجود داشته باعث شده است تا این نوع از تشک ها بیشتر برای استفاده در سفر ها و در داخل چادر مناسب باشند . برخی از تشک های بادی که برای استفاده خانگی ساخته شده اند ابعاد بزرگی را داشته و همچنین در ساخت آن ها از پمپ های باد برقی نیز در برخی از مدل ها استفاده شده است ، برای همین مناسب برای استفاده در سفر ها نیستند . برای همین است که قصد داریم تا راهنمای خرید تشک بادی مخصوص چادر مسافرتی باشیم پس با ما همراه باشید . 

تشک بادی مخصوص چادر مسافرتی به مانند تشک های بادی که برای استفاده خانگی طراحی شده اند ، معمولا به صورت یک نفره و دو نفره طراحی می شوند ، برای همین است که شما می توانید به راحتی تشک بادی مخصوص چادر مسافرتی را خریداری کنید که برای استفاده یک نفره مناسب می باشد و یا برای استفاده دو نفره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد . این ویژگی حتی به شما اجازه می دهد تا تشک را بر اساس ابعادی که چادر مسافرتی طراحی شده است خریداری کنید . اگر چادر مسافرتی شما خانوادگی است می توانید از تشک بادی دو نفره استفاده کنید . بنابارین دستان شما برای خرید تشک بادی مخصوص چادر کاملا باز خواهد بود . چندین تفاوت بزرگ میان تشک بادی خانگی و تشک بادی مخصوص چادر مسافرتی یا همان تشک بادی کمپینگ وجود دارد که یکی از آن ها حجم بسته بندی و وزن آن ها می باشد . 

همانطور که می دانید یک محصول که برای استفاده در سفر ها طراحی می شود باید از وزن سبکی برخوردار باشد و حجم بسته بندی کوچک تری را داشته باشد تا حمل و جابجایی آن به سادگی و بدون مشکل انجام شود . برای همین است که اگر قصد استفاده از تشک های بادی در سفر را دارید حتما مدل هایی را انتخاب کنید که برای استفاده در سفر ها ساخته شده اند . مدل هایی که برای استفاده در داخل چادر ساخته شده اند معمولا ارتفاع کوتاه تری را دارند و همانطور که می دانید تنوع در ارتفاع و ابعاد تشک های بادی زیاد است و خصوصا ارتفاع تشک های بادی بسیار تنوع زیادی دارد که باعث شده تا شما به دلخواه خود بتوانید تشک های بادی را انتخاب کنید که ارتفاع زیادی داشته باشند و یا ارتفاع آن ها کم باشد . ولی در خرید تشک بادی مخصوص چادر مسافرتی باید توجه داشته باشید که هر چه ارتفاع تشک بادی کمتر باشد شما می توانید راحت تر تشک بادی را استفاده کرده و آن را داخل چادر مسافرتی قرار بدهید . برای اینکه اگر ارتفاع چادر مسافرتی نیز کمتر باشد تا در داخل چادر اذیت خواهید شد . از سوی دیگر اگر تشک بادی ارتفاع کمی داشته باشد شما می توانید راحت تر از آن استفاده کنید . 

از سوی دیگر داشتن ارتفاع کمتر در تشک به منزله این است که تشک حجم و ابعاد بسته بندی بسیار کوچک تری را خواهد داشت و وزن آن نیز سبک تر خواهد بود . برای همین در جابجایی و در سفر ها نیز به راحتی می توانید از آن استفاده کنید . از سوی دیگر داشتن ارتفاع کم تر تشک بادی مخصوص چادر مسافرتی و یا همان تشک بادی کمپینگ باعث خواهد شد تا شما سریع تر بتوانید تشک را راه اندازی کنید . برای اینکه هر چه ارتفاع تشک بادی کمتر باشد ، مخزن داخلی تشک نیز کوچک تر شده و شما می توانید با مقدار کمتری پمپاژ هوا ، تشک بادی را راه اندازی و آماده استفاده کنید . بنابراین در طول سفر نیازی نیست که زمان زیادی را برای راه اندازی تشک بادی مخصوص چادر صرف کنید . تمامی تشک های بادی کمپینگ و مخصوص چادر مسافرتی بدون پمپ باد برقی سرخود می باشند ، برای اینکه در طبیعت و در هنگام استفاده از تشک بادی و راه اندازی آن در چادر مسافرتی برقی در دسترس شما وجود ندارد که با آن بخواهید چادر مسافرتی را راه اندازی کنید . 

برای همین برای ساخت تشک بادی مخصوص چادر تنها دریچه باد در بدنه قرار می گیرد که از آن طریق می توانید با استفاده از هر نوع پمپ بادی محصول را راه اندازی کنید . معمولا برای راه اندازی تشک بادی مخصوص چادر پمپ های باد دستی و یا پدالی پیشنهاد می شود . برای اینکه نیازی به برق ندارند و حجم آن ها نیز برای جابجا کردن بسیار کوچک و سبک می باشد . از سوی دیگر شما می توانید از پمپ های باد شارژی نیز برای راه اندازی تشک بادی مخصوص چادر استفاده کنید . توجه داشته باشید که یک نوع پمپ باد دیگر با نام پمپ باد فندکی وجود دارد که با اتصال به جافندکی ماشین شروع به کار می کند و اگر دوست دارید که با استفاده از برق ماشین و پمپ باد فندکی تشک بادی مخصوص چادر را راه اندازی کنید می توانید این مدل ها را انتخاب و از آن ها استفاده کنید . در کنار دریچه ورودی باد ، یک دریچه تخلیه باد نیز برای تشک بادی کمپینگ در بیشتر مدل ها در نظر گرفته می شود که از آن طریق بتوانید سریعا باد داخل تشک را تخلیه کنید . 

تشک های بادی با پمپ باتری خور نیز یکی از بهترین تشک های بادی هستند که برای استفاده در داخل چادر مسافرتی کاربرد دارند . برای ساخت این نوع از تشک های بادی معمولا از پی وی سی استفاده می شود که بعضا دارای روکش های برزنتی نیز می باشند که دوام و کیفیتی بسیار بالا تر را دارند . برای همین است که برای استفاده کردن در بیرون از خانه و در داخل چادر مسافرتی کاربرد فراوانی دارند . این جنس به دلیل ویژگی های بسیار خوبی که دارد باعث می شود که طول عمر بالایی را از تشک های بادی شاهد باشید . برای اینکه این جنس باعث می شود که تشک بادی در برابر رطوبت ها مقاومت خوبی را داشته باشد ، برای اینکه پی وی سی ضد آب است . از سوی دیگر نور خورشید و پرتو های مضر و آسیب رسان خورشیدی به تشک بادی آسیبی وارد نمی کند و شما حتی می توانید از آن در بیرون از چادر مسافرتی نیز استفاده کنید . این جنس حتی قابلیت تعمیر را داشته و برای همین اگر تشک بادی دچار آسیب دیدگی بشود شما می توانید آن را تعمیر کرده و مجددا استفاده کنید . برای همین برچسب تعمیرات برای محصول در نظر گرفته شده است .