توالت صحرایی فنری

B3123

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,620,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شاید برایتان پیش آمده باشد که به یک کمپینگ آخر هفته در طبیعت بروید اما با نبود سرویس بهداشتی رو به رو شوید . توالت صحرایی فنری یکی از مهمترین لوازم کمپینگ می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار می باشد و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران وسایل کمپینگ باز کند . جنس بدنه این محصول از پارچه تفلون می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و همچنین به دلیل ضخامت بالایی که دارد به داخل چادر دید ندارد . همچنین پایه های استفاده شده در ساخت این محصول به صورت فنری می باشد که از استحکام بالایی برخوردار می باشد و در تست های انجام شده بر روی محصول مقاومت بالایی را در برابر باد و طوفان از خود نشان داده است . همچنین وزن این محصول 3.5 کیلو گرم می باشد که در مقایسه با سایر چادرهای مسافرتی سبک می باشد و به راحتی قابل حمل و نقل می باشد . توالت صحرایی فنری با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

نوع فنری
 طول 130 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 195 سانتی متر
 ظرفیت -
 جنس بدنه پارچه تفلون
 جنس پایه ها فنری
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره ندارد
 سایر ویژگی ها ظرفیت یک نفر
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

توالت صحرایی فنری را می تون به عنوان یکی از اقلام ضروری در کمپینگ ها و مسافرت های طولانی مدت محسوب کرد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به تحلیل این محصول بپردازیم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با نقد و بررسی توالت صحرایی فنری همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا به بررسی ابعاد ظاهری این محصول بپردازیم . ساختار این چادر مسافرتی به صورت کلبه ای مانند و همانند سایر چادرهای مسافرتی می باشد که از ابعاد کوچکتری نسبت به چادرهای مسافرتی و کمپینگ برخوردار است و با توجه به ماهیت استفاده از این محصول این امر نیز طبیعی می باشد . رنگ بدنه این توالت صحرایی فنری نقره ای می باشد که کاملا کدر بوده و هیچگونه دیدی به داخل نخواهد داشت . همچنین در بخش بدنه این محصول علاوه بر درب ورودی هیچگونه پنجره ای نیز تعبیه نشده است .

توالت صحرایی

جنس بدنه :

جنس بدنه توالت صحرایی فنری از پارچه تفلون می باشد که از استحکام فوق العاده بالایی برخوردار می باشد و علاوه بر آن به سختی نور را از خود عبور می دهد و دید را تا حد بسیار بالایی به داخل بدنه چادر محدود می کند . علاوه بر آن ستون های نگهدارنده این محصول از جنس فنری می باشد که از مقاومت بالایی در شرایط نا مساعد جوی برخوردار می باشد و در تست های انجام شده بر رویش مقاومت قابل قبولی را از خود نشان داده است .

ابعاد و وزن :

ابعاد توالت صحرایی فنری به مشخصات ( طول : 130 سانتی متر ، عرض : 130 سانتی متر و ارتفاع :  195 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای سفرهای شما فراهم می آورد و خیال شما را از بابت دور بودن از یک سرویش بهداشتی راحت می کند . همچنین وزن این محصول به همراه اقلام همراهی که دارد به 3.5 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی و توسط ساک حملی که دارد قابل جا به جایی می باشد . 

جمع بندی :

توالت صحرایی فنری یکی از ملزومات سفر و کمپینگ می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از طرفداران خاص خود برخوردار می باشد . توالت صحرایی فنری با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...