جکوزی بادی پیش ساخته 

جکوزی بادی پیش ساخته از سری محصولات بادی تولید شده برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان بوده که همانند جکوزی های سنتی و بتنی از قابلیت بسیار مهم آب درمانی برخوردار می باشند. جکوزی های بادی پیش ساخته در واقع به گونه ای تولید شده اند که امکان استفاده در هر مکان مختلفی را برای مصرف کنندگان فراهم خواهد کرد. قابلیت ها و ویژگی های تعبیه شده در جکوزی های پیش ساخته می تواند باعث استفاده راحت مصرف کنندگان از این نوع محصولات شود. جکوزی های بادی در مدل های متفاوتی از نظر طراحی و ساختار بدنه تولید شده اند که هر کدام از ابعاد و ظرفیت آب بخصوص خود برخوردار می باشند تا با توجه به تعداد افراد مصرف کننده تهیه شوند. تنها تفاوت میان جکوزی های بادی و جکوزی های پیش ساخته با جکوزی های بتنی و سنتی بیشتر در نوع جنس بدنه و لوازم همراه خود می باشد که در ادامه مطلب به بررسی بیشتر مزیت ها و معایب آنها خواهیم پرداخت ... جنس بدنه تشکیل دهنده جکوزی های بادی پیش ساخته اصولا از نوع پلاستیک PVC ضخیم با رویه برزنتی بوده که از ساختار لایه ای برخوردار می باشند تا کیفیت و مقاومت بالایی را به همراه داشته باشند. این نوع جنس بدنه در بسیاری از محصولات بادی به کار برده نشده زیرا که بخصوص جکوزی های بادی می باشد تا در برابر دما و فشار آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را داشته باشد . 

برای اینکه استحکام بدنه افزایش داده شود از لایه های ضخیم PVC برای قسمت داخل بدنه به کار برده شده تا در صورت تکیه دادن به دیواره ها باعث فرو رفتن و از دست دادن شکل بدنه نشود. یکی از قابلیت های مهمی که جنس بدنه این نوع محصولات بادی داشته در انعطاف بالای بدنه می باشد. قابلیتی که امکان جمع شدن بدنه اصلی را در حجم و اندازه های کمتری فراهم خواهد کرد تا در نهایت موجب حمل راحت تر این نوع محصولات شود. در صورتی که هر قسمتی از بدنه به هر دلیلی آسیبی مانند سوراخ شدن ببیند به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم خواهد بود. همانطور که در ابتدای موضوع اشاره کردیم جکوزی های بادی پیش ساخته در طراحی ها و ساختار های بدنه متفاوتی تولید شده اند که از جمله آنها می توان به مدل های گرد ، بیضی و مربعی شکل اشاره نمود. نوع ساختار بدنه تمامی جکوزی های پرتابل به صورت دو لایه بوده و از طراحی داخلی مواج برخوردار می باشند تا در زمان استفاده به خوبی اعضای بدن را پوشش دهد و محلی راحت برای نشستن ایجاد کند. برای تخلیه آب و عبور آب در دستگاه مخصوص جکوزی ها چند دریچه آب در نظر گرفته شده که هر کدام از درپوش برای جلوگیری ورود و خروج آب بهره مند می باشند. برخی از مدل های تولید شده در جکوزی های پیش ساخته از دستگیره های پلاستیکی بهره مند بوده که در قسمت بیرونی بدنه تعبیه شده اند تا موجب حمل راحت جکوزی های بادی در حالت خالی از آب شوند. اما نقطه قوت این نوع محصولات داشتن دستگاه مخصوص گرم کردن آب بوده که توسط آن امکان تنظیم فشار آب را به راحتی می توان انجام داد. این دستگاه دیجیتالی می تواند آب درون جکوزی های پیش ساخته را تا مقدار 40 درجه سانتی گراد افزایش داده و به دلیل نصب فیلتر های کاغذی امکان تصفیه آب را نیز به همراه خواهد داشت. جکوزی های بادی همیشه نسبت به مدل های سنتی و بتنی دارای مزیت هایی بوده که موجب استفاده بیشتر از آنها  می شود. 

مزیت هایی همچون داشتن وزن و حجم کم ، راه اندازی آسوده در کمترین زمان ، قابلیت حمل و استفاده در مکان های باز و بسته و همچنین داشتن قیمت مناسب و مقرون به صرفه نسبت به ساخت جکوزی های توکار موجب شده تا تهیه و استفاده از آنها بسیار بهتر و مقرون به صرفه تر باشد. شرکت های مهم تولید کننده جکوزی های پرتابلی که در ایران توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شوند شرکت های اینتکس و بست وی بوده که هر کدام در مدل و رنگ های مختلفی اقدام به تولید چنین محصول بادی کرده اند. هر دو شرکت تولید کننده در حد و اندازه هم به کیفیت ساخت جکوزی های پیش ساخته اهمیت می دهند بنابراین هیچ نگرانی بابت خرید جکوزی های بادی این دو شرکت وجود نخواهد داشت. جکوزی های بادی از نظر قیمت برای خرید بسیار مناسب هستند ، زیرا برآورد هزینه ساخت جکوزی های سنتی و داخل زمین با قیمت جکوزی بادی پیش ساخته ، متفاوت بوده و می توان گفت که قیمت خرید جکوزی بادی پیش ساخته بسیار ارزان تر مقرون به صرفه ترخواهد بود ، همچنین شما نیازی به کارهای فیزیکی همچون کنده کاری و ساخت نخواهید داشت ، به همین منظور می توانید جکوزی بادی پیش ساخته را به صورت آماده از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید و تنها آن را نصب کنید تا قابل استفاده شود و دیگر نیازی به هیچ کاری نباشد . بنابراین اگر شما به دنبال دردسر های ساخت نیستید ، بدون شک خرید جکوزی بادی پیش ساخته برای شما بسیار مناسب خواهد بود . جکوزی های بادی نکات برجسته دیگری را نیز دارند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت . 

جکوزی بادی پیش ساخته بسیار طراحی لوکس و زیبایی دارد ، به طوریکه استفاده از جکوزی بادی پیش ساخته می تواند فضای داخلی حمام یا حتی حیاط خانه ، ویلا و ... را بسیار زیبا تر و جالب تر کند ، شما حتی می توانید از جکوزی بادی پیش ساخته در زیرزمین نیز استفاده کنید . طراحی بی نظیر و استفاده از رویه های طرح دار در این محصولات باعث شده است تا جلوه های زیباتری را به خود بگیرد . عمدتا جکوزی های بادی که تولید می شوند و از نظر زیبایی بسیار مناسب تر از مدل های دیگر هستند ، جکوزی های بادی با رنگ بدنه کرمی ، سورمه ای ، خاکستری ، طوسی می باشند که بیش از هر نوع مدل دیگری محبوب تر بوده و استفاده از آن ها در ویلا و هر جایی می تواند سبب منحصر به فرد تر شدن اطراف و فضای اطراف شود . از نظر ابعادی جکوزی بادی پیش ساخته در مدل های مختلف تولید شده است و شما دستانی باز داشته و می توانید جکوزی های بادی خود را در مدل های مختلف انتخاب و آن ها را خریداری کنید . به عنوان مثال شما می توانید به دلخواه خود جکوزی بادی پیش ساخته را انتخاب کنید که برای استفاده دو نفره نیاز است . جکوزی بادی پیش ساخته دو نفره به دلیل اینکه فضای کوچک تری را دارند ، بسیار محبوب تر بوده و افرادی که دوست دارند به صورت دو نفره از جکوزی بادی استفاده کنند می توانند این نوع مدل ها را انتخاب کنند . یک نکته مهم را نیز در نظر داشته باشید و آن هم قیمت جکوزی بادی پیش ساخته دو نفره است که نسبت به مدل های دیگر ارزان تر می باشند ، زیرا ابعاد آن ها کوچک تر بوده و متریال های کمتری برای ساخت آن استفاده شده است . به همین دلیل نیز شما می توانید با هزینه بسیار کمتر جکوزی بادی پیش ساخته دو نفره را خریداری کنید . این در حالی است که برخی دیگر از جکوزی بادی پیش ساخته ، ابعادی دو برابر داشته و بیشتر برای استفاده چهار نفره مناسب هستند ، از این رو آن دسته از افرادی که دوست دارند به صورت خانوادگی و جمعی از جکوزی بادی پیش ساخته استفاده کنند ، می توانند جکوزی بادی پیش ساخته چهار نفره را انتخاب کنند که فضای بزرگتری را در اختیار آن ها قرار خواهد داد تا اینچنین بهتر و دوستانه تر با یکدیگر در داخل جکوزی ریلکس کرده و به گفتگو بپردازند . البته برخی از افراد نیز دوست دارند که از جکوزی بادی پیش ساخته چهار نفره به صورت دو یا سه نفره استفاده کنند ، زیرا دوست دارند که فضای بیشتری را در اختیار داشته باشند . از این رو شما کاملا سلیقه ای می توانید جکوزی بادی پیش ساخته را انتخاب کنید . در نظر داشته باشید که جکوزی های بادی سایز بزرگ نیاز به فضای بیشتری برای راه اندازی نیازدارند و در راستای آن نیازمند آب بیشتری نیز برای پر کردن خواهند بود ، از این رو به این نکات بسیار مهم نیز توجه داشته باشید . 

 

در این محصولات پیش ساخته جدید و مدرن چندین دستگاه کاربردی همانطور که نام برده شد نیاز است ، شما می توانید از دستگاه های مورد نیاز جکوزی پیش ساخته همچون هیتر ها که در کنار جکوزی بادی پیش ساخته قرار داده شده اند استفاده کرده و به بهترین شکل جکوزی بادی را راه اندازی کنید و با استفاده از این هیتر ها آب داخل جکوزی بادی را گرم کنید . میزان اندازه گرما و حرارت جکوزی بادی پیش ساخته به شما بستگی داشته و می توانید آن را تغییر دهید . عمده هیتر هایی که در کنار جکوزی بادی پیش ساخته قرار می گیرند قابل تنظیم هستند و می توانند به صورت دستی دمای اب را در یک درجه خاصی نگهدارند . استفاده از جکوزی و آب گرم داخل آن می تواند جنبه های بسیار مثتبی برای انواع بیماری ها به خصوص بیماری های ارتوپدی داشته باشد که بدون شک بسیاری از این خاصیت های عالی را می دانید . شما می توانید با استفاده از جکوزی بادی پیش ساخته به ریکاوری کردن بپردازید ، زیرا آب گرم می تواند باعث منبسط شدن عضلات گردد که در راستای آن می تواند به خوبی به شما کمک کند تا خستگی های ناشی از ورزش کردن و ... از تن خارج شود . همچنین برخی دیگر از افراد می توانند برای رهایی از آسیب های ورزشی از جکوزی بادی پیش ساخته استفاده کنند ، حرکت دادن مفاصل در داخل آب جکوزی میتواند با توجه به مقاومتی که آب در هنگام حرکت مفصل دارد ، سبب ماساژ و کاهش درد و بهبودی شود . این موارد درمانی از دیرباز در کشور و در تمامی دنیا مرسوم بوده و شما نیز می توانید با خرید جکوزی بادی پیش ساخته در خانه خود و در نزدیکی یک حوضچه آب گرم داشته باشید تا با نیتی که دارید از موارد درمانی آن استفاده کرده تا دیگر نیازی به صرف هزینه و وقت برای رفتن به جکوزی های عمومی نداشته باشید .

فروشگاه تهران اینتکس همانطور که اشاره شد ، بزرگترین فروشگاه جکوزی بادی پیش ساخته در ایران است که مدل های مختلفی از این محصولات را از برند های معتبر موجود کرده است که می توانید آن را به صورت یک پکیج کامل از فروشگاه خریداری کرده و استفاده کنید . توجه داشته باشید که برند جکوزی بادی پیش ساخته را به درستی انتخاب کنید . امروزه برخی از شرکت ها نیز اقدام به تولید جکوزی بادی پیش ساخته با کیفیت نسبتا پایین می کنند که بهتر است به این موارد توجه داشته باشید و سعی کنید که محصولات بادی یا پیش ساخته خود را همچون جکوزی بادی پیش ساخته از برند های معتبر خریداری کنید . از نمونه برند های بزرگ و شناخته شده در صنعت جکوزی بادی پیش ساخته می توان به دو برند پر فروش اینتکس و بست وی اشاره کرد که با استقبال بسیار زیادی روبرو شده است و به دلیل داشتن کیفیت بالای محصولاتش می توان گفت که خرید از این برند ها عاری از لطف نبوده و شما می توانید از آن ها به عنوان یک جکوزی بادی پیش ساخته اورجینال با خیالی راحت استفاده کنید .