حلقه شنا بادی شورتی بست وی

bestway 32027

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
220,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی شورتی بست وی یکی از محصولات دوست داشتنی بست وی می باشد که در سال ۲۰۱۸ دچار تغییرات بسیاری در بخش طراحی شده است. این محصول رنگ زردی داشته و در میان انبوهی از آب به سادگی قابل تشخیص است. بخش اصلی بدنه این حلقه شنا گرد بوده و دارای یک پشتی به عنوان محلی برای تکیه گاه کودک می باشد و قسمت زیرین آن نیز از حالت + یا پلاس بهره می برد که بر خلاف مدل های نوزادی کمتر از یک سال می تواند فضای بیشتری را برای تکان دادن پا و راحتی بیشتری را برای کودک به همراه داشته باشد. تمامی قسمت های بدنه این محصول از وینیل ساخته شده و ضخامت لایه های آن 0.25 میلی متر بوده که فشار وارده را به خوبی تحمل می کند. لازم به ذکر است که این محصول از بسته بندی جعبه ای رنگی و بسیار زیبا بهره می برد که آن را به گزینه مناسبی برای هدیه دادن میسر می کند. به علاوه لازم به ذکر است که با توجه به حجم بسته بندی کوچک می توان آن را به سادگی حمل کرده و با صرف زمان کوتاهی راه اندازی و استفاده مجدد کنید. 

 نوع تفریحی
 طول 69 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل براق
 وزن 590 گرم
 سازنده بست وی
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 1-2 سال
رنگ زرد
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

حلقه شنا بادی شورتی بست وی

حلقه شنا بادی شورتی بست وی محصولی بسیار زیبا و چشم نواز می باشد که برای کودکان یک تا دو سال طراحی و تولید شده است. این محصول از تولیدات جدید شرکت بست وی می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بالایی است. ایمنی بالای این محصول نیز یکی از خصوصیات مهم این حلقه شنا است که این محصول را به یکی از پر فروش ترین تولیدات بازار تبدیل کرده است. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

در ارتباط با طراحی و ارگونومی ساخت این محصول باید در ابتدا گفت که این محصول ظاهری گرد و زیبا داشته و به صورت شورتی طراحی شده است. اگر از بالا به این محصول بنگریم باید گفت که به صورت دو لایه و دو دایره داخل هم تولید شده است. لایه بیرونی و اصلی این محصول به صورت تو پر و ضخیم طراحی شده است که رنگ ان به صورت یکدست زرد رنگ می باشد. در همین ارتباط باید گفت که ناحیه بالایی این محصول با رنگ سفید و لبه های ابی رنگ و با حروف لاتین عبارت Baby Swim Support  حک شده است. هم چنین در زیر این بخش نیز سه سطح ایمنی حلقه های شنا با رنگ های مختلف نمایان است که در کنار ان و به صورت بزرگ و با رنگ قرمز درجه ایمنی این محصول را که بالاترین حد ایمنی یعنی A می باشد را نشان می دهد.در رابطه با لایه داخلی این محصول هم باید عنوان کرد که ان بخش هم بهصورت یکدست زرد رنگ طراحی شده و در گوشه ای از ان پشتی و تکیه گاهی برای کودک شما طراحی شده است که به صورت مربعی شکل بوده و به سادگی می توان به ان تکیه داده و از تفریح ابی لذت ببرد. هم چنین دو عدد نوار محافظ به صورت ضربدری در وسط این حلقه شنا قرار گرفته است که زرد رنگ می باشند و باعث می شود تا در هنگام نشستن کودک شما در داخل این شناور ، ایمنی او حفظ شده و از داخل ان لیز نخورد. تمام این موارد نشان از کیفیت و خلاقیت بالای طراحی این محصول دارد.

جنس بدنه

از مهم ترین مواردی که باعث شده فروش این محصول بالا باشد جنس بدنه و کیفیت بالای ساخت این محصول است. همان طور که گفته شد این محصول از نظر ایمنی درجه A را کسب کرده است و طبق استاندارد های بین المللی طراحی و تولید شده است. هم چنین بدنه این محصول ساخته شده از نوع وینیل براق می باشد که علاوه بر داشتن زیبایی ، بسیار مقاوم و قوی بوده و به راحتی دچار اسیب نمی شود.

ابعاد و وزن

از موارد دیگری که باید در ارتباط با این محصول صحبت کرد ابعاد و وزن این محصول است. این شناور دارای طول 69 سانتی متر و هم چنین عرض 69 سانتی متر می باشد. در کنار این موارد ارتفاع این محصول هم 25 سانتی متر است. همان طور که گفته شد این محصول مناسب برای استفاده کودکان یک تا دو سال می باشد. هم چنین این شناور تنها 590 گرم وزن دارد که حمل و نقل این محصول را بسیار راحت کرده است.

راه اندازی ومراقبت و نگهداری

راه اندازی و نگهداری از این محصول کاری فوق العاده راحت و اسان می باشد. شما در ابتدا کافی است این شناور را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد شخصی اقدام به باد کردن این محصول در مدت زمان کوتاهی کنید. بر روی این شناور محفظه بادی تعبیه شده است که باد کردن از طریق ان انجام می گیرد. نکته مهم در هنگام باد کردن این محصول این است که ان را بیش از اندازه باد نکنید چون این کار امکان اسیب دیدن این محصول را بالا می برد. هم چنین برای مراقبت از این محصول بهتر است در مواردی که از ان استفاده نمی کنید این شناور را به طور کامل جمع اوری کرده و کنار بگذارید. هم چنین اشیا نوک تیز و وسایل دیگری که امکان سوراخ کردن و اسیب رساندن به این محصول را دارند را هم از کنار ان دور کنید. هم چنین از پریدن و جامپینگ بر روی این محصول خودداری کنید تا دچار افت کیفیت نشود. گفتنی است که در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم قرار گرفته شده است که می توانید از ان هم استفاده کرده و در مواقع لزوم اقدام به تعمیر و رفع عیب این شناور کنید.

جمع بندی

حلقه شنا بادی شورتی بست وی محصولی فوق العاده زیبا می باشدکه رنگ بدنه زرد داشته و مناسب برای کودکان یک تا دو سال می باشد. هم چنین این محصول تنها 590 گرم وزن دارد که بسیار سبک بوده و حمل را راحت و اسوده کرده است. اگر قصد خرید یک شناور زیبا برای کودک خود دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نموده و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...