حلقه شنا بادی گرد طرح برگ سه رنگ اینتکس

intex 59251

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
340,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی گرد طرح برگ سه رنگ اینتکس یکی از محصولاتی است که طراحی بی نظیری داشته و مناسب برای استفاده کودکان سنین بالای 9 سال می باشد. این محصول در سه رنگ مختلف طراحی شده که طرح هر سه مدل یکسان می باشد. در همین ارتباط باید عنوان کرد که طرحی از گل و برگ بر روی هر سه مدل و با رنگ سفید حک شده است که همین طرح باعث چشم نواز تر شدن این محصول شده است. در ارتباط با رنگ بندی این محصول هم باید این نکته را اشاره کرد که از سه رنگ آبی ، صورتی و نارنجی ساخته شده که دست شما را برای انتخاب باز کرده است. در کنار این موارد باید به وزن این محصول هم اشاره نمود که تنها 350 گرم وزن دارد و به سادگی می توانید ان را حمل و جا به جا کنید. هم چنین این محصول ساخته شده از جنس وینیل می باشد که استحکام فوق العاده ای داشته و به سادگی اسیب نخواهد دید. با این محصول به سادگی می توانید کودک خود را با خیال راحت در داخل اب قرار داده و لذت یک تفریح ابی فوق العاده را با این محصول تجربه کنید. هم اکنون می توانید این محصول بی نظیر را از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 ارگونومی ساخت گرد
 وزن 0.35 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ بندیآبی - نارنجی - صورتی
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 9 سال
 قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراه-

حلقه شنا بادی گرد طرح برگ سه رنگ اینتکس یکی دیگر از طراحی های شیک و جدیدی است که شرکت اینتکس به تازگی آن را در کاتالوگ محصولات جدید خود جای داده و به مشتریان نیز معرفی کرده است. این محصول قطعا با توجه به این که در سه طرح و رنگ مختلف روانه بازار شده است به راحتی قادر خواهد بود تا نیاز مشتریان را برطرف کرده و یک محصول ایده آل برای خرید به شمار رود. در همین رابطه صحبت در خصوص نوع طراحی ، رنگ بندی ، جنس و کیفیت محصول و همین طور شیوه خرید این حلقه شنای زیبا را در ادامه این مطلب در دستور کار خود قرار داده ایم پس تا انتها با ما همراه باشید....

شیوه طراحی و نوع ساخت محصول

یکی از مهم ترین خصوصیاتی که باعث می شود تا خیلی از خانواده ها با در نظر گرفتن آن دست به خرید یک حلقه شنا بزنند بحث نوع طراحی و همین طور شیوه شکل گیری یک محصول می باشد که با توجه به این مسئله خیلی از افراد سعی می کنند تا با دقت خرید این دسته از محصولات بادی را انجام دهند. اگر بخواهیم در خصوص این حلقه شنا بیشتر صحبت کنیم باید در ابتدا به نوع آرگونومی و همین طور شیوه ساخت این کالا در ابتدا اشاره کنیم که در نگاه اول همین مسئله به چشم خواهد آمد. از همین رو باید در ابتدا اشاره داشته باشیم که این محصول دارای یک ساختار کاملا گرد است که این گرد بودن محصول سبب شده تا از این حیث بی شباهت به اکثر تولیدات و حلقه های شنای بادی موجود در بازار نباشد.

این ساختار گرد هم چنین با دقت و به صورت دقیق و استاندارد طراحی شده است که نقطه قوت این محصول هم به شمار خواهد رفت. بحث طراحی این محصول نیز به گونه ای است که باعث خواهد شد تا به راحتی بتوانید یک محصول کاملا زیبا را مشاهده کرده و از آن بهره مند شوید. همان طور که در تصاویر این محصول قابل رویت است این حلقه شنا در سه رنگ آّبی ، نارنجی و همین طور صورتی طراحی و تولید گردیده است که این سه رنگ باعث جذابیت هر چه بیشتر این محصول شده و دست شما در هنگام خرید به صورت کامل باز خواهد بود. این رنگ ها هم چنین به صورت براق و یا به عبارت دیگر شفاف تولید شده اند که این امر هم باعث شده تا پس از قرار گیری بر روی آب به زیبایی هر چه تمام تر جلوه ای دو برابر را از خود به نمایش بگذارند که مسئله ای مهم و اساسی خواهد بود. در کنار این موارد بر رویهر سه مدل شما می توانید طرح گل را در رنگ های سفید و مشکی مشاهده کنید که با خلاقیتکامل و با زیبایی هر چه تمام تر رویه اصلی این حلقه های شنا را پوشش داده است که باعث شده تا این محصول از نظر نوع طراحی و ساختار یک حلقه شنای کاملا خلاقانه به شمار رود.

ابعاد و اندازه های حلقه شنا

دیگر خصوصیتی که قطعا در هنگام خرید باید توجه خاص و ویژه ای به آن داشته باشیم بحث ابعاد و اندازه های یک محصول است. با توجه به این که این حلقه های شنا برای سنین کودکان طراحی و تولید شده است باید به این نکته دقت داشته باشید که این محصول برای کودکان بالای 9 سال قابل استفاده خواهد بود و عموما کودکانی که سنین کمتری دارند نمی توانند از این محصول استفاده کنند. از نظر ابعاد نیز با توجه به این که این محصول گرد است شما می توانید مشاهده کنید که دارای قطر 91 سانتی متر می باشد که این قطر باعث شده تا بتوانید به راحتی یک محصول استاندارد را در اختیار کودک خود قرار دهید. هم چنین دیگر نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشیم وزن این حلقه شناست که تنها 350 گرم این محصول وزن داشته و قابلیت جا به جایی ساده و آسان را به خود کودک نیز می دهد زیرا این محصول در داخل بسته بندی در یک باکس بسیار کوچک قرار داشته و پس از راه اندازی نیز فضایی کمتر از یک متر را اشغال می کند که نکته ای بسیار مهم خواهد بود.

جمع بندی

با توجه به تمام توضیحاتی که در این مطلب در خصوص حلقه شنا بادی گرد طرح برگ سه رنگ اینتکس داده ایم حال شما قادر خواهید بود که با در نظر گرفتن سلیقه کودک خود و با توجه به طراحی های خاص این محصولات ، یک حلقه شنا را به بهترین شکل ممکن از طریق سایت فروشگاه محصولات بادی اینتکس در ایران تهیه کرده و از آن در جهت حفظ تعادل کودک خود بر روی آب بهره مند شوید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...