حلقه شنا بادی گرد دستگیره دار طرح چرخ

intex 56268

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
295,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی گرد دستگیره دار طرح چرخ از سری حلقه های شنا زیبا و محبوب اینتکس می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است . این حلقه شنا بادی دارای جنس بدنه وینیل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت طول عمر این محصول به طور کلی راحت می نماید . ضخامت لایه های استفاده شده در این محصول 0.25 میلی متر می باشد که از اطمینان ساخت بالایی برخوردار می باشد . همچنین این  طرح از حلقه بادی ، طرح دستگیره دار حلقه بادی قبلی می باشد که مزیت آن دستگیره دار بودن است و از همین رو می توانید برای حفظ تعادل خود بر روی آب از آن کمک بگیرید . رده سنی استفاده از این محصول بالای 9 سال می باشد که وزن نوجوانان این سن و سال را به خوبی می تواند بر روی آب در مدت زمان بالایی نگهداری کند . حلقه شنا بادی گرد دستگیره دار طرح چرخ با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

 نوع تفریحی
 قطر 114 سانتی متر
 نوع والف والف ایمن
 وزن 900 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره -
 تحمل وزن -
 پمپ خیر 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب سنین +9
دارای جعبه
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

حلقه شنا بادی گرد دستگیره دار طرح چرخ از متفاوت ترین حلقه های شنا طراحی شده موجود در بازار است که طراحی ظاهری آن ، محصول را بسیار دوست داشتنی و محبوب کرده است . حلقه های شنا با توجه به ساختار بادی خود می توانند شناور های بسیار عالی بر روی آب باشند ، تا اینچنین بتوانید به خوبی بر روی آب شناور مانده و به تفریحات آبی و همچنین شنا کردن بپردازید . حلقه های شنا بادی با توجه به طراحی خاص خود ، قابلیت استفاده برای شنا و یادگیری شنا می باشد که به شما اجازه خواهد داد تا به عمق های بالاتر آب بروید ، در بخش های بعدی بیشتر به بررسی حلقه شنا بادی گرد دستگیره دار طرح چرخ خواهیم پرداخت . 

طراحی و تولید حلقه شنا بادی گرد دستگیره دار طرح چرخ

این محصولات یعنی حلقه های شنا بادی همانطور که مشخص است ، از طراحی حلقوی برخوردار می باشد ، این طراحی سبب شده است تا افراد بتوانند به چندین روش از حلقه شنا بادی گرد دستگیره دار طرح چرخ استفاده کنند . شما میتوانید بر روی حلقه شنا بادی نشسته و یا زمانی که داخل آب هستید دستان خود را بر روی این شناور حلقه کرده و استفاده کنید ، یا می توانید به داخل حلقه شنا بادی رفته و بر روی آن سوار شوید ، به طوریکه پاهای شما در داخل آب قرار داشته و اینچنین می توانید در داخل آب شنا کنید .

از خوبی هایی که حلقه شنا بادی گرد دستگیره دار طرح چرخ دارد ، می توان به حفظ تعادل بسیار خوب این محصولات اشاره کرد ، شما می توانید در عمق های نسبتا زیاد نیز از این حلقه استفاده کرده و همچنین در آب های نسبتا مواج مانند دریا البته در عمق های کمتر و در ساحل استفاده کنید . نوع طراحی ظاهری این محصول نیز همانطور که در تصویر و همچنین نام آن مشخص است ، شبیه به چرخ و لاستیک ماشین است که جذابیت آن را دوچندان نموده است . در کناره های این حلقه شنا بادی گرد ، دو دستگیره در طرفین قرار دارد که می توانید با گرفتن آن ، بهتر تعادل خود را حفظ کنید . 

جنس حلقه شنا بادی گرد دستگیره دار طرح چرخ

جنسی که برای ساخت محصولات بادی استفاده می شود ، ممکن است متفاوت باشد ، هر محصولی بر اساس نوع کارایی که دارد ممکن است از لایه های ضخیم تر یا نازک تری برای تولید آن استفاده شود . اما شرکت اینتکس به دلیل ویژگی های بسیار عالی وینیل ، از این جنس برای ساخت محصولات بادی خود استفاده کرده است .

ضخامت پی وی سی که شرکت اینتکس برای تولید حلقه شنا بادی گرد دستگیره دار طرح چرخ در نظر گرفته است ، 0.25 میلی متر است که می توان ضخامت مناسبی برای این محصول بادی دانست . از ویژگی های بسیار خوب حلقه شنا بادی گرد دستگیره دار طرح چرخ می توان به ضد آب بودن آن ، عدم حساسیت پوستی و طول عمر زیاد آن اشاره کرد . وینیل با نام هایی چون پی وی سی و پلاستیک طبیعی منعطف نیز شناخته می شود .

مراقبت و نگهداری حلقه شنا بادی گرد دستگیره دار طرح چرخ

برای مراقبت و نگهداری از حلقه شنا بادی گرد دستگیره دار طرح چرخ توصیه هایی مطرح است که می توانید با رعایت کردن آن ، بهتر و بسیار عالی تر در طی سال های طولانی از حلقه شنا بادی گرد دستگیره دار طرح چرخ استفاده کنید . مهم ترین توصیه ، عدم برخورد اجسام و اشیاء تیز با بدنه محصول بادی می باشد که تنها به حلقه شنا بادی گرد دستگیره دار طرح چرخ بلکه به سایر محصولات بادی نیز می تواند آسیب برساند .

همچنین توصیه می شود که از فشار دادن و تحت فشار قرار دادن حلقه شنا بادی گرد دستگیره دار طرح چرخ جلوگیری شود ، میزان باد زیاد همچنین می تواند این فشار را به محصول وارد کند . شیرجه زدن به همراه حلقه شنا ، پریدن بر روی آن ، چنگ زدن و ... نیز می تواند منجر به آسیب دیدگی محصول بادی شما بشود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...