حمام مسافرتی اتوماتیک G4

tent g4free

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حمام مسافرتی اتوماتیک G4 از سری حمام های مسافرتی بسیار عالی و با کیفیت است که می توانید در کمپ های تفریحی و در مسافرت های خانوادگی و دوستانه از آن استفاده کنید ، این محصول وسیله ای بسیار مناسب است تا با حفظ حریم خصوصی خود در سفر بتوانید برای استحمام ، توالت و رختکن استفاده کنید ، شما می توانید از این محصول در صحرا و در کنار سواحل و هر جای دیگری که اسکان دارید آن را برپا کنید و در صورت نیاز بتوانید به راحتی از داشتن یک توالت سیار ، حمام مسافرتی و حتی یک رختکن برای تعویض لباس استفاده کنید . این محصول ساختار اتوماتیک دارد این ساختار که به ساختار چتری نیز معروف است یکی از بهترین طراحی ها و آرگونومی ساخت است که برای بسیاری از چادر های مسافرتی و حمام مسافرتی استفاده می کنند چرا که بسیار مقاوم و راه اندازی و جمع کردن آن ساده است . این حمام مسافرتی دارای خصوصیت دو پوش است به همین دلیل شما می توانید قسمت سقف آن را با پوشش دوم به خوبی در برابر باران ، آفتاب و ... محفوظ کنید ، حتی می توانید از آن استفاده نکنید . در قسمت جلویی این محصول یک درب بزرگ قرار گرفته که می توانید آن را به خوبی در هنگام استفاده ببندید . همچنین در قسمت های کناری محصول پنجره های زیپی قرار گرفته است که می توانید با باز گذاشتن آن تهویه خوبی را داشته باشید . در کف حمام مسافرتی یک کفی ضد آب قرار دارد که می توانید آن را جدا کنید . قسمت جلویی این حمام نیز یک کفی قرار دارد که این امکان را می دهد که در صورت خیس بودن پاها در برخورد با زمین کثیف نشوند . دیگر مشخصه های محصول فوق در جدول زیر و در قسمت نقد و بررسی آورده شده است که می توانید آن را مطالعه کنید . فروشگاه اینتکس این محصول را با قیمت مناسب به فروش می رسد .

 نوع اتوماتیک
 طول 120 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 206 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی و پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم منعطف
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها دارای ارتفاع بالا
 دارای درب بزرگ ورود و خروج
 راه اندازی آسوده و کم زمان
 وزن: 5 کیلوگرم
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

حمام مسافرتی اتوماتیک G4 از نمونه وسایل و تجهیزات ضروری در سفر های طولانی و کمپ های تفریحی است که می توانید با تهیه آن به حمام کردن و همچنین استفاده به عنوان توالت مسافرتی استفاده کنید ، با کمی تامل میبینیم که وجود یک حمام مسافرتی در سفر ها که امکان اسکان به صورت طولانی مدت وجود دارد نیاز خواهد بود ، در همین راستا شرکت های چادر سازی اقدام به تولید و فروش حمام مسافرتی با شکل ها و ساختار های متفاوت کردند تا مسافرین عزیز بتوانند با خرید آن ها مسافرتی لذت بخش را داشته باشند . استفاده از این محصول می تواند به عنوان حمام مسافرتی ، توالت مسافرتی و رختکن باشد . اما در ادامه قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر سایر ویژگی ها و مزیت های محصول را مورد بررسی قرار دهیم پس با ما همراه باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

حمام های مسافرتی از نظر ساختاری بسیار شبیه به ساختار چادر های مسافرتی می باشد اما ممکن است نوع سازه آن ها و طرح و آرگونومی ساخت آن ها به مانند چادر های مسافرتی کمی با یکدیگر متفاوت باشد ، این حمام مسافرتی همانطور که از نامش پیداست از سازه اتوماتیک برخوردار است این ساختار که به سازه چتری نیز معروف است دیگر نیازی به نصب پایه ها نبوده و با باز کردن اهرم حمام مسافرتی سازه باز شده و تنها بایستی بدنه را متصل کنید ، این نوع ساختار یکی از مقاوم ترین نوع می باشد که در ساخت بسیاری از چادر های مسافرتی بزرگ از آن استفاده می کنند . این حمام مسافرتی دارای یک درب بزرگ در قسمت جلویی خود است که به راحتی می توانید از حمام خارج شوید ، همچنین در قسمت کناری محصول پنجره هایی قرار گرفته است که با باز گذاشتن آن می توانید باعث نورگیری بهتر حمام مسافرتی و نیز تهویه مناسب هوای داخلی شوید ، قسمت بالایی این حمام مسافرتی نیز دارای ساختار دو بخشی یا به اصطلاح دو پوش است که می توانید در مواقع بارانی از آن به منظور دوام بیشتر سقف و هدایت آب به طرفین حمام مسافرتی استفاده کنید . قسمت کف حمام مسافرتی نیز دارای یک زیر انداز ضد آب است که در مواقعی می توانید از آن استفاده کنید و یا آن را جدا کنید . در قسمت خروجی نیز یک زیرپایی کوچکی نیز طراحی شده است که باعث می شود تا در هنگام خروج از حمام مسافرتی که پاهای شما خیس است در برخورد با زمین کثیف نشود . در قسمت های داخلی حمام مسافرتی فوق جیب ها و توشه نگهدار های توری و طناب مانند قرار دارد که از آن طریق می توانید وسایل استحمام خود را در آن قسمت قرار دهید .

جنس بدنه

این حمام مسافرتی زیبا و محبوب و کاربردی از جنس پارچه شمعی و پلی استر ساخته شده است به همین دلیل بدنه کاملا ضد آب بوده و می تواند در برابر رطوبت ناشی از استحمام و حتی آب باران مقاوم باشد ، پلی استر در نازک ترین لایه های خود نیز به دلیل خاصیت شمعی می تواند در برابر رطوبت های بسیار بالا مقاوم باشد و اجازه عبور آب را از خود ندهد ( به اصطلاح آبگریز است ) ، همچنین پوسیده نشده و کیفیت خود را به مرور از دست نمی دهد . ستون ها یا همان سازه حمام مسافرتی اتوماتیک فوق نیز از جنس آلومینیوم منعطف ساخته شده است به همین دلیل مقاومت حمام مسافرتی بالا رفته اما با این حال وزن محصول افزایش نیافته است .

ابعاد ، وزن

ابعاد حمام مسافرتی یا همان توالت صحرایی فوق برابر با ( طول : 120 سانتی متر ، عرض : 120 سانتی متر و ارتفاع : 206 سانتی متر ) می باشد که به این ارتفاع زیاد حقیقا هر شخصی می تواند به خوبی در داخل حمام مسافرتی بایستد بدون اینکه سرش به سقف بخورد ، همچنین طول و عرض زیاد حمام این اجازه را می دهد تا به راحتی بتوانید استحمام کنید . وزن کلی این محصول در بسته بندی خود نیز به 5 کیلوگرم می رسد که به سادگی می توانید آن را جابجا کنید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

راه اندازی این حمام مسافرتی همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد کار چندان دشواری نیست ، نحوه باز شدن این حمام مسافرتی مانند باز شدن چتر است که شما بایستی اهرمی را در مرکز سازه به سمت بالا بکشید تا سازه فرم صحیح را به خود بگیرد ، در صورت متصل بودن بدنه که دیگر نیازی به راه اندازی بدنه نخواهد بود و اما اگر بدنه به سازه متصل نبود می توانید آن را به مانند توضیحاتی که در دفترچه راهنمای محصول اشاره شده است راه اندازی کنید . این حمام مسافرتی از بدنه و سازه بسیار قوی برخوردار است و کیفیت آن بالاست اما با این حال محصول نیازمند مراقبت و نگهداری صحیح است ، در هنگام راه اندازی و جمع آوری محصول نبایستی به سازه فشار بیاورید ، پس از هر بار استفاده به خوبی حمام را بشویید و آن را خشک کنید . ضربه زدن با اجسام تیز ممکن است به بدنه آسیب برساند .

سخن پایانی

بی شک حمام مسافرتی اتوماتیک فوق یکی از برترین حمام های مسافرتی می باشد که شما می توانید از آن به عنوان توالت صحرایی و همچنین رختکن در کنار سواحل دریا استفاده کنید چرا که ویژگی های بسیار خوبی داشته و می تواند بستر مناسبی را برای شما فراهم کند . برای خرید محصول فوق با قیمت مناسب می توانید از فروشگاه اینتکس از سراسر ایران اقدام نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...