حمام مسافرتی عصایی کینگ کمپ

king camp tent 1

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حمام مسافرتی عصایی کینگ کمپ از سری حمام های مسافرتی شرکتی می باشد که در ابعاد نسبتا بزرگ تری تولید شده است این حمام مربعی شکل از اضلاع 165 سانتی متری برخوردار هستند که با ارتفاع 214 سانتی متری خود می تواند فضای کافی و ایده آلی را برای استحمام و یا استفاده به عنوان توالت بدهد ، شما عزیزان می توانید از این محصول هم به عنوان حمام مسافرتی و توالت مسافرتی و حتی در سواحل به عنوان رختکن نیز استفاده کنید . این حمام مسافرتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و جنس بدنه و پایه های آن بسیار مقاوم است ، ساختار آن نیز عصایی بوده و همین موضوع علاوه بر بالا بردن استحکام حمام مسافرتی باعث شده تا راه اندازی و جمع کردن محصول نیز به سرعت انجام شود . بدنه پلی استری این محصول ضد آب بوده و پایه های آن نیز ضد زنگ می باشد چرا که از آلومینیوم استفاده شده است . این محصول دارای یک درب بزرگ در قسمت جلویی می باشد که از آن طریق می توانید به راحتی ورود و خروج کنید ، همچنین در طراحی این محصول پنجره ای تعبیه شده است که می توانید به منظور تهویه هوا از آن استفاده کنید . در داخل این چادر مسافرتی جیب هایی طراحی شده است که شما می توانید وسایل مورد نیاز خود را مانند شامپو و ... را در داخل آن قرار دهید ، همچنین توشه نگهداری در داخل حمام مسافرتی قرار دارد که می توانید لباس های خود را در آن آویزان کنید . نکته جالب در رابطه با این محصول این است که در کنار این محصول کیسه ای به منظور ذخیره آب دارد که می توانید آن را در ارتفاع بالاتری متصل کرده و از قسمت زیرین که دارای شلنگ است به عنوان شلنگ توالت و دوش آب استفاده کنید ، سایر ویژگی های محصول در جدول زیر و در بخش نقد و بررسی محصول آورده شده است . فروشگاه حمام مسافرتی اینتکس این محصول را با قیمت مناسب برای فروش گذاشته است .

 نوع عصایی
 طول 165 سانتی متر
 عرض 165 سانتی متر
 ارتفاع 214 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی و پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم منعطف
 اتوماتیک ---
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها دارای ارتفاع بالا
 دارای درب بزرگ ورود و خروج
 راه اندازی آسوده و کم زمان
 وزن: 4 کیلوگرم
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

حمام مسافرتی عصایی کینگ کمپ از سری حمام های مسافرتی و کمپینگ بسیار دوست داشتنی و کاربردی شرکت بزرگ و پر طرفدار کینگ کمپ می باشد ، کینک کمپ همواره با تولید انواع وسایل و تجهیزات مسافرتی و کمپنیگ سعی کرده تا سفری آسان تر و لذت بخش تر را برای مردم فراهم کند که در همین راستا اقدام به تولید و فروش حمام مسافرتی کرده چرا که وجود آن در سفر ها و اسکان های طولانی مدت در مناطق دور از شهر و بدون امکانات بسیار ضروری است . این حمام مسافرتی نه تنها برای استحمام بلکه می تواند حریم بسیار خوبی برای توالت صحرایی و حتی در سواحل دریا به عنوان رختکن مورد استفاده قرار گیرد ، در ادامه مطلب با نقد و بررسی بیشتر شما را با سایر ویژگی های حمام مسافرتی عصایی کینگ کمپ آشنا خواهیم کرد .

طراحی و آرگونومی ساخت

حمام های مسافرتی نیز به مانند چادر مسافرتی از طراحی ها و آرگونومی های متفاوتی ساخته می شوند که همین موضوع نیز باعث تفاوت آن ها با یکدیگر می شود ، این حمام مسافرتی نیز از سازه عصایی برخوردار است و ویژگی های خاص خود را دارد ، این نوع سازه که راه اندازی آن به صورت دستی خواهد بود یکی از مستحکم ترین نوع سازه ای است که می توانید داشته باشید ( در قسمت راه اندازی با این نوع سازه بیشتر آشنا خواهید شد ) ، پس از راه اندازی سازه نیاز است ، قسمت دوم این محصول نیز حمام بدنه است که در کنار سازه می تواند حمام مسافرتی ایده آلی را در هر محلی برای شما باشد . این محصول از یک درب بزرگ در قسمت جلویی و دو پنجره کناری برخوردار است که می توانید در هنگام استفاده برای نورگیری بهتر و یا تهویه هوا پنجره ها را باز نگه دارید . این حمام صحرایی از خاصیت دوپوش برخوردار است که استفاده از پوشش دوم که در قسمت سقف قرار می گیرد می تواند حمام شما را در برابر بارش باران مقاوم می سازد . در داخل حمام مسافرتی فوق نیز جیب های توری و طناب و محل قرار گیری کیسه آب و نیز توشه نگه دار طراحی شده است که شما می توانید وسایل مورد نیاز خود را در جیب ها قرار داده و لباس های خود را آویزان کنید ، همچنین وجود این کیسه آب که قابل نصب در سقف حمام را دارد با استفاده از یک شلنگ متصل به خود می تواند یک دوش بسیار عالی برای استحمام شما باشد .

جنس بدنه و سازه

جنس بدنه این حمام مسافرتی زیبا و بزرگ از پارچه شمعی پلی استر می باشد ، پلی استر از جمله اجناس بسیار عالی و با کیفیت برای ساخت انواع حمام مسافرتی ، توالت صحرایی ، چادر مسافرتی و ... می باشد چرا که ضد آب بوده و می تواند در هر شرایط محیطی به خوبی مقاومت کند ، همچنین طول عمر بالایی دارد ، نازک ترین لایه های آن نیز می تواند در برابر نفوذ رطوبت مقاوم باشد . سازه این محصول که به صورت عصایی نیز می باشد از آلومینیوم ساخته شده و همین موضوع باعث شده تا محصول استحکام بالایی داشته باشد ، علت اینکه کینگ کمپ از این فلز برای ساخت حمام مسافرتی خود استفاده کرده است کاهش وزن محصول می باشد چرا که آلومینیوم از معدود فلز های مقاوم و با دوام است که وزن سبکی دارد .

ابعاد و وزن

ابعاد حمام مسافرتی عصایی کینگ کمپ فوق که به زیبایی طراحی گردیده است برابر با ( طول : 165 سانتی متر ، عرض : 165 سانتی متر و ارتفاع : 214 سانتی متر ) می باشد ، با توجه به ابعاد گفته شده می توان به بزرگی این حمام مسافرتی پی برد به همین دلیل نیز شما فضای بیشتری برای استحمام داشته و می تواند به راحتی وسایل های خود را بدون اینکه مزاحم شما باشند در داخل حمام مسافرتی قرار دهید و استحمام کنید . ارتفاع 2 متر و 14 سانتی متری این محصول نیز این اجازه را می دهد تا تمامی افراد بزرگسال نیز بتوانند به راحتی در داخل حمام مسافرتی بایستند . وزن کلی این محصول در ساک حمل و بسته بندی خود به 4 کیلوگرم می رسد به همین دلیل نیز شما می توانید به سهولت محصول را در سفر ها به همراه خود ببرید بدون اینکه فضای زیادی را هم اشغال کند .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

راه اندازی این حمام مسافرتی به نسبت دیگر محصولات غیر عصایی کمی متفاوت است ، راه اندازی سازه های عصایی به نسبت دیگر سازه ها شاید کمی زمانبر تر باشد اما با این حال دارای ساختار مقاوم بوده و ارزشش را خواهد داشت ، در راه اندازی این محصول شما دو میله عصایی بلند که قابل جدا شدن از یک دیگر و تقسیم شدن به ابعاد کوچکتر را دارند با به یکدیگر متصل می کنید پس از آن میله را به صورت ضربدری در داخل بدنه قرار می دهید ، دو دهانه در چهار گوشه حمام مسافرتی قرار دارد که در تصویر نیز قابل مشاهده است ، با رد کردن میله ها از پل های موجود در بدنه می توانید فرم اصلی را به محصول بدهید . مراقبت و نگهداری از محصول نیز امری است ضروری که بایستی پس از هر بار استفاده به خوبی از آن نگهداری کنید تا طول عمر محصولتان کاهش نیابد ، پس از هر بار استفاده لازم است که بدنه حمام مسافرتی خود را بشویید و پس از خشک شدن آن را جمع آوری کنید .

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که در رابطه با حمام مسافرتی عصایی کینگ کمپ گفته شد می توان به کیفیت بالا و استحکام سازه ای آن پی ببرید ، کینگ کمپ نیز سعی کرده تا با تجربه کاری بالایی که در ساخت انواع چادر مسافرتی دارد را برای ساخت این حمام مسافرتی به کار گرفته است به همین دلیل شما مشتریان گرامی می توانید بدون هیچ تردیدی محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه intex خریداری کنید و بستر ایده آل برای استحمام ، توالت و رختکن داشته باشید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...