حمام مسافرتی کمپینگ عصایی

Texsport 2047

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حمام مسافرتی کمپینگ عصایی یکی از محصولات پرکاربرد برای سفر های طبیعت گردی و کمپینگ بوده که از ساختاری ایده ال و جدید برخوردار است. این حمام مسافرتی ابعادی مستطیل شکل با یک ارتفاع نسبتا بلند داشته تا تمامی افراد به راحتی از ان بهره برداری نمایند. برای تولید بدنه محصول از پارچه پلی استر استفاده شده که دارای یک روکش از نوع پلی اورتان است. به همین دلیل در تمامی شرایط جوی اب و هوایی می توانید از ان استفاده کنید. زیرا ساختار محصول کاملا ضداب بوده و در اثر تابش مستقیم نور خورشید و قرار گرفتن در معرض وزن باد و یا بارش باران دچار اسیب نخواهد شد. سازه های محصول از نوع عصایی و از جنس فایبرگلاس طراحی شده که وزن بسیار کم در مقابل توان تحمل بالا و طول عمر فوق العاده زیاد را دارا می باشد. در داخل محصول یک لوله کشی از جنس پلاستیک انعطاف پذیر وجود داشته که به یک دوش صحرایی در بخش میانی متصل می شود. به همین دلیل نیازی برای خرید دوش مجزا وجود ندارد. قسمت زیرین محصول با چند سانتی متر ارتفاع از سطح زمین طراحی شده تا اب در داخل محوطه این حمام مسافرتی قرار نگیرد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

 نوع عصایی
 طول 165 سانتی متر
 عرض 165 سانتی متر
 ارتفاع 214 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر با روکش پلی اورتان
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک ---
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها دارای ارتفاع بالا
دوش صحرایی همراه
 دارای درب بزرگ ورود و خروج
 راه اندازی آسوده و کم زمان
 وزن: 4 کیلوگرم
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

حمام مسافرتی کمپینگ عصایی از جمله کامل ترین و جدیدترین انواع این گروه از محصولات بوده که با توجه به ساختار باکیفیت و لوازم جانبی استاندارد در زمان کوتاهی توانست به محبوبیت بالایی در میان طبیعت گرد ها و افرادی که به کمپینگ علاقه دارند دست یافته است. این محصول مناسب استفاده در سفر های طولانی خارج شهر و یا مماطق دور بوده که به دلیل حفظ کامل حریم شما امکان ان وجود داشته تا به عنوان توالت صحرایی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. در این قسمت می خواهیم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به تحلیل و معرفی کاملی از ان بپردازیم. پس برای خرید حمام مسافرتی مناسب و باکیفیت توصیه می کنیم تا انتهای مطلب همراه با باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

حمام های مسافرتی ساختاری مانند چادر های مسافرتی داشته و از تنوع نسبتا خوبی برخوردار هستند. ارگونومی ساخت این محصول کاملا مربع شکل بوده و سازه های ان از نوع عصایی طراحی شده است. این محصول از یک درب بزرگ در قسمت جلویی و دو پنجره کناری برخوردار است که می توانید در هنگام استفاده برای نورگیری بهتر و یا تهویه هوا پنجره ها را باز نگه دارید . این حمام صحرایی از خاصیت دوپوش برخوردار است که استفاده از پوشش دوم که در قسمت سقف قرار می گیرد می تواند حمام شما را در برابر بارش باران مقاوم می سازد. اما بهترین بخش محصول لوله کشی داخلی ان بوده که مربوط به دوش صحرایی محصول می باشد. با استفاده از پرکردن مخزن اب این دوش می توانید به راحتی و با متصل کردن ان به بخش سقف کالا و لوله های طراحی شده داخلی یک حمام راحت را در فضای باز تجربه خواهید کرد. در داخل حمام مسافرتی فوق نیز جیب های توری و طناب و محل قرار گیری کیسه آب و نیز توشه نگه دار طراحی شده است که شما می توانید وسایل مورد نیاز خود را در جیب ها قرار داده و لباس های خود را آویزان کنید. البته در بخش بیرونی پنجره های محصول میله هایی برای قرار دادن حوله تعبیه شده است.

جنس بدنه

افراد در مقابل پرداخت هزینه برای خرید هر محصولی انتظار دریافت کالایی باکیفیت و با طول عمر بالا را دارند. حمام های مسافرتی نیز به دلیل نوع کاربرد و محل های مورد استفاده از این گروه محصولات از اهمیت بالایی در زمینه جنس بدنه برخوردار هستند. جنس بدنه این حمام مسافرتی زیبا و بزرگ از پارچه شمعی پلی استر می باشد ، پلی استر از جمله اجناس بسیار عالی و با کیفیت برای ساخت انواع حمام مسافرتی ، توالت صحرایی ، چادر مسافرتی و ... می باشد چرا که ضد آب بوده و می تواند در هر شرایط محیطی به خوبی مقاومت کند ، همچنین طول عمر بالایی دارد ، نازک ترین لایه های آن نیز می تواند در برابر نفوذ رطوبت مقاوم باشد . سازه این محصول که به صورت عصایی نیز می باشد از فایبرگلاس ساخته شده و همین موضوع باعث شده تا محصول استحکام بالایی داشته باشد. این جنس سازه ها از وزن بسیار کم و طول عمر و دوام بالا برخوردار هستند.

ابعاد و وزن

این محصول مربع شکل دارای طول و عرضی یکسان و معادل 165 سانتی متر و با ارتفاع 214 سانتی متر تولید شده است. با توجه به ابعاد گفته شده می توان به بزرگی این حمام مسافرتی پی برد به همین دلیل نیز شما فضای بیشتری برای استحمام داشته و می تواند به راحتی وسایل های خود را بدون اینکه مزاحم شما باشند در داخل حمام مسافرتی قرار دهید و استحمام کنید . ارتفاع 2 متر و 14 سانتی متری این محصول نیز این اجازه را می دهد تا تمامی افراد بزرگسال نیز بتوانند به راحتی در داخل حمام مسافرتی بایستند . وزن کلی این محصول در ساک حمل و بسته بندی خود به همراه تمامی اقلام همراه به 4 کیلوگرم می رسد به همین دلیل نیز شما می توانید به سهولت محصول را در سفر ها به همراه خود ببرید بدون اینکه فضای زیادی را هم اشغال کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این حمام مسافرتی به نسبت دیگر محصولات غیر عصایی کمی متفاوت است ، راه اندازی سازه های عصایی به نسبت دیگر سازه ها شاید کمی زمانبر تر باشد اما با این حال دارای ساختار مقاوم بوده و ارزشش را خواهد داشت ، در راه اندازی این محصول شما دو میله عصایی بلند که قابل جدا شدن از یک دیگر و تقسیم شدن به ابعاد کوچکتر را دارند با به یکدیگر متصل می کنید پس از آن میله را به صورت ضربدری در داخل بدنه قرار می دهید ، دو دهانه در چهار گوشه حمام مسافرتی قرار دارد که در تصویر نیز قابل مشاهده است ، با رد کردن میله ها از پل های موجود در بدنه می توانید فرم اصلی را به محصول بدهید. برای مراقبت از محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه جدا اجتناب کنید. لازم بوده هر بار استفاده لازم است که بدنه حمام مسافرتی خود را بشویید و پس از خشک شدن آن را جمع آوری نمایید.

جمع بندی

حمام مسافرتی کمپینگ عصایی ساختاری باکیفیت داشته که از سازه هایی با استحکام بالا تشکیل می شود. این محصول پاسخگوی نیاز شما در مسافرت های خارج شهر و دور از دسترس بوده که با بالاترین سطح استاندارد و مرغوبیت بدنه مناسب استفاده در تمامی شرایط اب و هوایی به بازار عرضه می شود. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...