حمام مسافرتی یک نفره فنری

BKWIN-04

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حمام بادی یک نفره در طرح چادر یکی از بهترین و پر کاربرد ترین وسیله های سفری مخصوص سنین مختلف بوده که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی به همراه پلی استر می باشد. بدنه ای مقاوم در برابر آب باران و همچنین شرایط جوی مختلف که می تواند براب هر مکانی مورد استفاده باشد. همچنین راه اندازی این کالا به صورت فنری بوده که توسط فریم های آلومینیومی منعطف انجام می شود. در واقع راه اندازی این کالا در مدت زمان بسیار کمی انجام شده و فریم های این محصول نیز ضد زنگ خواهد بود. این کالا از ویژگی هایی همچون داشتن یک درب بزرگ برای با روکش مخصوص و همچنین وزن بسیار مناسب بهره مند است. وزنی امکان جا به جایی بسیار آسوده این کالا را در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد. البته گفتنی است که این حمام مسافرتی قبل استفاده به عنوان WC نیز خواهد بود.

 نوع فنری
 طول 120 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 190 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی و پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم منعطف
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها دارای ارتفاع بالا
 دارای درب بزرگ ورود و خروج
 راه اندازی آسوده و کم زمان
 وزن: 2.2 کیلوگرم
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

حمام مسافرتی یک نفره فنری از نمونه محصولات سفری طراحی شده برای استفاده در کمپ های تفریحی و مسافرت ها می باشد که می توانید با تهیه آن ، حریم شخصی بسیار خوبی را برای خود دست و پا کرده تا بتوانید در محیط های بیرون از خانه و در فضاهای باز همچون طبیعت ، سواحل دریا ، جنگل و ... یک حمام مسافرتی برای خود داشته باشید .

لازم به ذکر است که شما می توانید از حمام مسافرتی یک نفره فنری به عنوان یک توالت مسافرتی نیز استفاده کنید و تنها این محصول برای ایجاد حریم خصوصی شما طراحی شده است که می توانید آن را با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس تهیه کنید . در ادامه به مواردی همچون طراحی سازه و ساختار محصول ، ویژگی ها و جنس حمام مسافرتی را به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد .

طراحی سازه و ساختار حمام مسافرتی یک نفره فنری

طراحی و ساخت حمام مسافرتی یک نفره فنری بسیار مشابه به چادر های مسافرتی بوده و می توان گفت که این محصول نیز در واقع یک نمونه چادر مسافرتی است ، با این تفاوت که ابعاد آن کوچک بوده و ارتفاع بیشتری نسبت به چادر ها دارند ، به همین دلیل نیز برای مصارفی همچون حمام و رفتن به توالت طراحی و تولید شده است . با توجه به ابعادی که حمام مسافرتی دارد ، مناسب برای استفاده یک نفره می باشد .

تصاویری از محصول خدمت شما مشتریان گرامی ارائه شده است که می توانید آن ها را مشاهده کنید . در تصاویر میبینید که این حمام مسافرتی دارای یک درب بزرگ در قسمت جلویی خود است که از آن طریق می توانید به داخل حمام مسافرتی بروید . این درب به صورت زیپی بوده و شما می توانید به دلخواه آن را باز کرده و یا ببندید . بخش کف حمام مسافرتی باز بوده که به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید از آن طریق آب را به بیرون هدایت کنید .

سازه حمام مسافرتی نیز همانطور که در نام محصول ذکر شده است ، به صورت فنری می باشد ، این نوع سازه به دلیل راه اندازی اتوماتیکی که دارد ، به سادگی و در کمترین زمان راه اندازی خواهد شد . سازه های فنری بسیار مقاوم بوده و در برابر ضربه و فشار نیز تحمل بسیار خوبی را از خود نشان خواهد داد . در گوشه های کف حمام مسافرتی ، گره هایی ایجاد شده است که می توانید حمام را به زمین متصل کنید تا در صورت وزش باد استحکام لازم را داشته باشد .

ویژگی های حمام مسافرتی یک نفره فنری

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان نسبت به حمام مسافرتی یک نفره فنری اشاره کرد ، وزن بسیار سبک 2.2 کیلوگرمی و همچنین حجم بسته بندی نسبتا کوچک آن اشاره کرد که جابجایی و حمل را برای شما بسیار ساده تر خواهد کرد . طول عمر این حمام مسافرتی نیز بسیار بالا بوده و می توانید سال های سال از آن استفاده کنید ، علت بالا بودن کیفیت حمام مسافرتی یک نفره فنری نیز جنس بسیار عالی و مرغوب آن است که در بخش بعدی به آن اشاره خواهیم کرد .

جنس حمام مسافرتی یک نفره فنری

لازمه یک حمام مسافرتی یک نفره فنری این است که از بدنه ضد آب تشکیل شده باشد ، زیرا در هنگام استحمام ، آب بر روی بدنه حمام مسافرتی ریخته خواهد شد . به همین منظور نیز برای ساخت بدنه حمام مسافرتی یک نفره فنری از پارچه شمعی و پلی استر استفاده شده است که کیفیت محصول را دوچندان کرده است . این پارچه ها ضد آب هستند و به همین دلیل بیشترین سهم را در ساخت حمام مسافرتی ، توالت مسافرتی و چادر مسافرتی را دارند . 

پلی استر و پارچه های شمعی در برابر نور آفتاب هم مقاوم بوده و به عنوان عایق عمل می کنند که این ویژگی های بسیار عالی سبب افزایش طول عمر آن ها شده است . برای ساخت پایه ها یا همان فریم اصلی حمام مسافرتی یک نفره فنری از آلومینیوم منعطف استفاده شده است ، آلومینیوم دارای وزن بسیار سبک بوده و همچنین در برابر اکسایش و زنگ زدگی بسیار مقاوم هستند ، همچنین وزن سبکی دارند که سبب شده است تا برای ساخت حمام مسافرتی یک نفره فنری از آن استفاده شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...