در دنیای امروزی و با فرا رسیدن فصل تابستان می توان گفت که استفاده از استخرهای پیش ساخته به شدت افزایش پیدا می کند و در این خصوص باید آموزش های لازم وجود داشته باشد، تا استفاده از این محصولات با استانداردهای روز صورت بگیرد و طول عمر استخر پیش ساخته افزایش پیدا کند. استخرهای پیش ساخته در دسته بندی محصولات لوکس به حساب می آیند و از قیمت های نه چندان ارزان نیز برخوردار هستند، به همین خاطر استفاده درست و اصولی از آن ها می تواند صرفه جوبی قابل توجه در هزینه های خانوار داشته باشد؛ به همین خاطر بر آن شدیم تا آموزشی بر طبق استاندارد های تعیین شده برایتان تدارک ببینیم تا حالا که به فکر خرید استخر پیش ساخته افتاده اید و یا به استفاده از این محصولات مشغول هستید، آگاهی خود را در مزینه استفاده از این محصولات به خوبی افزایش دهید.

یکی از مهمترین نکاتی که برای استفاده درست و اصولی از استخرهای پیش ساخته باید مد نظر داشته باشید، راه اندازی درست و استاندارد این محصولات است. در هنگام نصب این محصولات یکی از مهمترین نکات، بررسی محیطی می باشد که در آن اقدام به راه اندازی محصول می کنید. استخرهای پیش ساخته باید در محیطی صاف و هموار نصب شوند تا با کاهش فشار بر روی ستون های نگهدارنده، به ساختار اصلی استخر فشار بسیار کمتری وارد شود و در نتیجه طول عمر این محصولات به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند. 

همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که اگرچه بدنه این محصولات ساخته شده از متریال اکثرا برزنتی چند لایه می باشد و استحکام بسیار بالایی دارد، اما برخورد اجسام تیز و همچنین حرارت بالا می تواند صدمات جدی را به ساختار این محصولات وارد نماید. پس قبل از برپایی استخر های پیش ساخته بهتر است تا از زیرانداز های مخصوص برزنتی که گاها درون بسته بندی این محصولات قرار می گیرد استفاده کنید. همچنین اگر استخر پیش ساخته مورد نظر شما فاقد زیرانداز بود، می توانید این لوازم جانبی را از نمایندگی اصلی اینتکس تهران تهیه کرده و یا بجای زیرانداز های برزنتی اقدام به خرید تاتامی های با کیفیت مخصوص استخر پیش ساخته از فروشگاه اینتکس تهران کنید.

نکته دیگری که در افزایش طول عمر استخرهای پیش ساخته نقش بسزایی خواهد داشت، تمیز و پاکیزه نگه داشتن آب داخلی این محصولات می باشد؛ جایی که اهمیت پمپ های تصفیه آب به خوبی به چشم می خورد. شما عزیزان باید با بررسی حجم آبی که درون استخر پیش ساخته خریداری شده تان جای می گیرد، پمپ تصفیه ای را انتخاب کنید که قدرت پردازش آب مطابق با آن را داشته باشد، تا بتواند آب را با روشن ماندن در هنگام استفاده به خوبی تصفیه و فاقد مواد تجزیه شوند کند. با تمیز نگه داشته آب دیواره های استخر و همچنین ستون های نگهدارنده آن قطعا طول عمر بسیار بالاتری خواهند داشت و بدون مشکل می توانند سالیان سال به عملکرد مطلوب خود ادامه دهند.

در کنار پمپ های تصفیه آب بهتر است تا از جارو های اسکیمر مخصوص استخرهای پیش ساخته استفاده کنید تا از جلبک زدن بدنه استخر جلوگیری به عمل آورید. جاروهای اسکمیر در برخی از پکیج های استخر پیش ساخته دیده می شوند و در بسیاری از مدل ها باید به صورت جداگانه این لوازم جانبی را تهیه کنید که تنوع گسترده ای از این محصول در نمایندگی اینتکس تهران موجود می باشد. جاروهای اسکیمر و همچنین پمپ های تصفیه آب از جمله لوازمی می باشند که با اتصال به برق شهری قابلیت استفاده دارند و از مصرف برق کمی نیز برخوردار می باشند و برای تامین برق آن ها کار سختی را پیش رو نخواهید داشت.جاروهای اسکیمر نیز در انواع مختلفی وجود دارد که در مقاله های گذشته به تشریح این لوازم جانبی پرکاربرد پرداخته ایم و در صورت نیاز می توانید آن ها را مطالعه کنید.

متریال به کار گرفته شده در ساختار بدنه استخر های پیش ساخته در بسیاری از مدل ها به گونه ای ساخته شده اند که برای استفاده در محیط هایی با شرایط آب و هوایی مختلف هیچگونه محدودیتی نخواهند داشت، اما حال که صحبت از افزایش طول عمر این محصولات می باشد، باید بگوییم که اگر بتوانید استخرهای پیش ساخته در محیط های دارای سایبان نصب و راه اندازی کنید، طول عمر بالاتری را از آن ها شاهد خواهید بود. یکی دیگر از توصیه های ما برای افرادی که به صورت دائمی از استخرهای پیش ساخته در باغ و ویلای خود استفاده می کنند این امر می باشد که، استخر پیش ساخته خود را در هنگام زمستان و یا فرا رسیدن هوای سرد پاییزی، خالی از آب کرده و به صورت کامل پس از جمع آوری درون بسته بندی قرار داده و به محیطی سرپوشیده انتقال دهید و سپس با فرا رسیدن فصل بهار دوباره اقدام به راه اندازی این محصولات نمایید.

یکی از مهمترین توصیه هایی که به شما عزیزان قبل از خرید استخرهای پیش ساخته داریم، استفاده از استخرهای پیش ساخته برندهای معتبر و با کیفیت می باشد. در بدنه این استخرهای پیش ساخته از متریال های بسیار مختلفی با درجه کیفی متنوع می توان استفاده کرد که تاثیر بسزایی در میزان استحکام این محصولات خواهد داشت به همین خاطر بهتر است تا از برندهای معتبر جهانی استفاده کنید تا بهترین عملکرد را شاهد باشید. پیشنهاد ما به شما خرید استخر پیش ساخته اینتکس و بست وی می باشد که آوازه ای جهانی دارند و در کیفیت کاملا بی نظیر هستند. اگر قصد بررسی ، انتخاب و خرید استخر پیش ساخته اینتکس و بست وی را دارید همین حالا می توانید به دسته بندی مربوطه از طریق منوی همین وب سایت مراجعه کرده و جدیدترین و با کیفیت ترین مدل ها را با ارزان ترین قیمت در بازار خریداری نمایید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید. همچنین در صورت نیاز به هر گونه مشاوره تخصصی کافیست تا با شماره تلفن های درج شده در بخش های مختلف وب سایت تماس گرفته و از تجربه مشاورین نمایندگی اینتکس تهران بهره مند شوید.