تعمیر استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست یا استخر فست ست ، از بزرگترین استخر های نیمه بادی ساخته شده است که برند های معروفی مانند اینتکس ، بست وی و جیلانگ آن ها را تولید می کنند . این نوع از استخر ها از پر طرفدار ترین استخر های ساخته شده هستند که به واسطه راه اندازی بسیار آسان ، بسیار محبوب شده اند . کیفیت ساخت استخر ایزی ست نسبت به استخر های بادی بسیار زیاد است و به همین جهت آسیب دیدگی در آن به ندرت پیش آمده و در مقایسه با استخر های بادی ، می توان گفت که استخر ایزی ست آسیب دیدگی کمتری دارد . این در حالی است که استخر پیش ساخته ایزی ست از نظر ابعاد نیز بسیار بزرگ تر از مدل های بادی بوده و شاید بتوان گفت که بیشتر در معرض آسیب دیدگی هستند ، ولی با این حال کیفیت حرف اول را می زند . معمولا آسیب هایی که به استخر ایزی ست وارد می شود عامل انسانی داشته و استخر های ایزی ست به خودی خود آسیب نمی بینند . 


به طور مثال باید بدانید که استخر ایزی ست طول عمر بالایی دارد و اگر آن را برای مدت طولانی استفاده کنید و حتی اگر آن را در فضای باز راه اندازی کنید ، باز هم آسیبی به آن وارد نمی شود . مگر اینکه جسم تیزی به آن بر خورد کرده باشد و یا سنگ ریزه و ... در کف استخر و در سطح زمینی که استخر را راه اندازی می کنید ، باقی مانده باشد . مورد بعدی این است که استخر های ایزی ست به دلیل اینکه بدنه نیمه بادی دارند ، نباید لبه بادی آن ها را بیش از اندازه باد کنید ، برای اینکه اینکار می تواند منجر به ترکیدن این بخش شود . حتی شما اگر لاستیک ماشین را نیز بیش از اندازه باد کنید ، ممکن است لاستیک با آن مقاومت بسیار بالا ، بترکد . بنابراین می بینیم که بیشتر آسیب دیدگی ها عوامل انسانی دارند و حتی اگر شما راه اندازی درستی نداشته باشید نیز می تواند به استخر صدمه وارد کند . 

شاید یکی از ساده ترین و پیش پا افتاده ترین علل آسیب دیدگی به استخر های سایز بزرگی همچون استخر ایزی ست این مورد باشد که استخر را در یک زمین شیب دار راه اندازی کرده باشید . اگر استخر را در زمین شیب دار راه اندازی کرده باشید ، آب در یک طرف استخر جمع شده و می تواند صدمه به آن وارد کند و این موضوع اصلا خوب نیست . حال اگر شما تمامی موارد را انجام دهید ولی باز هم بر اثر سهل انگاری استخر ایزی ست شما آسیب دید باید چه کاری را انجام دهید ؟ آیا پنچرگیری استخر ایزی ست آسیب دیده امکان پذیر است یا باید آن را دور بیاندازید ؟ استخر های ایزی ست استخر هایی با کیفیت و اصل هستند که می توان گفت حتی کالای گران بهایی نیز هستند و ارزش بالایی دارند ، برای همین بهترین کار این است که استخر آسیب دیده را تعمیر کرده و دوباره از آن استفاده کنید . کار غیر عقلانی این است که استخر ایزی ست آسیب دیده را دور بیاندازید . 

چرا که حتی اگر استخر ایزی ست شما از چندین ناحیه نیز آسیب دیده باشد باز هم قابل تعمیر است . حتی اگر لبه بادی و یا بدنه برزنتی آن و یا قسمت کف دولایه استخر اسیب دیده باشد ، باز هم شما می توانید آن را تعمیر کنید . ولی نکته اینجاست که باید تجربه کافی را در زمینه تعمیر استخر بادی ایزی ست داشته باشید . تقریبا می توان گفت که تعمیر استخر ایزی ست کمی تخصص بیشتری نسبت به تعمیرات استخر بادی می خواهد . شما می توانید تعمیر لبه بادی استخر ایزی ست را به مانند تعمیر استخر بادی انجام دهید ، زیرا هر دو آن ها بادی هستند . ولی در نظر داشته باشید که استخر ایزی ست دارای بدنه سه لایه می باشد که این سه لایه پی ویی سی ، برزنت و الیاف می باشد ، اما بدنه استخر بادی تنها از پی وی سی ساخته شده است که از برچسب تعمیرات مخصوص استخر بادی می توانید برای تعمیر کردن بدنه پی وی سی آن ها اقدام کنید . 

لذا بهترین توصیه برای تعمیر کردن استخر ایزی ست این است که آن را به فروشگاه اینتکس تحویل بدهید تا بهترین تعمیرات را در این راستا برای شما انجام دهید . توجه داشته باشید که قیمت تعمیر استخر ایزی ست بالا نیست و نیازی به هزینه زیادی از این بابت نمی باشد ، بنابراین شما می توانید با پرداخت هزینه بسیار پایین استخر ایزی ست با ارزش خود را تعمیر کرده و مجدد از آن استفاده کنید . با تعمیر کردن استخر ایزی ست توسط فروشگاه ، به مانند روز اول می توانید از استخر ایزی ست خود استفاده کنید و اصلا متوجه آسیب دیدگی آن نشوید . تعمیراتی که توسط فروشگاه اینتکس صورت می گیرد ، بهترین نوع تعمیر است ، برای اینکه به صورت تخصصی اینکار صورت می گیرد و تعمیر کاران خبره ای این کار را انجام می دهند ، برای همین استخر آسیب دیده شما پس از تعمیر مشکلی را به وجود نخواهد آورد .

 حتی فروشگاه سعی کرده است تا تعمیرات استخر ایزی ست را به گونه ای انجام دهد که اصلا در ظاهر استخر دیده نشود . چرا که استخر های ایزی ست معمولا طرح دار هستند و فروشگاه اینتکس کاملا به این موارد دقت کافی را دارد . البته شما نیز می توانید با خرید برچسب تعمیرات استخر ایزی ست ، تعمیرات این نوع از استخر ها را در منزل نیز انجام دهید ، ولی باز هم برای استخر های ایزی ست توصیه ما این است که آن را به فروشگاه تحویل بدهید . تعمیرکردن استخر ایزی ست توسطبرچسب تعمیراتبه این گونه است که شما باید مقداری از برچسب را برداشته و آن را برش بدهید و با استفاده از چسب مایع ، آن را به بدنه و محل آسیب دیده بچسبانید تا تعمیرات به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد . با این روش آسان شما می توانید استخر ایزی ست خود را تعمیر کنید و دوباره برای مدت های طولانی از آن استفاده نمایید .