زیرانداز مسافرتی شنگیوان SY-135

ZT12

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,330,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

زیرانداز مسافرتی شنگیوان SY-135 از سری زیرانداز های برند شنگیوان می باشد که از کیفیت ایده آلی برای استفاده در کمپینگ ها برخوردار است . این زیرانداز مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر ضد آب می باشد که خیال شما را از بابت نفوذ آب در چادر مسافرتی راحت می کند ، به همین خاطر می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط باران و برف باشد . مقاومت این زیرانداز مسافرتی تا 2000 میلی متر می باشد . وزن این محصول به همراه بسته بندی قابل حملی که دارد 400 گرم است که به راحتی قابل جا به جایی می باشد . این زیرانداز مسافرتی در چهار رنگ آبی ، نارنجی ، سبز و قهوه ای موجود می باشد که نشان از تنوع رنگی بالای این محصول دارد . زیرانداز مسافرتی شنگیوان SY-135 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

  • طول : 210 سانتی متر
  • عرض : 200 سانتی متر
  • مناسب برای استفاده زیر چادر مسافرتی
  • جنس پارچه : پلی استر 210D
  • مقاومت تا 2000 میلی متر آب
  • ضد آب و مقاوم
  • کد کالا : ZT12

در سفر ها به خصوص در زمان هایی که دوست دارید در یک محل کمپ بزنید ، نیاز است تا وسیله های مورد نیاز ضروری را به همراه داشته باشید تا بتوانید یک اقامت گاه موقت ولی ایده آل را ایجاد کنید تا بتوانید در آن مدت که در آن محل اقامت دارید ، احساس راحتی بیشتری داشته باشید . یکی از وسیله های پر استفاده در مسافرت ها به خصوص زمانی که می خواهید کمپ بزنید این است که از چادر مسافرتی استفاده کنید . چرا که با استفاده از چادر مسافرتی شما می توانید یک سرپناهی برای خود ایجاد کنید که علاوه بر محیط آرام و امن ، بتواند شما را از آزار حشرات و یا سرما و حتی گرما دور کند و همچنین در صورتی که باران ببارد ، شما بتوانید زیر سقف آن به راحتی استراحت کنید . ولی لازم است که در طول استفاده از چادر مسافرتی به خوبی از آن مراقبت کنید . 

برای همین ما به شما استفاده از زیرانداز را پیشنهاد می کنیم . همواره توصیه شده است که با استفاده از زیرانداز ضخیم و خوب می توانید به بهترین شکل ممکن از چادر مسافرتی خود مراقبت کنید و سعی داشته باشید که آسیبی به خصوص از سمت کف به چادر وارد نشود . همانطور که مطمعنا خود شما هم می دانید ، کف چادر مسافرتی همیشه در تماس با سطح زمین است و از آن جا که شما از چادر های مسافرتی در مسافرت ها و در دل طبیعت استفاده می کنید ، ممکن است محلی که برای راه اندازی چادر در نظر می گیرید ، پر از سنگ ریزه و یا شاخ و برگ درختان باشد ، برای همین با استفاده از یک زیرانداز مرغوب می توانید سطح زمین را نرم کنید تا مبادا به چادر مسافرتی آسیبی وارد شود . فروشگاه اینتکس در حال حاضر یک زیرانداز درجه یک با عنوان زیرانداز مسافرتی شنگیوان موجود کرده است که بهترین گزینه برای شما خواهد بود . 

این زیرانداز مناسب ترین زیرانداز برای چادر های مسافرتی بوده و شما می توانید با توجه به ابعادی که دارد ، آن را برای بسیاری از چادر های مسافرتی استفاده کنید . به طور دقیق این زیرانداز دارای طول 210 سانتی متری و عرض 200 سانتی متری ساخته شده است و مستطیل می باشد ، البته ظاهر آن به دلیل اینکه طول و عرض محصول نزدیک به یکدیگر می باشد ، به صورت مربعی دیده می شود . شما می توانید تمامی چادر های مسافرتی خود را که دارای مساحت برابر یا کمتر از 2 متر مربع هستند را بر روی این زیرانداز قرار دهید . این زیرانداز بسیار مقاوم و ضخیم است و این ضخامت می تواند از پاره شدن و سوراخ شدن زیرانداز به خوبی جلوگیری کرده و ایجاد آسیب را به چادر مسافرتی ندهد . از ویژگی های بسیار خوب این زیرانداز می توان به مقاومت آن تا 2000 میلی متر آب اشاره کرد و می توان گفت که کاملا ضد آب است . 

به منظور اینکه زیرانداز مسافرتی شنگیوان بیشتر برای استفاده در زیر چادر می باشد ، لازم است که ضد آب باشد و برای همین است که از پارچه پلی استر 210D در تولید آن استفاده شده است ، برای همین شما می توانید به بهترین شکل ممکن از این چادر مسافرتی استفاده کرده و نهایت لذت را از سفر خود ببرید . همچنین سایر عوامل محیطی به آن صدمه ای وارد نمی کند . دلیل کیفیت بالا و مرغوب این چادر مسافرتی ، به علت این است که سازنده آن شرکت معروف شنگیوان است که از بزرگترین تولید کنندگان چادر مسافرتی در دنیا می باشد . این زیرانداز در چهار رنگ نارنجی ، آبی ، سبز و قهوه ای تولید شده است که شما می توانید با سلیقه خود آن را خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...