زیرانداز مسافرتی ضد آب

ZT10

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,560,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

زیرانداز مسافرتی ضد آب ، مناسب برای استفاده زیر چادر مسافرتی ، جنس پارچه : پلی استر ، مقاومت در برابر نفوذ آب ، رنگ بندی متنوع

زیرانداز مسافرتی ضد آب از سری محصولات مناسب برای استفادی در سفر ها و کمپینگ ها و یا برای استفاده در زیر چادر مسافرتی می باشد که به تازگی وارد فروشگاه اینتکس شده است و توانسته است جای خود را در میان هوادارن کمپینگ باز کند . جنس پارچه استفاده شده در ساخت این زیرانداز از پلی استر می باشد که تا حد قابل قبولی ضد آب است ، از همین رو می توانید از این محصول در شرایط نامساعد جوی در زیر چادر مسافرتی خود استفاده نمایید . وزن این زیرانداز مسافرتی 400 گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به وسیله ساک حمل دسته داری که برای آن تعبیه شده است به راحتی آب خوردن قابل جا به جایی می باشد . این محصول در چهار رنگبندی آبی ، زیتونی ، سبز و نارنجی روانه بازار شده است تا در هنگام خرید سلیقه های بسیاری را پوشش دهد . زیرانداز مسافرتی ضد آب با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

  • طول : 210 سانتی متر
  • عرض : 150 سانتی متر
  • مناسب برای استفاده زیر چادر مسافرتی
  • جنس پارچه : پلی استر
  • مقاومت در برابر نفوذ آب
  • رنگ بندی متنوع
  • کد کالا : ZT10

زیرانداز مسافرتی ضد آب یکی از کاربردی ترین وسایل در طول سفر است که می توانید در سفر های خود از آن ها جهت نشستن استفاده کنید . این وسیله قابل استفاده در زیر چادر مسافرتی نیز می باشد ، با توجه به اینکه در محیط های بیرون و در طبیعت سنگ ریزه و شاخ برگ زیادی وجود دارد با استفاده از زیرانداز می توانید سطحی نرم در را در اختیار داشته باشید و در صورت استفاده از چادر مسافرتی از آسیب دیدن احتمالی کف چادر جلوگیری کنید . این زیرانداز مسافرتی توسط شرکت بزرگ شنگیوآن تولید شده است . شنگیوآن از معتبر ترین تولید کنندگان انواع چادر های مسافرتی و اقلام سفری می باشد که محصولات خود را با بالاترین کیفیت در بازار جهانی عرضه کرده است . در ادامه مطلب با نقد و بررسی بیشتر زیرانداز مسافرتی ضد آب همراه ما باشید .

طراحی و ساخت زیرانداز مسافرتی

زیرانداز ها در ابعاد متنوعی تولید شده اند که در هنگام خرید زیرانداز مسافرتی باید به آن توجه داشته باشید . با توجه به اینکه در بیشتر سفر ها ممکن است با اقوام سفر کنید بهتر است زیرانداز های بزرگ را خریداری کنید . اگر قصد استفاده از این محصولات برای چادر مسافرتی دارید نیز می بایست به ابعاد زیرانداز توجه داشته باشید . این زیرانداز به صورت مستطیلی و در طول 210 سانتی متر و عرض 150 سانتی متر طراحی شده است . رنگبندی این محصول متنوع بوده و می توانید به دلخواه رنگ های نارنجی ، سبز ، مشکی و آبی خریداری کنید . حجم بسته بندی این زیرانداز مسافرتی بسیار کوچک بوده و به همین دلیل به راحتی می توانید آن را حمل کنید و حتی در کوله پشتی قرار دهید . وزن آن نیز بسیار سبک می باشد .

جنس زیرانداز

شرکت شنگیوآن این زیرانداز مقاوم را از پارچه شمعی پلی استر ساخته است ، این جنس یکی از بهترین پارچه های ضد آب و عایق رطوبتی می باشد که حتی از آن برای ساخت بدنه انواع چادر های حرفه ای کوهنوردی و بزرگ خانوادگی استفاده می شود . ضد آب بودن زیرانداز به شما اجازه خواهد داد تا در صورت نیاز بتوانید آن را بر روی زمین های خیس و نمناک استفاده نمایید . همچنین این زیرانداز مسافرتی ، گزینه بسیار خوبی برای استفاده در سواحل دریا و دریاچه ها می باشد . با توجه به این موضوع می توان گفت که زیرانداز مسافرتی ضد آب ، قابل شست و شو بوده و می توانید آن را درصورت کثیف شدن بشویید . ضخامت لایه های استفاده شده برای ساخت این زیرانداز بسیار بالا بوده و به همین دلیل دوام بسیار خوبی در برابر ساییدگی و ... دارد .

ویژگی های زیرانداز مسافرتی

لازم به ذکر است که پارچه پلی استر در برابر نور خورشید نیز مقاوم است و در صورت استفاده مداوم و طولانی مدت ، نور آفتاب سبب آسیب دیدگی زیرانداز نخواهد شد . همچنین رنگ زیرانداز ثابت بوده و در دراز مدت تغییر رنگ نمی دهد . این زیرانداز مسافرتی قابل تعمیر است ، بنابراین در صورت بروز مشکل و یا آسیب دیدگی می توانید محصول را به خیاط داده و در صورت داشتن چرخ خیاطی و مهارت می توانید زیرانداز را تعمیر کنید .

شما می توانید این محصولات سفری و کمپینگ را با قیمت ارزان و مناسب به صورت اینترنتی و حضوری از فروشگاه بزرگ تهران اینتکس خریداری کنید . فروشگاه اینتکس علاوه بر زیرانداز مسافرتی سایر اقلام و تجهیزات سفری را از بهترین برند ها به فروش می رساند که می توانید با مراجعه به دسته بندی های مربوطه تصاویر محصولات کمپینگ و سفری را مشاهده نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...