موضوع مقاله : قایق بادی مخصوص رودخانه

پس از بررسی انواع قایق های بادی که مناسب دریا و دریاچه ها بودند ، قصد داریم تا یک نوع از قایق بادی را معرفی کنیم که مخصوص رودخانه می باشد و با عناوینی همچون قایق بادی مخصوص رودخانه نیز از آن ها یاد می شود . توجه داشته باشید که شرایط آب در استخر ها ، دریا و یا رودخانه با یکدیگر تفاوت دارند ، برای همین نیاز است تا قایق های تولید شده ، از نظر ابعادی به شکلی تولید شوند که مناسب برای استفاده در این این نوع آب ها باشند . به عنوان مثال یک قایق بادی بزرگ و پهن شاید کارایی چندانی در آب های خروشان رودخانه که ممکن حتی عرض رودخانه کم باشد ، نداشته باشد . برای همین ما برای آن دسته از دوست داران قایق های بادی که دوست دارند از قایق بادی در رودخانه ها استفاده کنند ، قایق بادی کایاک را پیشنهاد می کنیم . قایق های بادی کایاک برای بیشتر اب ها مناسب بوده و شما می توانید از آن ها در آب های مواج و حتی آب های آرام استفاده کنید . ولی طراحی بی نظیر آن ها ، شرایط را برای استفاده شده در داخل رودخانه ها بسیار بهتر خواهد کرد . 

شاید از قبل با قایق های کایاک آشنایی داشته باشید ، قایق های بادی کایاک نیز از نظر طراحی شبیه به همان نوع هستند ولی تنها تفاوتی که در میان آن ها وجود دارد ، نوع جنس بدنه و ساختار آن هاست . همانطور که مشخص است ، قایق بادی کایاک دارای بدنه بادی بوده و برای ساخت آن از لایه های ضخیم پی وی سی برزنتی استفاده شده است ، برای همین است که کیفیت ساخت این محصولات بسیار بالا رفته و شما می توانید با اطمینان خاطر خرید های خود را انجام دهید . قایق بادی کایاک به دلیل کیفیت ساخت فوق العاده ای که دارد حتی از سوی فروشگاه اینتکس نیز با ضمانت به فروش می رسد و شما می توانید با رضایت قلبی بیشتری این محصولات را خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید . پی وی سی برزنتی از بهترین لایه ها برای ساخت محصولات بادی مقاوم همچون قایق های بادی می باشد که بیشتر در معرض فشار هستند و باید در برابر ضربه های وارده از سوی آب و همچنین وزن افراد به خوبی تحمل بالایی را از خود نشان دهد . همین ویژگی بسیار خوب و کیفیت ساخت بالای آن است که باعث شده تا قایق بادی اینچنین محبوب شده و به فروش بالایی دست یابند . 

نوع طراحی و ساختار قایق بادی کایاک به صورت باریک و کشیده است ، این طراحی باعث شده است تا شناوری قایق های بادی کایاک به خصوص در رودخانه ها بسیار فوق العاده شود و بسیاری از افراد که به دنبال ورزش های آبی و علاقه مند به قایقرانی هستند ، به سراغ قایق بادی کایاک می روند . طراحی باریک قایق های بادی کایاک به شما اجازه می دهد تا به بهترین شکل ممکن بتوانید از این محصولات در رودخانه هایی با عرض کم نیز استفاده کنید . طراحی کشیده قایق های کایاک نیز مزید بر علت شده است تا تعادل قایق بتواند بر روی اب به خصوص رودخانه ها که تلاطم آب در آن ها زیاد است ، بسیار بهتر شود . شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا از قایق بادی کایاک به جای قایق های کایاک معمولی استفاده کنیم ؟ نکته اینجاست که قایق های بادی کایاک به دلیل طراحی بادی که دارند ، از نظر نگهداری و حمل و نقل ، بسیار شرایط آسان تری را دارند و شما می توانید در هر بار که نیاز به استفاده از قایق بادی کایاک را دارید آن را راه اندازی کرده و استفاده کنید ، سپس ، بعد از استفاده آن را جمع کرده و در ابعاد بسیار کوچک تری آن را بسته بندی کنید . 

داشتن بسته بندی کوچک به همراه وزن سبکی که قایق بادی کایاک مخصوص رودخانه دارد ، حمل و نقل برای شما بسیار آسان تر شده و می توانید در هر بار که قصد سفر و یا تفریح دارید ، به سادگی قایق بادی را نیز با خود به همراه داشته باشید و از آن در هر جایی که علاقه دارید استفاده کنید . برای راه اندازی قایق بادی مخصوص رودخانه کایاک نیز کار ساده ای را در پیش دارید ، شما می توانید از پمپ های باد دستی استفاده کنید تا سریع تر قایق را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . پمپ های باد مختلف از جمله پمپ های باد برقی نیز وجود دارند که شما می توانید از آن ها برای راه اندازی قایق بادی کایاک استفاده کنید ، ولی پمپ باد دستی به دلیل اینکه نیازی به برق ندارد ، می تواند در هر جایی کارایی لازم را داشته باشد . بدین ترتیب مشکلی از بابت راه اندازی قایق های بادی نیز وجود ندارد . قایق بادی کایاک در ظرفیت های مختلف ساخته شده است و این ویژگی به شما اجازه خواهد داد تا آن طور که دوست دارید ، این قایق های بادی را برای استفاده یک نفره ، دو نفره و حتی سه نفره خریداری کنید . فروشگاه قایق بادی اینتکس نیز انواع قایق های بادی کایاک را موجود کرده است و شما می توانید با مراجعه به وبسایت فروشگاه این قایق ها را در ظرفیت های مختلف مشاهده کرده و در صورت علاقه ظرفیت های بالای آن را خریداری کنید .

هر قایق بادی بسته به ظرفیتی که دارد ، ممکن است از نظر ابعاد نیز متفاوت باشد ، یعنی قایق بادی کایاک دو نفره از قایق بادی کایاک یک نفره ابعاد بزرگتری داشته و می تواند وزن بیشتری را نیز بر روی خود تحمل کند . تولید کنندگان قایق های بادی به خصوص قایق بادی مخصوص رودخانه بسیار مهم هستند که باید قبل از خرید قایق بادی مخصوص رودخانه به این نکته توجه داشته باشید که محصول خریداری شده شما ، توسط چه شرکت و چه برندی تولید شده است . زیرا با خرید قایق های بادی از برند های معروف می توانید کیفیت آن را نیز تضمین کنید . بهترین برند های تولید کننده قایق بادی در حال حاضر ، برند هایی مانند اینتکس و بست وی هستند که هر دو برند تاریخچه بسیار خوبی در زمینه تولید و فروش قایق بادی داشته و شما می توانید با اطمینان خاطر این محصولات بادی را خریداری کنید . توجه داشته باشید که فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز تمامی قایق های بادی خود را از برند های معروف موجود کرده است و شما می توانید به راحتی قایق بادی اورجینال خود را خریداری از فروشگاه خریداری نمایید .