مبل بادی یک نفره راحتی بزرگ بست وی

bestway 75064

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره راحتی بزرگ بست وی از مبل های بادی بسیار دوست داشتنی و پر طرفدار برند بست وی می باشد که در دو رنگ ساخته شده است . این مبل بادی دارای دو رنگ توسی و مشکی است که شما در این بخش مدل توسی رنگ آن را مشاهده می کنید . هر یک از این مبل ها طرفداران خاص خود را داشته و شما می توانید به راحتی آن را به صورت اینترنتی و حضوری از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . این مبل بادی دارای ضمانت از سوی فروشگاه بوده و شما می توانید برای تعمیرات نیز محصولات بادی خود را به این مرکز ارسال کنید . مبل بادی یک نفره راحتی بزرگ بست وی ابعاد بزرگی را داشته و برای رده سنی بزرگسال ساخته شده است . برای همین فضای کافی و زیادی را برای استراحت کردن خواهید داشت . از سایر ویژگی ها و مزیت هایی که مبل بادی یک نفره راحتی بزرگ بست وی دارد ، می توان به سطح شیب دار و مواج آن اشاره نمود . شما می توانید در یک حالت بسیار عالی از این مبل بادی استفاده کنید . مبل های بادی قابلیت جابجایی آسان دارند و شما می توانید از آن در هر جایی استفاده کنید . حتی شما می توانید مبل های بادی را در کنار استخر ها و حتی بر روی آب استفاده کنید ، برای اینکه این محصول از پی وی سی ساخته شده است و بدنه ای کاملا ضد آب دارد . سطح مبل بادی یک نفره راحتی بزرگ بست وی از یک رویه جیر ساخته شده است که زیبایی آن را چند برابر کرده و از عرق کردن بدن نیز می تواند جلوگیری کند .

  • طول : 165 سانتی متر
  • عرض : 84 سانتی متر
  • ارتفاع : 79 سانتی متر
  • تحمل وزن : 100 کیلوگرم
  • جنس : پی وی سی با رویه جیر
  • دارای رویه برجسته
  • وزن : 3 کیلوگرم
  • کد محصول : bestway 75064

مبل بادی یک نفره راحتی بزرگ بست وی از جدید ترین مبل های بادی شرکت بست وی می باشد که به تازگی در دو رنگ مختلف در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود شده است . این دو رنگ شامل رنگ های مشکی و توسی است که شما در این صفحه ، مبل بادی یک نفره راحتی بزرگ بست وی توسی رنگ را مشاهده می کنید . این مبل ها یکی از راحتی ترین نوع طراحی ها را دارند و دلیل محبوبیت و فروش بسیار بالای آن نیز نوع طراحی خاص آن است . اگر به محصول توجه داشته باشید و با دقت طراحی آن را مشاهده کنید ، متوجه خواهید شد که این مبل بادی دارای ارتفاع کمی از سطح زمین بوده و همچنین دارای نشیمنگاه کشیده ای می باشد ، برای همین شما در حالت استفاده از این محصول به صورت نیمه دراز کش بر روی آن قرار خواهید گرفت ، برای همین در یک شرایط بسیار بهتر استراحت خواهید کرد و مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد . 

برای اینکه بیشتر با ویژگی ها و خصوصیت های مبل بادی یک نفره راحتی بزرگ بست وی آشنا شوید ، توصیه ما به شما این است که ادامه این مطلب را مطالعه نمایید تا به بررسی دقیق تر محصول بپردازیم . طراحی کشیده این مبل بادی در حالی است که یک پشتی و تکیه گاه بلند و با زاویه مناسبی برای مبل بادی در نظر گرفته شده است که شما در راحت ترین حالت ممکن بر روی مبل خواهید نشست و می تواند به بهترین شکل ممکن و بدون مشکل از آن استفاده کنید . شما می توانید ساعت ها بر روی مبل بادی نشسته و از آن استفاده کنید ، بدون اینکه فشاری بر روی کمر و اندام های شما وارد شود . نکته مهم دیگر این است که این مبل بادی دارای رویه برجسته و مواج است . این رویه و نوع طراحی آن که در تصویر محصول مشخص است ، می تواند یک شرایط ایده آلی را برای استراحت کردن شما فراهم کند . 

برای اینکه رویه مواج می تواند باعث نرمی بیشتر و انعطاف پذیری فوق العاده مبل بادی شود . همچنین این طراحی می تواند از تعریق بدن جلوگیری کند ، برای اینکه برجستگی های موجود بر روی بدنه مبل بادی می تواند باعث ایجاد جریان هوا گردد . نکته مهم دیگر در رابطه با جنس این محصول بادی است . جنس بدنه مبل های بادی از مهم ترین فاکتور هایی است که باید قبل از خرید مبل بادی به آن توجه داشته باشید . این مبل بادی از بدنه تماما پی وی سی ساخته شده است . قسمت زیرین آن به دلیل اینکه بیشتر از هر جایی با زمین در برخورد است ، به صورت دولایه ساخته شده است تا در برابر آسیب دیدگی ها مقاوم تر باشد . نکته دیگر نیز این است که رویه این مبل بادی از یک لایه جیر ساخته شده است . این رویه می تواند خاصیت ضد تعریقی داشته باشد و از آن مهم تر لطافت بسیار بهترین نسبت به پی وی سی داشته و می تواند شرایط بهتری را برای شما به همراه داشته باشد . 

شما نیز می توانید از این ویژگی بسیار خوب استفاده کرده و مبلی بی نظیر داشته باشید . زمانی که مبل بادی یک نفره راحتی بزرگ بست وی را راه اندازی می کنید ، طول آن به 16 سانتی متر و عرض محصول به 84 سانتی متر می رسد . همچنین ارتفاع آن نیز 79 سانتی متر می باشد . این ابعاد بزرگ بوده و می تواند برای تمامی سنین قابل استفاده باشد . هر چند با توجه به کیفیت فوق العاده خوب مبل بادی یک نفره راحتی بزرگ بست وی و جنس بدنه ای که دارد ، می تواند وزن های بالا را تا 100 کیلوگرم تحمل کند . بنابراین می توان گفت که رده سنی بزرگسال می توانند به راحتی و بدون مشکل از مبل بادی یک نفره راحتی بزرگ بست وی استفاده کنند . وزن این محصول 3 کیلوگرم است و شما می توانید به آسانی آن را جابجا کرده و حتی در سفر ها نیز آن را به همراه داشته باشید . اگر باد مبل بادی یک نفره راحتی بزرگ بست وی را تخلیه کنید ، حجم بسته بندی آن بسیار کوچک خواهد بود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...