مبل بادی یک نفره چراغ دار بست وی Bestway 75086

Bestway 75086

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره چراغ دار بست وی Bestway 75086 از زیبا ترین و جذاب ترین مبل های بادی ساخته شده توسط برند بست وی است که تفاوتی با سایر مبل های بادی دارد و آن هم داشتن یک چراغ ال ای دی هفت رنگ در داخل خود می باشد ، تا شما بتوانید در مواقع استفاده به خصوص در شب ، چراغ مبل را روشن کنید تا فضای اطراف زیبا تر شده و خود مبل بادی نیز جذاب تر از همیشه دیده شود . مبل بادی یک نفره چراغ دار بست وی برای رده سنی بزرگسال ساخته شده است و می تواند وزن های بالایی را تا 100 کیلوگرم تحمل کند . ابعادی که مبل بادی یک نفره چراغ دار بست وی دارد به طول 102 سانتی متر و عرض 97 سانتی متر با ارتفاع 71 سانتی متر می باشد که یک ابعاد بزرگ محسوب شده و بزرگسالان به راحتی می توانند با فضای خوبی که در اختیار دارند از مبل بادی استفاده کنند . از ویژگی ها و مزیت های مبل بادی یک نفره چراغ دار بست وی و سایر مبل های بادی می توان به پرتابل بودن و قابلیت حمل و جابجایی آسان آن ها اشاره کنیم . به عنوان مثال مبل بادی یک نفره چراغ دار بست وی که تنها 2.2 کیلوگرم وزن دارد ، به سادگی قابل جابجایی بوده و شما می توانید به راحتی آن را در هر جایی که دوست دارید ببرید و حتی در سفر ها آن را به همراه داشته باشید و استفاده کنید . این محصول از پی وی سی طرح چرم ساخته شده است و بخش نشیمنگاهی آن از پی وی سی جیر می باشد که بسیار رویه مقاوم و البته لطیف است تا شما احساس بهتری را داشته باشید . شما می توانید مبل بادی یک نفره چراغ دار بست وی را با قیمت ارزان و در چند رنگبندی از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . 


  • طول : 102  سانتی متر
  • عرض : 97 سانتی متر
  • ارتفاع : 71 سانتی متر
  • قابلیت تحمل وزن :  100 کیلو گرم
  • وزن :  2.2  کیلو گرم
  • جنس رویه : پی وی سی جیر
  • جنس دیواره ها : پی وی سی چرمی طرح دار
  • جنس کف : پی وی سی طرح چرم دو لایه
  • دارای ال ای دی نورانی در بخش داخلی مبل
  • کد محصول : Bestway 75086

مبل بادی یک نفره چراغ دار بست وی از مبل های بسیار زیبا و شیک شرکت بست وی می باشد که دارای چراغ ال ای دی بوده و می تواند یک مبل درخشان و دوست داشتنی باشد . مبل های بادی ویژگی های بسیار زیادی دارند که باعث شده است تا محبوبیت آن ها بسیار بالا برود . برای همین است که فروشگاه اینتکس مدل های مختلفی از مبل های بادی را از جمله مبل بادی یک نفره چراغ دار بست وی را موجود کرده است تا شما بتوانید آن ها را به راحتی خریداری کرده و استفاده کنید . مبل های بادی طراحی بی نظیری دارند و به واسطه اینکه به صورت بادی تولید شده اند ، مبل هایی نرم و بسیار راحت هستند که به شما اجازه خواهند داد تا برای مدت های زیادی بتوانید بر روی مبل نشسته و از آن برای استراحت کردن استفاده کنید . بدین ترتیب ما قصد داریم تا در ادامه همین مطلب به صورت کامل به نقد و بررسی مبل بادی یک نفره چراغ دار بست وی بپردازیم تا شما بیشتر با ویژگی های این محصول آشنا شوید . 

توجه داشته باشید که در خرید مبل بادی باید به این نکته توجه داشته باشید که مبل بادی شما مناسب برای چه رده سنی می باشد . مبل های بادی با توجه به ابعاد و نوع طراحی که دارند می توانند برای رده سنی کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان قابل استفاده باشند . به خصوص که هر مبل بادی می تواند تا یک محدوده خاصی از وزن ها را تحمل کند و اگر فشار زیاد و افراد سنگین وزن از مبل استفاده کنند ، می تواند باعث آسیب رسیدن به بدنه مبل بادی شوند ، برای همین است که در هنگام خرید مبل بادی یک نفره چراغ دار بست وی و هر مبل بادی دیگری باید به این نکته مهم توجه داشته باشید . در ابتدا باید اشاره کنیم که مبل بادی یک نفره چراغ دار بست وی برای رده سنی بزرگسالان طراحی شده است و می تواند تا وزن 100 کیلوگرم را تحمل کند ، از این رو شما می توانید به راحتی و بدون مشکل از آن استفاده کنید . 

ابعاد بزرگ مبل بادی نیز ، شرایط را برای استفاده شما راحت تر خواهد کرد . توجه داشته باشید که مبل بادی یک نفره چراغ دار بست وی در حالت راه اندازی شده خود دارای طول 102 سانتی متری بوده و عرض آن نیز 97 سانتی متر می باشد . برای همین ابعادی بزرگ را برای استفاده شما به همراه خواهد داشت . از سوی دیگر این محصول دارای ارتفاعی 71 سانتی متری خواهد بود . یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک مبل بادی باید داشته باشد ، ابعاد مناسب به خصوص ارتفاع استاندارد است . لذا پاهای شما باید در یک زاویه خوبی بر روی زمین قرار بگیرد و زانوها بسیار خم و یا باز نباشد . همچنین پشتی و تکیه گاه مبل بادی و زاویه آن نیز بسیار مهم است . توجه داشته باشید که شرکت بست وی تمامی مبل های بادی خود را به صورت آرگونومیک طراحی می کند و می توانید از این بابت کاملا اطمینان داشته باشید . 

از سایر ویژگی های بسیار خوبی که می توانیم در رابطه با مبل های بادی یعنی تمامی مبل ها اشاره کنیم ، داشتن وزن بسیار سبک از سوی مبل های بادی می باشد . زیرا این محصولات به صورت بادی طراحی شده اند و وزن آن ها بسیار کم خواهد بود . به طوریکه مبل بادی یک نفره چراغ دار بست وی دارای وزن 2.2 کیلوگرمی بوده و شما می توانید به راحتی آن را برداشته و جابجا کنید . حتی می توان گفت که مبل های بادی یک مبل مسافرتی بسیار خوب برای شما خواهند بود . برای ساخت مبل بادی یک نفره چراغ دار بست وی از لایه های پی وی سی استفاده شده است که باعث دوام بسیار بالا و کیفیت فوق العاده مبل بادی شده است . این جنس ضد آب بوده و در صورت آسیب دیدن نیز با استفاده از برچسب تعمیرات قابلیت تعمیر خواهد داشت . قسمت نشیمنگاهی مبل بادی نیز از یک لایه جیر ساخته شده است که بسیار لطیف تر از پی وی سی خواهد بود . چراغ ال ای دی که در داخل این مبل بادی قرار دارد رنگ های مختلفی داشته و به صورت باتری خور می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...