مبل بادی یک نفره بزرگسال راحتی بست وی Bestway 75096

Bestway 75096

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره بزرگسال راحتی بست وی از جدید ترین مبل های بادی ساخته شده برای رده سنی بزرگسال می باشد که به دلیل داشتن ابعاد بزرگ می تواند شرایط ایده آلی را برای استراحت کردن شما فراهم کند . این مبل بادی بسیار کشیده بوده و می توانید با استفاده از آن ، پاهای خود را دراز کنید . همچنین این محصول به گونه ای طراحی شده است که دارای تکیه گاه بوده و شما می توانید در یک شرایط بسیار ایده آل تری از آن استفاده کنید . این تکیه گاه نرم و راحت است ، برای آن که تمامی قسمت های مبل بادی به صورت بادی ساخته شده اند ، بدین ترتیب شرایط برای استفاده شما بسیار راحت تر خواهد بود . از سایر ویژگی ها و مزیت های این محصول می توان به داشتن رویه مواج اشاره کرد . این رویه مواج ، نرمی و راحتی خاصی را به مبل بخشیده است تا با نشستن شما بر روی مبل بادی حالت گرفته و شرایط ایده آلی را ایجاد کند تا فشاری بر روی بدن شما متحمل نشود . این مبل بادی از پی وی سی طرح چرم ساخته شده است و تنها بخشی از آن که بخش رویه می باشد از پی وی سی جیر تولید شده تا اینچنین نشیمنگاه محصول لطیف تر بشد و از عرق کردن بدن نیز جلوگیری کند . جابجا کردن مبل بادی یک نفره بزرگسال راحتی بست وی بسیار کار ساده ای است ، برای اینکه این محصول تنها 3.9 کیلوگرم وزن دارد . همچنین مبل بادی یک نفره بزرگسال راحتی بست وی قابلیت تحمل 100 کیلوگرم وزن را دارد . برای همین است که فروشگاه اینتکس آن را برای رده سنی بزرگسال مناسب دانسته است .

  • طول : 152  سانتی متر
  • عرض : 127 سانتی متر
  • ارتفاع : 76 سانتی متر
  • قابلیت تحمل وزن :  100 کیلو گرم
  • وزن :  3.9  کیلو گرم
  • جنس رویه : پی وی سی جیر
  • جنس دیواره ها : پی وی سی چرمی طرح دار
  • جنس کف : پی وی سی طرح چرم دو لایه
  • کد محصول : Bestway 75096

مبل بادی یک نفره بزرگسال راحتی بست وی از مبل های بادی جدید و پر طرفدار شرکت بست وی می باشد که با ظاهری متفاوت تولید شده است و یکی از بهترین مبل های بادی است که شما می توانید از آن برای استراحت روزمره خود استفاده کنید . مبل های بادی برخلاف انتظارات قابلیت استفاده به صورت روزانه را دارد و شما می توانید برای مدت های طولانی از آن ها استفاده کنید . زیرا استفاده زیاد از مبل های بادی موجب آسیب دیدن آن ها نمی شود . ولی باید مراقب باشید که بدنه مبل های بادی آسیب نبینند ، برای اینکه این محصولات به صورت بادی ساخته شده اند و ممکن است آسیب ببینند . از سوی دیگر این نکته را نیز در نظر داشته باشید که مبل های بادی به دلیل اینکه این طراحی را دارند برای مسافرت ها مناسب خواهند بود . 

مبل بادی بزرگسال راحتی بست وی دارای طراحی فوق العاده ای بوده که باعث شده است تا مبل بسیار نرم و راحت باشد . از جمله این ویژگی های ساختاری می توان به داشتن رویه مواج و شیبدار محصول اشاره کرد . همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید ، طول این مبل بادی کشیده است و ارتفاع مناسبی دارد ، برای همین شما می توانید در هنگام نشستن بر روی مبل بادی ، پاهای خود را دراز کنید ، در حالت است که در بهترین شرایط ممکن استراحت خواهید کرد . به خصوص که قسمت نشیمنگاهی مبل بادی فرو رفته است و بخشی که زانو ها قرار میگیرد برجسته می باشد و فرم بسیار خوبی را برای شما ایجاد خواهد کرد . از سایر ویژگی های مبل بادی یک نفره بزرگسال راحتی بست وی می توان به داشتن رویه مواج اشاره کرد ، این رویه می تواند نرمی و راحتی خاصی را به مبل ببخشد . همچنین رویه این مبل به دلیل اینکه از جیر می باشد می تواند از عرق کردن جلوگیری کند . 

توجه داشته باشید که مبل های بادی در ابتدا به صورت بسته بندی شده و وکیوم شده برای شما ارسال می شوند و در داخل کارتن هستند ، برای همین شما باید برای استفاده از این محصولات بادی ، آن را در ابتدا راه اندازی کنید . این ویژگی به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید از مبل های بادی به بهترین شکل ممکن استفاده کنید . مبل بادی وزن سبکی دارد ، به طور مثال مبل بادی یک نفره بزرگسال راحتی بست وی 3.9 کیلوگرم وزن دارد که وزن بسیار کمی بوده و شما می توانید آن را برداشته و با خود به سفر ها ببرید و به سادگی آن را حمل کنید . بنابراین می توان گفت که مبل بادی یک نفره بزرگسال راحتی بست وی یکی از مناسب ترین مبل ها برای استفاده در طبیعت ها بوده و شما می توانید در کمترین زمان آن را راه اندازی کرده و استفاده کنید . این مبل بادی فروشگاه اینترنتی اینتکس توسط برند بست وی ساخته شده است . 

برای راه اندازی مبل بادی یک نفره بزرگسال راحتی بست وی می توانید از پمپ های باد استفاده کنید . پمپ های باد مدل های مختلفی را دارند ولی اگر قصد دارید از مبل بادی در خانه استفاده کنید می توانید از پمپ های باد برقی استفاده کنید که قدرت پمپاژ باد زیادی را در مدت زمان کم دارند . این حالی است که اگر دوست دارید از مبل بادی یک نفره بزرگسال راحتی بست وی در مسافرت ها استفاده کنید بهتر است که از پمپ های باد دستی استفاده کنید که نیازی به برق ندارند . این محصول دارای ابعاد بزرگی بوده و مناسب برای رده سنی بزرگسال می باشد ، به خصوص که قابلیت تحمل وزن 100 کیلوگرمی را دارد . در حالت راه اندازی شده ، مبل بادی یک نفره بزرگسال راحتی بست وی دارای طول 152 سانتی متر بوده و عرض آن نیز 127 سانتی متر با ارتفاع 76 سانتی متر خواهد بود که یک ارتفاع بالا و خوبی برای این محصول ، محسوب می شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...