مبل شنی چیست ؟

مبل شنی چیست؟ نوعی مبل که از مواد یونولیتی فشرده و ریزدانه‌هایی سبک تشکیل شده و پوسته پارچه ای گرد مانند دارد تا یک مبل منعطف و سبک و راحت را فراهم سازد مبل‌های شنی با نام‌های بین بگ یا هپی چیر هستند که در انواع یک‌ نفره و دو نفره ساخته و تولید می‌شوند آنها برای تماشای تلویزیون و قرار گرفتن داخل منزل و اتاق نشیمن راحتی بسیار خوبی دارند مبلمان شنی ترکیبی از پارچه و گرانول است که در هنگام نشستن روی آنها حس آرام بخشی را فرد منتقل میکند و در عین حال بسیار سبک و کم حجم هستند جنس بدنه آنها از پارچه و آستر هستند و برای شستن و تمیز کردن آنها میتوانید مواد داخلی آنرا تخیه کرده و براحتی شستشو کنید این محصولات برای تمام سنین مناسب است و کودکان و بزرگسالان میتوانند از آنها برای استراحت و رفع خستگی استفاده نمایند

شاید برخی از شما با مبل های شنی آشنا نباشید اما مبل شنی یکی از جدید ترین و پر آوازه ترین مبل هایی هستند که امروزه در سراسر دنیا به فروش بالایی دست یافته اند ، مبل های شنی ظاهری به مانند مبل های معمولی دارند و یکی از بهترین بستر ها برای استراحت کردن و نشستن می باشند . مبل های شنی چند سالی است که بر سر زبان ها افتاده است و شاید برخی از شما اسم آن را به تازگی شنیده باشید ، به همین دلیل نیز قصد داریم تا در این مطلب به مبل های شنی بپردازیم و جنس ، ساختار ، آرگونومی ، نگهداری و سایر ویژگی های آن ها بپردازیم تا در صورت نیاز خود بتوانید آن ها را خریداری کنید .

مبل های شنی بدین دلیل شنی نامیده می شوند که داخل آن ها مواد خرد و شن مانند تشکیل شده است ، اگر عکس مبل های شنی را در سایت ها و اینترنت مشاهده کنید شاید در ابتدا آن ها را با مبل های بادی اشتباه بگیرید اما مبل های شنی دارای ساختاری کاملا متفاوت هستند ، همچنین جنس بدنه و سایر ویژگی آن ها نیز متفاوت است ، پیشنهاد می کنیم که برای یک بار هم که شده از مبل های شنی استفاده کنید تا ببنید که این محصولات بسیار نرم و راحت هستند .

شما می توانید با داشتن مبل های شنی ساعت ها به تماشای تلویزیون و یا صحبت های خانوادگی و دوستانه بنشینید ، بدون اینکه کمترین فشاری بر شما وارد شود ، نوع ساختار و خاصیت انعطاف پذیری بسیار عالی این محصولات باعث شده است تا گردش خون در بدن به بهترین شکل صورت گیرد ، همچنین حالت پذیری سطح این مبل ها موجب شده تا بدن شما در بهترین حالت قرار گیرد . مبل های معمولی که اغلب دارای پایه های چوبی و نیز بدنه ای ابری هستند در مقایسه با انعطاف مبل های شنی بسیار در سطح پایینی قرار دارند و چه بسا مبل های شنی را می توانید به راحتی فرم دهید تا در صورت نشستن آنگونه که دوست دارید بر روی مبل شنی خود قرار دهید . اما چه چیزی موجب شده تا مبل شنی اینچنین منعطف باشد ؟ مهم ترین عامل جنس بدنه و محتوای داخلی مبل های شنی است .

جنس بدنه یا جنس رویه که خارجی ترین قسمت مبل های شنی را تشکیل می دهد اغلب از پارچه است ، این پارچه ها ممکن است از الیاف ابریشمی ، خز دار ، مخملی ، جیر و … تشکیل شده باشد که به طور عمده اغلب مبل های شنی را با رویه مخملی و جیر تولید می کنند ، همچنین مبل شنی با رویه خز دار نیز از محبوب ترین نوع مبل های شنی می باشد چرا که رویه آن ها بسیار نرم و لطیف است و هنگام استفاده از آن می توانید حس بسیار خوبی داشته باشید . از مهم ترین ویژگی ها و خصوصیات مبل های شنی این است که این رویه ها یا بدنه پارچه ای مبل قابل جدا شدن است به همین دلیل به راحتی می توانید پس از مدتی استفاده رویه محصول را باز کرده و آن را بشویید ، شست و شوی این پارچه ها نیز به مانند پارچه های معمولی بوده و شما می توانید با مواد شوینده به مانند پودر های رختشویی آن ها را بشویید ، همچنین می توانید این رویه ها را با استفاده از ماشین لباسشویی نیز بشویید بدون اینکه آسیبی به پارچه وارد شود .

قابلیت جدا شدن رویه مبل از محتوای داخلی مبل شنی موجب شده است تا بتوان اقدام به تعویض بدنه مبل های شنی نیز نمود ، امروزه در بسیاری از تولیدی ها مانند تولیدی مبل شنی فروشگاه اینتکس رویه و پوسته هایی در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند که می توانید با تهیه رویه دیگر اقدام به تعویض رویه قبلی مبل شنی خود کنید . نحوه جدا کردن پوسته نیز بسیار ساده است ، برای این منظور زیپی در قسمت پایین و کف مبل شنی تعبیه شده است که با باز کردن آن می توانید بدنه را جدا کنید .

برخی از مدل های دیگر نیز ممکن است از همان بالا باز شوند و همچنین ممکن است این نوع مبل ها فاقد زیپ باشند و تنها با بند بسته شده باشند که می توانید آن ها را نیز به راحتی باز کنید . رویه هایی که برای مبل های شنی استفاده می شوند بسیار شیک و زیبا هستند به طوری که بسیاری از خریداران با تهیه مبل شنی سعی دارند تا دیزاین داخلی خانه خود را زیبا تر و شیک تر کنند . بنابراین اگر در طراحی خانه خود بسیار دقت می کنید می توانید از مبل های شنی کمک بگیرید و خانه ای با طراحی زیبا تر داشته باشید .

محتوای داخلی مبل شنی که نقطه قوت مبل های شنی است متشکل از فیبر یا یونولیت های خرد شده می باشد که در داخل یک پارچه آستری قرار گرفته اند ، این جنس ( یونولیت ) به دلیل خاصیت اسفنجی که دارد بسیار انعطاف پذیر است ، به همین دلیل با وارد شدن فشار می توانند منسجم شوند و پس از آن به حالت قبل بازگردند . ذسترسی به این محتوای داخلی نیز وجود دارد و شما عزیزان می توانید به راحتی مقدار داخلی یونولیت را افزایش یا کاهش دهید .

با کمتر کردن محتوای داخل فرم پذیری مبل شنی شما افزایش خواهد یافت و به مراتب مبل شنی شما نرم تر خواهد شد . با افزایش مقدار یونولیت داخل مبل شنی شما می توانید مبل شنی خود را سفت تر کنید ، همچنین میزان انعطاف پذیری آن را کاهش دهید ، پس نتیچه می گیریم که می توانید به راحتی مبل شنی خود را تغییر حالت دهید و حتی رویه آن را نیز تعویض کنید .

نکته : کاهش بیش از حد محتوای داخلی مبل شنی ممکن است فضاهای خالی را در درون مبل شنی پدید آورد که در هنگام استفاده ممکن است بستری ایده آل برای شما نباشد . نکته : یونولیت استفاده شده در مبل های شنی ممکن است پس از استفاده مداوم برای مدت زمان طولانی فشرده شوند و خاصیت اسفنجی روز اول خود را از دست ، در این مواقع نیز جای هیچ نگرانی نیست چرا که به راحتی می توانید با تهیه یونولیت های خرد شده اقدام به شارژ مجدد مبل شنی خود کنید ، این محتوا در اغلب فروشگاه ها و تولیدی ها موجود است ، شما عزیزان می توانید حتی مبل شنی خود را برای فروشگاه اینترنتی اینتکس ارسال کنید تا خود شرکت مبل شنی شما را شارژ کرده و محصول را برای شما ارسال کند .

همچنین شما می توانید به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید و محصولتان را شارژ کنید . این مبل های شنی همچنین قابل تعمیر هستند و شما می توانید آستری ، رویه و دیگر قسمت های مبا شنی را تعمیر کنید که این اقدامات نیز توسط فروشگاه اینتکس انجام می پذیرد . سایز مبل های شنی و نیز نوع طراحی و ساختار مبل های شنی نیز بسیار متنوع است و شما می توانید بنا به سلیقه خود یکی از آن ها را خریداری کنید . سایز های بزرگ و کوچک مبل های شنی باعث شده است تا خریداران با توجه به آناتومی بدن خود بتوانند مبل شنی مناسب خود را تهیه کنند و به راحتی از محصول خود استفاده کنند .

در فروشگاه intex انواع مبل های شنی در طرح ها ، رنگ ها ، ابعاد ، جنس متفاوت به فروش می رسد و شما می توانید به راحتی این محصولات را با گارانتی از شرکت تهیه نمایید .