همانطور که می دانید برند اینتکس یکی از برترین برندهای تولیدکننده محصولات بادی می باشد که سال ها پیش در کشور آمریکا تاسیس شده است و به فعالیت خود ادامه می دهد. در سال های گذشته خط تولید این برند مطرح جهانی به دلایلی مختلفی همچون کاهش هزینه های تولید و نیروی کار به کشور چین انتقال پیدا کرد و محصولات تحت لیسانس آمریکا تولید می شوند، این امر ما را به یاد بسیاری از برندهای بزرگ جهانی همچون اپل می اندازد و امری طبیعی به شمار می رود. اینتکس را می توان اولین برند تولید کننده محصولات بادی چه از نظر زمان تاسیس کمپانی و چه از نظر کیفیت محصولات تولید شده دانست و این کیفیت روز به روز افزایش پیدا کرده است و توانسته است تا رضایت حداکثری خریداران را به همراه خود داشته باشد.

اما سوال اینجاست که آیا محصولات اینتکس در ایران نیز وارد می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله؛ نمایندگی اینتکس تهران با توجه به طی کردن مراحل واردات محصولات این برند، توانسته است از سال های گذشته این کار را به سرانجام برساند و امروزه شما با مراجعه حضوری و یا اینترنتی می توانید جدیدترین محصولات بادی و استخر پیش ساخته اینتکس را مشاهده، بررسی، انتخاب و سفارش دهید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید. نمایندگی اینتکس تهران با حذف واسطه های فروش توانسته است تا کیفیت اورجینال را با قیمت های بسیار مقرون به صرفه عرضه کند و به همین خاطر طیف گسترده ای از مصرف کنندگان را به سمت خود جذب کرده است و رضایت حداکثری آنان را پشتوانه خود می داند.

نمایندگی اصلی اینتکس تهران کجاست؟ یکی از مزیت های نمایندگی اینتکس تهران را می توان فراهم آوردن امکان خرید حضوری و اینترنتی دانست که باعث می شود تا خریدی مطمئن و لذت بخش را برای شما رقم بزند. وب سایت نمایندگی اینتکس تهران با آدرس اینترنتی https://www.tehran-entex.com فعالیت می کند که تمامی مدارک شناسایی و اطمیان خرید را از مراجع قانونی دریافت کرده است تا خریداران بتوانند با خیالی راحت از سراسر کشور به محصولات اینتکس دسترسی داشته باشند و با خیالی راحت خرید خود را نهایی نمایند. تمامی دسته بندی های محصولات بادی و استخر پیش ساخته برند اینتکس را می توانید در وب سایت این نمایندگی به همراه توضیحات کارشناسی شده، اطلاعات دقیق و تصاویر و ویدیو ها مشاهده کرده و پس از بررسی نیازهای تان بهترین مدل را انتخاب کرده و سفارش دهید.

اما نمایندگی اینتکس تهران علاوه بر وب سایت جامع اینترنتی دارای شعب حضوری نیز می باشد که برای آن دسته از افراد که در استان خود شعب حضوری دارند مناسب می باشد. برای دریافت آدرس حضوری دقیق نمایندگی اینتکس تهران کافیست تا به وب سایت این فروشگاه در بخش های بالاتر عنوان نمودیم مراجعه کرده و در قسمت فوتر( پایین ترین بخش وب سایت ) و یا از طریق منوی تماس با ما، آدرس دقیق را دریافت کنید و محصولات را از نزدیک بررسی کرده و سفارش دهید. در حال حاضر فروشگاه اینتکس تهران دارای دو شعبه حضوری در استان تهران و مازندران می باشد و برای مردم عزیز این دو استان امکان خرید حضوری و  برای مردم سایر استان های کشور امکان خرید اینترنتی مطمئن وجود دارد.

محصولات ارائه شده در نمایندگی اینتکس تهران شامل چه دسته بندی هایی می شود؟ در نمایندگی اینتکس تهران به عنوان مرجع رسمی این برند در ایران، تمامی دسته بندی ها و محصولات جدید اینتکس یافت می شود و هر روزه این محصولات با ورود جدیدترین محصولات به روز رسانی می شود تا دسترسی مردم به جدیدترین محصولات برند اینتکس امکان پذیر شود. پرطرفدارترین دسته بندی های موجود در وب سایت اینتکس تهران عبارتند از: استخر بادی، استخر پیش ساخته، تختخواب بادی، کاناپه بادی تختخواب شو، مبل بادی و جکوزی بادی پیش ساخته که این دسته بندی ها شامل هزاران محصول مدرن و کاربردی است.

اما مزایای خرید از نمایندگی اینتکس در ایران چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که نمایندگی اینتکس تهران به دلیل واردات مستقیم محصولات اینتکس از این برند و با حذف واسطه ها به خوبی توانسته است قیمت های رقابتی و در واقع پایین ترین قیمت برای محصولات این برند را در ایران به مصرف کنندگان پیشنهاد دهد. البته اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، پایین ترین قیمت برای محصولات اورجینال و با کیفیت؛ زیرا محصولات این برند به صورت فیک و با کیفیت های بسیار پایین تر نیز در ایران یافت می شود که توسط تولیدی های داخلی عرضه می شوند و می توانند خریدی پر دردسر و بی کیفیت را برای شما رقم بزند.

همچنین از دیگر مزایای خرید از نمایندگی اینتکس تهران می توان به خدمات پس از فروش توسط کارشناسان این مجموعه اشاره داشت، جایی که در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید با خیالی راحت به آن مراجعه کرده و از خدمات پس از فروش حرفه ای بهره مند شوید. تمامی مراحل خدمات پس از فروش از تعویض تا تعمیر محصولات زیر نظر کارشناسان برجسته صورت می گیرد و در این صورت با خیالی راحت محصول را پس از انجام مراحل مورد نیاز تحویل می گیرید. به طور کلی می توان گفت که اگر قصد خرید هر کدام از محصولات برند اینتکس و همچنین بست وی را دارید، همین حالا می توانید از طریق منوی موجود در وب سایت، به دسته بندی مربوطه مراجعه کرده و محصولات را به همراه توضیحات تکمیلی مشاهده کرده و تصمیم خود را با نیازسنجی های موجود بگیرید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید. در صورت نیاز به هر گونه مشاوره تخصصی و رایگان نیز کافیست تا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف همین وب سایت تماس بگیرید و از تجربه کارشناسان ما استفاده کنید.