چادر مسافرتی دو نفره بست وی

Bestway 68084

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,620,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره بست وی ، وزن محصول :  1.5 کیلو گرم ، جنس بدنه : پلی استر 190T با رویه PA ، جنس ستون ها : فایبرگلاس ، دارای یک درب ورودی ، مدت زمان راه اندازی : 8 دقیقه ، دارای ساک حمل ، دارای 8 عدد گیره

چادر مسافرتی دو نفره بست وی از چادر های مسافرتی فوق العاده سبک و مناسب برای کوهنوردی و ... می باشد که می توانید از آن برای کمپ زدن استفاده کنید . این چادر مسافرتی بسیار عالی و حرفه ای دارای طول 205 سانتی متر و عرض 145 سانتی متر با ارتفاع 1 متر می باشد که برای استفاده دو نفر به صورت همزمان مناسب می باشد . چادر مسافرتی دو نفره بست وی تنها 1.5 کیلوگرم دارد که به آسانی می توانید آن را حمل کنید . این چادر همچنین حجم بسته بندی بسیار کوچکی را دارد که به سادگی می توانید آن را به کوله پشتی خود ببندید و حمل کنید . دلیل کوچک بودن چادر مسافرتی و همچنین وزن سبک آن ، متریال هایی است که برای ساخت بدنه و پایه های آن استفاده شده است . برای ساخت بدنه چادر مسافرتی از پلی استر 190T استفاده شده است که سبب ضد آب شدن این محصول گردیده تا شما بتوانید از چادر مسافرتی دو نفره بست وی در روز های بارانی نیز استفاده کنید . و اما پایه یا همان سازه چادر مسافرتی دو نفره بست وی نیز از میله های فایبرگلاسی ساخته شده است که به خوبی می تواند وزن سبکی را داشته باشد و در عین حال از دوام بالایی نیز برخوردار باشد . پایه های فایبرگلاسی نیز ضد آب هستند . چادر مسافرتی دارای یک درب ورودی دارد و همچنین از اقلام همراه آن می توان به ساک حمل و 8 عدد گیره اشاره کرد .

  • چادر مسافرتی دو نفره بست وی
  • طول : 205  سانتی متر
  • عرض : 145 سانتی متر
  • ارتفاع : 100 سانتی متر
  • وزن محصول :  1.5 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پلی استر 190T با رویه PA
  • جنس ستون ها : فایبرگلاس
  • دارای یک درب ورودی
  • مدت زمان راه اندازی : 8 دقیقه
  • دارای ساک حمل
  • دارای 8 عدد گیره
  • کد محصول : Bestway 68084

چادر مسافرتی دو نفره بست وی یک چادر بی نظیر و از دسته چادر های مسافرتی مخصوص کوهنوردی می باشد که به دلیل سبک بودنش به راحتی جابجا می شود و شما می توانید آن را به سادگی و به وسیله کوله پشتی و ساک حملی که دارد ، محصول را جابجا کرده و در هر جایی از آن استفاده کنید . چادر های مسافرتی یکی از بهترین وسیله ها برای استفاده در مسافرت می باشد که شما می توانید با استفاده از آن ها ، در هر جایی از طبیعت که دلخواه شما می باشد کمپ زده و استراحت کنید . این چادر های مسافرتی مخصوص برای استفاده دو نفره بوده و شما می توانید برای استفاده یک نفره و نهایتا دو نفره از آن بهره مند شوید . در ادامه به نقد و بررسی کامل تر چادر مسافرتی دو نفره بست وی خواهیم پرداخت تا بیشتر با این محصول پر فروش آشنا شده تا بتوانید بهترین تصمیم را گرفته و با شناخت تمامی چادر های مسافرتی به خصوص چادر مسافرتی دو نفره ، بهترین تصمیم را بگیرید . 

یکی از نکات بسیار مهمی که باید قبل از خرید چادر مسافرتی دو نفره و یا سایر چادر های مسافرتی داشته باشید این است که به جنس محصول توجه داشته باشید . یکی از دلایلی که باعث می شود یک چادر مسافرتی ضد آب باشد . مهم ترین ویژگی چادر های مسافرتی این است که ضد آب باشند تا شما بتوانید با استفاده از آن ها حتی در صورت بارش باران نیز دچار مشکل نشوید . بدین منظور شرکت بست وی نیز برای ساخت چادر مسافرتی دو نفره بست وی از بدنه پلی استر استفاده کرده است که میزان پلی استر موجود در پارچه بسیار بالا بوده و باعث شده است که چادر مسافرتی عایق بسیار خوبی در برابر بارش باران و رطوبت ها باشد . از سوی دیگر رویه ای نیز از جنس پلی اورتان برای چادر مسافرتی در نظر گرفته شده است که می تواند در مواقعی که باران شدید است از آن استفاده کنید . 

موضوع دیگری که باید به آن توجه داشته باشید جنس پایه ها می باشد ، زیرا یک چادر مسافرتی در اصل از دو بخش تشکیل میشود که یکی از آن ها بدنه و دیگری پایه های چادر خواهند بود . برای ساخت و تولید این چادر مسافرتی از فایبرگلاس استفاده شده است که یک جنس بسیار عالی و درجه یک بوده که باعث می شود تا چادر های مسافرتی بسیار سبک تر شوند و شما بتوانید به راحتی از سبک بودن این محصولات استفاده کرده و آن ها را راحت تر جابجا کنید . فایبرگلاس بسیار مقاوم است و در عین حال سبک بوده و می تواند در برابر زنگ زدگی ها نیز مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . نوع سازه یا همان پایه های چادر مسافرتی از نوع عصایی است که نیازمند راه اندازی بوده و شما می توانید در کمتر از 8 دقیقه چادر را به طور کامل راه اندازی کنید . 

برای این چادر مسافرتی یک درب بزرگ ورودی قرار داده شده است که می توانید از آن قسمت وارد چادر شده و از آن خارج شوید . ولی برای چادر پنجره ای طراحی نشده است ، زیرا ابعاد چادر خیلی بزرگ بوده که نیاز به پنجره باشد ، با این حال برای تهویه هوای بهتر داخل چادر مسافرتی ، تهویه هایی در بدنه چادر قرار داده شده است که هوا می تواند از آن قسمت ها عبور داشته باشد . طول چادر مسافرتی دو نفره بست وی 205 سانتی مت بوده و عرض چادر مسافرتی نیز 145 سانتی متر است ، به همین علت شرکت بست وی چادر مسافرتی فوق را برای استفاده دو نفره مناسب دانسته است . 

وزن کلی محصول به 1.5 کیلوگرم می رسد که یک وزن بسیار سبک برای چادر مسافرتی محسوب شده و شما می توانید به آسانی چادر مسافرتی را برداشته و آن را به راحتی حمل کنید . عمدتا برای سفر های پیاده به مانند کوهنوردی ویا جنگل گردی از چادر های مسافرتی استفاده می شود که وزن بسیار سبکی داشته باشند . این چادر بسیار مقاوم است و حتی برای اینکه بتوانید چادر را در برابر باد نیز مقاوم تر کنید ، 8 عدد گیره به همراه محصول وجود دارد که از آن می توانید برای اتصال چادر به زمین استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...