مزایا و فواید تشک بادی اینتکس و تشکهای بادی intex

مزایا و فواید تشک بادی

تشک های بادی یکی از وسایل پر کاربرد می باشد که به صورت روزمره می توان آن ها را مورد استفاده قرار داد . این تشک ها با توجه به آرگونومی ساخت بسیار مناسب و مطلوب می توانند بستری بسیار نرم و راحتی را برای شما عزیزان به ارمغان بی آورد . کافی است یک بار این تشک ها را امتحان کنید تا دیگر به سمت تشک های پشمی و سنگین خود نروید . تشک های بادی جدید تر با تغییراتی مهندسی توانسته اند به اوج کیفیت خود برسند و بتوانند بستری بسیار نرو و راحتی را برای هر کسی با هر سنی به ارمغان بی آورد . تشک های بادی با نوع ساختی که دارند از لحاظ شکل و شمایل بسیار شبیه تشک های معمولی هستند ، اما این سوال ممکن است برای همه پیش بیاید که آیا از لحاظ کیفیت و راحتی نیز می توانند به مانند تشک های معمولی عمل کنند یا خیر ؟ در این مطلب که با عنوان مزایا و فواید تشک های بادی نام گذاری شده است ، قصد داریم با بررسی بیشتر این محصولات شگفت انگیز و کاربردی ، شما را با ویژگی های مختلف آن آشنا سازیم تا اگر قصد خرید آن ها را دارید ، با اطلاعات کامل و کافی اقدام به خرید تشک بادی محبوب و مد نظر خود کنید . پس در ادامه همراه ما باشید . 

طراحی و آرگونومی ساخت تشک های بادی

طراحی این تشک ها عمدتا به شکل هندسی مستطیلی می باشد ، به دلیل اینکه با توجه به ابعاد انسان ساخته می شوند . رنگ بندی این ممحصولات گوناگون است و در همه نوع ابعاد و رنگ هایی تولید می شوند . بنابراین در بازار ها می توانید با توجه به سلیقه ی شخصی خود هر رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید تا از خرید و استفاده از محصول خود لذت ببرید . همانطور که گفته شد این محصولات در ابعاد متنوعی تولید می شوند و چه بسا از سنین بسیار کم ، حتی نوزادان تا افراد بالغ با هر سنی می توانند از آن وجود این محصولات بی نظیر استفاده کنند . با توجه به سایز بندی و رده ی سنی می توان انتخاب های درست را انجام داد ، برخی از این تشک ها با مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای بدنه ی های چند لایه و مستحکم می باشند از این رو افرادی که دارای وزن بالایی می باشند نیز می توانند آن محصولات را خریداری کنند و از داشتن آن ها لذت ببرند . در هنگام خرید می توانید مشخصات هر تشکی را مطالعه کنید و به نسبت علاقه و تحمل وزنی که محصول دارد ، اقدام به خرید آن کنید . این تشک ها می توانند بازه ی وزنی یک کیلو گرم تا 150 کیلوگرم و حتی بیشتر را دارند ، و به راحتی با توجه نوع ساختارشان می توانند این اوزان را تحمل کنند . 

جنس بدنه ی که در این محصولات استفاده می شود ، عمدتا از pvc فشرده می باشد ، این جنس یکی از مقاوم ترین اجناس می باشد که می توان از آن برای تولیدات تشک های بادی استفاده نمود ، چرا که در برابر فشار بسیار مقاوم و انعطاف پذیر بوده که علاوه بر این ویژگی بستری بسیار نرم و راحت را به ارمغان بی آورد ، از این رو بسیاری از تولید کنندگان مطرح محصولات بادی ، به ویژه تشک های بادی از این جنس در محصولات خود استفاده می کنند . موضوعی که در رابطه با جنس بدنه ی این محصولات مطرح است ، این است که می توان به راحتی آن ها را تغییر داد و طراحی های متنوعی را بر روی آن ها پیاده کرد . از این رو همانطور که در بازار ها میبینیم تشک های بادی در شکل و شمایل گوناگون ، میبینیم ، گاه تشکی با شکل ظاهری ساده و گاه با اشکال متفاوت میبینیم و یا حتی ممکن است تشک های بادی کودکان را به شکل عروسکی نیز دیده باشید . تکنولوژی هایی که رویه ی این تشک ها استفاده شده است بسیار حائز اهمیت است ، رویه ی مواج گونه ی آن هاست . این رویه های مواج به شکل های گوناگونی می باشند که به منظور نرم تر شدن و انعطاف پذیر تر شدن تشک استفاده می شوند ، بدین صورت که فرد در هنگام دراز کشیدن بر روی آن ، تشک منعطف تر شده و فرد در حالت آرگونومیک تری قرار میگیرد . از دیگر مزیت های این رویه می توان به عبور جریان بهتر هوا در بین بدن فرد و رویه ی تشک اشاره کرد . این عمل باعث می شود که در صورت قرار گیری طولانی مدت فرد در تابستان احساس گرم نکند و با عبور هوا از لایه های این رویه ، سطحی خنک تر را ایجاد کند و از عرق کردن احتمالی جلوگیری کند . پس می توان گفت که این رویه های مواج خاصیتی ضد تعرقی دارند . این رویه های مواج به شکل های گوناگون وجود دارد که عمده ترین آن ها سطح مواج موازی یا مشبک می باشد که در مقالات دیگر این فروشگاه می توانید آن ها را مورد بررسی قرار دهید و با توجه به سلیقه ی خود یکی از آن ها را انتخاب کنید .


مزایای تشک های بادی

تشک های بادی همانطور که در متن بالا گفته شد در ابعاد مختلف و با رنگ بندی های گوناگون تولید و طراحی می شوند ، از این رو افراد می توانند با توجه به سلیقه ی خود هر مدل را با هر ابعادی تهیه کنند تا هم یک بستر بسیار نرم و راحتی را داشته باشند و هم از وجود آن ها در اتاق و یا سفر خود لذت ببرند . این محصولات از جنس پی وی سی مقاوم تولید شده اند که بسیار جنس مرغوبی است و می تواند وزن زیادی را تحمل کند . این محصولات همانطور که گفته شد می توانند جایی بسیار نرم و راحتی را به مانند تشک های معمولی و پشمی و حتی بهتر از آن را برای افراد فراهم آورد . ویژگی ها و مزیت های این تشک های بادی بسیار زیاد است که چند مورد از آن ها را در این مطلب ذکر می کنیم . با توجه به این که این تشک ها از باد پر می شوند و بیشتر حجم آن ها را باد تشکیل داده است ، جابجایی و حمل آن نیز به راحتی امکان پذیر است و بر خلاف تشک های معمولی به راحتی جابجایی آن صورت می گیرد . اگر شما دارای منزل کوچکی هستید یا فضای خانه برایتان اهمیت دارد بهترین گزینه این است که از تشک های بادی استفاده کنند چرا که فضای کمتری را اشغال می کنند و همچنین در صورت عدم استفاده از آن ها می توانید ، تشک را در حجم و اندازه های بسیار کوچکی جمع کرده و از فضای منزل استفاده ی بهینه کنید . همچنین به دلیل وزن کم و حجم بسته بندی بسیار کوچک این محصولات ، می توان آن ها را حتی در سفر ها نیز همراه خود برد و از وجود آن ها بهره مند شد . با توجه به جنس رویه ی این تشک ها بسیاری از آن ها را می توان حتی بر روی آب نیز راه اندازی کرد که این ویژگی  بسیار کاربردی می باشد . به همین دلیل می توان گفت برخی از تشک های بادی دو کاره ، حتی چند کاره هستند . در مقالات دیگر می توانید ویژگی های تشک های بادی چند کاره را مطالعه کنید . 

فواید تشک های بادی

تشک های بادی با توجه به مزایای بسیاری که دارند ، چند عیب کوچک نیز دارند که می توان با رعایت نکاتی از عیب آن ها چشم پوشی کرد . عیب آن ها را می توان جس بدنه ی حساس pvc  آن دانست . جنس بدنه ی این محصولات به دلیل اینکه به مانند نایلون می مانند ، در برابر ضربه به وسیله ی ابزار های تیز و برنده آسیب پذیر می باشند . همچنین وسایل پر حرارت و داغ نیز می تواند به بدنه ی این محولات ضربه بزند . برخی به دلیل اینکه از جنس مقاوم بدنه اطلاع دارند و می دانند که وزن های بالا نیز تحمل می کنند ، اقدام به پریدن بر روی تشک می کنند ، این عمل ممکن است موجت ترکیدن تشک شما شود . به همین خاطر است که می گوییم با رعایت نکات ساده و پیش پا افتاده می توانید از عیب های این محصولات چشم پوشی کنید . به عنوان مثال بهتر است محل مناسبی را برای قرار گیری تشک انتخاب کنید و از ضربه زدن با اشیاء نوک تیز به بدنه خودداری کنید ، همچنین تشک را در مجاورت وسایل گرمایشی مانند بخاری و ... راه اندازی نکنید و حد الامکان از پریدن بر روی آن اجتناب کنید . 

در صورت آسیب دیدن این محصولات نیز نگران نباشید چرا که می توانید به راحتی قسمت های آسیب دیده را تعمیر کنید ، برچسب های تعمیری که توسط شرکت اینتکس ارائه می شود می تواند شما را برای رفع قسمت آسیب دیده کمک کند . این لیبل ها با عنوان بسته ی تعمیراتی عرضه می شوند که می توانید آن ها را به راحتی تهیه کنید . اگر آسیب دیدگی جدی تر باشد شما می توانید با شرکت تماس گرفته و برای رفع مشکل اقدام کنید .

جمع بندی

همانطور که در مطالب بالا در رابطه با تشک های بادی گفته شد به مزایا و معایب این محصولات پی بردیم و دیدیم که مزایای این محصولات پر کاربرد بر فواید آن غلبه کرده و با رعیت نکاتی می توانید  حتی از عیب های آن چشم پوشی کنید . این محصولات بسیار سبک بوده و می توان آن ها در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کرد ، از این رو می توانید از فضای منزل استفاده ی بهینه بکنید و حتی در سفر ها نیز آن ها را به همراه داشته باشید . همچنین از برخی از این تشک ها میتوان بر روی آب نیز استفاده کرد و لحظات خوشی را با آن رقم زد. در همین راستا به دلیل درخواست مشتریان عزیز برای موجود کردن تشک های بادی ، فروشگاه اینترنتی اینتکس انواع گوناگونی از تشک های بادی را با ابعاد و رنگ های مختلف در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا شما عزیزان بتوانید به راحتی از قیمت تشک های بادی و نیز مشخصات دیگر آن ها اطلاع یابید و پس از کسب اطلاعات بیشتر اقدام به خرید این محصولات بی نظیر و پر کاربرد بکنید .