موضوع مقاله : معرفی 4 مدل استخر بادی سرسره دار پر فروش

در میان استخر های بادی مختلفی که تولید شده اند ، به جرات می توان گفت که آن دسته از استخر های بادی که در کنار خود سرسره بازی دارند ، در میان کودکان محبوبیت بیشتری دارند و این عامل باعث شده است تا بسیاری از مردم به دنبال خرید استخر بادی سرسره دار باشند . توجه داشته باشید که استخر بادی سرسره دار ، مخصوص برای رده سنی کودکان بوده و برای بزرگسالان این طراحی وجود ندارد . با توجه به این طراحی خاص ، کودکان می توانند به راحتی در کنار دوستان خود از این سرسره های بازی استفاده کنند و نهایت لذت را در این تفریحات آبی سالم ، برده و احساس خوشایندی را داشته باشند . به منظور اینکه شما را در خرید استخر بادی سرسره دار راهنمایی کنیم ، قصد معرفی 4 مدل استخر بادی سرسره دار پر فروش را داریم تا با شناخت آن ها بتوانید به بهترین شکل ممکن ، مدل محبوب و مد نظر کودک خود را خریداری کرده و آن ها را در خانه تشویق به آب تنی  آب بازی کنید . این وسیله های سرگرمی راه اندازی بسیار ساده ای دارند و شما می توانید آن را در فضای باز حیاط راه اندازی نمایید . 

استخر بادی آبی با سرسره و آبشار intex 57444

در ابتدا می خواهیم شما را با استخر بادی آبی با سرسره و آبشار و اسباب بازی بادی اینتکس آشنا کنیم که از جدید ترین استخر های بادی موجود در فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز می باشد . این استخر بادی طرح جدید برند اینتکس بوده که در همان ابتدای تولید ، سر و صدای زیادی داشته و مشتریان زیادی این مدل را خریداری کرده اند . مشخصا مهم ترین دلیل محبوبیت این استخر بادی ، وجود سرسره بادی در آن است . می توان گفت که تمامی استخر های بادی سرسره دار محبوب هستند و بازی های شادی که معمولا در این نوع استخر ها وجود دارد ، محبوبیت آن را چندین برابر کرده است . به طور مثال استخر بادی آبی با سرسره و آبشار فوق دارای یک دروازه شبیه به آبشار است که دارای فواره های آب در آن بخش می باشد . همچنین یک باربیکیو بادی با طراحی دایناسوری در کناره استخر وجود دارد که کودکان می توانن از آن نیز استفاده کنند . سرسره ای که برای این استخر بادی در نظر گرفته شده است به صورت متحرک می باشد . 

استخر بادی کودک اینتکس سرسره دار intex 57129

یک مدل پر فروش دیگر از سری استخر های بادی سرسره دار ، استخر بادی کودک اینتکس سرسره دار می باشد که به مانند محصول قبل ، توسط شرکت بزرگ اینتکس تولید شده است . بدون شک محصولات بادی اینتکس از پر فروش ترین های بازار بوده و کیفیت ساخت آن ها فوق العاده است . از سوی دیگر طراحی ظاهری بی نظیر این محصولات بادی اینتکس ، نظر هر مشتری را به خود جلب خواهد کرد . این استخر بادی شامل یک سرسره بادی متحرک است که قابلیت جابجا شدن و جدا شدن را داراست ، این سرسره بادی کاملا ایمن طراحی شده است و می تواند از افتادن کودکان جلوگیری کند . همچنین این استخر بادی سرسره دار به همراه خود عروسک های بادی با شکل هایی شبیه به ماهی دارد که جذابیت استخر را زیاد کرده است و کودکان می توانند پس از پر کردن استخر ، این عروسک های بادی را به داخل آب بیاندازند . یک اژدهای بادی هم در لبه استخر قرار دارد که آبپاش بوده و می تواند فواره های آب ایجاد کند . همچنین یک درختچه که شاید بیشتر شبیه به قارچ باشد به عنوان یک وسیله بازی و یک سایه بان در این استخر طراحی شده است . 

استخر بادی کودک طرح جنگل اینتکس intex 57161

و اما استخر بادی کودک طرح جنگل نیز به دلیل اینکه حیوانات مختلف جنگلی در آن به صورت عروسکی وجود دارد ، به یکی از پر فروش ترین استخر های بادی سرسره دار تبدیل شده است . این استخر بادی طراحی مربعی شکل دارد و چیزی که آن را جذاب تر کرده است ، این است که استخر شامل دو بخش بوده که یک قسمت آن استخری با عمق زیاد ولی با ابعاد کوچک است که کودکان می توانند برای سر خوردن وارد استخر گود تر شده و به سمت استخر کم عمق تر سر بخورند . همچنین از سایر نکات ویژه و برجسته این استخر بادی ، می توان به داشتن سرسره ای بزرگ تر اشاره نمود . از آن جا که خود استخر بادی نیز بزرگ است ، این امکان وجود داشته تا خود شرکت اینتکس ، سرسره این استخر را نیز بزرگ تر و با ارتفاع بیشتر در نظر بگیرد . مطمعنا کودکان نیز به سرسره بزرگ تر علاقه مند هستند . به دنبال این موضوع ، برای سرسره این استخر نیز ایمنی لازم اجرا شده است . 

استخر بادی سرسره دار جزیره bestway 53067

استخری بسیار جذاب و دوست داشتنی است که شرکت تولید کننده آن برخلاف 4 مدل قبلی ، برند معروف بست وی می باشد . بست وی نیز به مانند اینتکس استخر هایی با کیفیت فوق العاده و با طراحی های زیبا را تولید می کند که شما در این بخش یکی از پر فروش ترین آن ها را مشاهده می کنید . این استخر بادی طراحی شبیه به جزیره دارد که حیوانات آبزی جذابی مانند چکش ماهی در آن طراحی شده است و تعدادی ماهی های ریز بادی نیز در داخل استخر قرار دارد . همانطور که موضوع اصلی این مقاله نیز معرفی 5 مدل استخر بادی سرسره دار پر فروش است ، این استخر بادی نیز به همراه خود یک سرسره بادی دارد که به رنگ زرد بوده و در تصویر نیز کاملا مشخص است . این استخر بادی بی نظیر ، می تواند وسیله ای سرگرم کننده و دوست داشتنی برای کودکان شما باشد تا علاوه بر سرسره بادی ، بتوانید از توپ های رنگی ، عروسک های بازی ، آبپاش های مختلف استفاده کنند . برای سفارش هر یک از این استخر های بادی به صورت اینترنتی و یا حضوری می توانید از طریق وبسایت فروشگاه اینتکس و یا مراجعه حضوری ، اقدام نمایید .