تعمیرات استخر بادی

استخر بادی پر فروش ترین وسیله بازی و سرگرمی در میان سایر محصولات بادی بوده و طرفداران بسیاری دارد . این محصولات از کیفیت فوق العاده خوبی برخوردار هستند و از آن جایی که استفاده از آن راحت است ، بسیاری از افراد استخرهای بادی را برای بازی کودکان و حتی در سایز های بزرگ تر خریداری می کنند تا رده سنی بزرگسال نیز بتوانند از استخر بادی استفاده کرده و داخل آن ریلکس کرده و استراحت کنند . بنابراین می بینیم که استخر بادی تنها برای رده سنی کودکان ساخته نشده است . بدنه با دوام استخر های بادی ، باعث شده است تا سال های سال بتوانید از آن ها استفاده کنید ، حتی در صورت آسیب دیدن بتوانید آن را تعمیر کرده و دوباره استفاده کنید . این محصولات بادی کاملا ارزش تعمیر دارند و به همین جهت راه هایی برای پنچرگیری و تعمیرات استخر بادی وجود دارد که در ادامه آن ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد . معمولا استخر های بادی اگر به درستی استفاده و نگهداری شوند، اصلا آسیب نخواهند دید ، ولی از آنجایی که ممکن است بر اثر اتفاق بدنه استخر ها دچار آسیب دیدگی شود ، قصد داریم تا روش های مختلف تعمیرات استخر بادی را معرفی کنیم .

پنچرگیری و آپارت استخر بادی

پنچرگیری استخربادی می تواند به چند روش انجام شود که پنچرگیری با استفاده از برچسب تعمیرات بوده و روش دیگر آپارات کردن استخر بادی بوده که به مراتب روند تعمیرات استخر بادی به خوبی انجام شده و می توانید با اطمینان خاطر از استخر بادی استفاده کنید . البته که استفاده از برچسب تعمیرات روش بسیار آسان تری بوده و خود شما نیز می توانید در منزل استخر بادی را تعمیر کنید . معمولا فروشگاه اینتکس پیشنهاد می کند که آسیب دیدگی های جزئی را با استفاده از برچسب تعمیرات ، تعمیر کنید و اگر استخر بادی دچار آسیب دیدگی وسیع تر است ، از روش آپارات استخر بادی استفاده نمایید که فروشگاه اینترنتی اینتکس این روش را در اختیار شما قرار داده است تا به بهترین شکل استخر بادی را برای تعمیر کردن استخر بادی ، به فروشگاه اینترنتی اینتکس بسپارید تا با هزینه بسیار کم ، استخر بادی شما را با سطح کیفیتی بالا تعمیر کرده تا بتوانید برای مدت های طولانی از آن استفاده کنید ، بدون اینکه مشکلی برای استخر بادی پیش بیاید . بنابراین برای تعمیرات تخصصی استخر بادی ، نیازی نیست که شما کاری انجام دهید و صفر تا صد تعمیرات توسط فروشگاه مرکزی محصولات بادی اینتکس صورت می پذیرد .

برچسب تعمیرات استخر بادی چیست ؟

از آنجایی که شاید برخی از شما مشتریان عزیز، آشنایی چندانی با برچسب تعمیرات استخر بادی ندارد ، قصد داریم تا شما را با این وسیله کاربردی آشنا کنیم . برچسب تعمیرات همانطور که از نامش مشخص است ، برچسب هایی هستند که به سادگی می توانید از آن برای تعمیر کردن استخر بادی استفاده کنید . برچسب تعمیرات یا بسته تعمیراتی ، پک تعمیراتی هستند که در داخل آن چسب مایع مخصوص و لیبل یا برچسب قرار گرفته شده است که با این دو قلم می توانید به بهترین شکل انواع آسیب های جزئی مانند سوراخ شدگی ها و پارگی های کوچک را تعمیر کنید . معمولا آسیب هایی که به محصولات بادی وارد می شود جزئی بوده و با این محصول می توانید به بهترین شکل استخر را تعمیر کرده و دوباره از آن استفاده کنید . برچسب های تعمیراتی موجود در بازار ممکن است از کیفیت خوب یا بدی برخوردار باشند ، برای همین بهتر است که از برچسب های تعمیراتی اورجینال و با کیفیت استفاده کنید تا تعمیرات نیز به خوبی انجام شود . 

در ادامه شما را با مراحل تعمیر استخر بادی آشنا خواهیم کرد. امکان خرید به صورت حضوری و یا اینترنتی برچسب تعمیرات میسر بوده و اگر دسترسی به فروشگاه ندارید تا خودتان برچسب را تهیه کنید یا محصول آسیب دیده را برای تعمیرات به فروشگاه اینتکس تحویل بدهید ، می توانید از طریق پست ، تیپاکس و ... اینکار را انجام دهید . همچنین خرید استخر بادی و یا برچسب را می توانید به صورت اینترنتی انجام داده و آن را در تمامی شهر های ایران تحویل بگیرید . جنس برچسب تعمیرات اغلب از جنس پی وی سی می باشد که بهترین جنس برای پنچرگیری استخر بادی محسوب خواهد شد ، به این دلیل که بیشتر استخر های بادی نیز از همین جنس تولید شده اند و به همین دلیل چسبندگی در آن ها به بهترین شکل ممکن صورت خواهد گرفت . به همین دلیل است که نباید از هر برچسبی برای تعمیر کردن استخر بادی استفاده کنید .

مراحل تعمیر استخر بادی

مراحل تعمیر استخر بادی بسیار ساده بوده و همانطور که پیش تر اشاره شد ، خود شما می توانید در منزل تعمیرات استخر بادی را انجام دهید و برای اینکار تنها نیاز به برچسب تعمیرات دارید . گاها در کنار استخر های بادی این برچسب های تعمیراتی وجود دارد که می توانید از همان برای پنچرگیری استفاده کنید ، اما در نبود برچسب ، همانطور که اشاره شد می توانید آن را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید . مراحل پنچرگیری استخر بادی با استفاده از برچسب تعمیرات پیچیدگی خاصی ندارد و شما تنها با رعایت نکات و انجام مرحله به مرحله موارد گفته شده می توانید بهترین تعمیرات را داشته باشید تا کودک و یا خود شما بتوانید به مانند روز اول از استخر بادی استفاده نمایید . در ابتدا باید محل آسیب دیده را شناسایی کنید ، گاهی ممکن است آن محل قابل رویت باشد و گاها نیز به دلیل ریز بودن آسیب دیدگی پیدا کردن آن سخت باشد. به همین منظور ما روش قدیمی بسیار ساده اما کاربردی را به شما پیشنهاد می دهیم تا سریعا محل آسیب دیده را پیدا کنید .

در ابتدا کمی استخر بادی را باد کنید تا مقداری هوا داخل آن باشد. برای اینکار مقداری کف صابون درست کرده و بخش هایی از استخر را که مشکوک به سوراخ شدگی هستند بزنید ، سپس کمی استخر را تحت فشار قرار دهید تا هوای محبوس داخل استخر ، از درز و سوراخی که بدنه استخر ایجاد شده است خارج شده و با ایجاد حباب نمایان شود .پس از یافتن محل آسیب دیده توصیه می شود که آن را علامت بزنید که پاک نشود . برای اینکار بهتر است که از یک ماژیک وایت برد استفاده کنید . استفاده از خودکار یا مداد به دلیل داشتن نوک تیز می تواند به بدنه استخر بادی آسیب وارد کند ، بنابراین با احتیاط اینکار را انجام دهید . حتما توجه داشته باشید که برای پنچرگیری استخر بادی ، حتما بدنه استخر خشک باشد . زیرا خیس بودن استخر مانع از تعمیر خوب خواهد شد . 

پس از آن ، مقداری از برچسب را برش دهید و آغشته به چسب مخصوص کرده و سپس بر روی محل آسیب دیده قرار داده و بچسبانید . توجه داشته باشید که بهتر است برچسب را به صورت سکه ای برش دهید ، برای اینکه برش سکه ای ، باعث می شود تا شما یک برچسب گرد داشته باشید تا به بهترین شکل ممکن بر روی استخر بچسبد . همچنین توجه داشته باشید که نباید مقدار چسب مایع را خیلی زیاد از حد و یا بسیار کم در نظر بگیرید ، این موارد نیز مانع از یک تعمیر خوب استخر بادی در خانه خواهد شد . پس از اینکه مراحل را به خوبی انجام دادید ، بهتر است تا چند ساعت وزنه ای بر روی محل پنچرگیری شده قرار دهید تا برچسب به خوبی به بدنه استخر بادی بچسبد .