راهنمای استفاده از استخر بادی و خرید استخر های بادی کودک و بزرگسال


موضوع مقاله : راهنمای خرید استخر بادی

استخر بادی یک وسیله بادی ساخته شده شبیه به استخر می باشد که شما می توانید داخل آن را با آب پر کنید تا شرایط را برای آب تنی خود و یا کودکان فراهم کنید . استخر های بادی وسیله های بسیار پر فروش در بازار هستند و می توان آن را پر فروش ترین محصولات بادی دانست ، برای اینکه بیشتر برای بازی و سرگرمی ساخته شده اند و همچنین استفاده از آن ها بسیار مناسب است . از استخر های بادی می توانید در خانه و حیاط ویلا یا پشت بام یا پارکینگ خانه استفاده کنید و در هر جایی که فضای کافی دارید ، آن را راه اندازی کرده و استفاده کنید . یکی از ویژگی های بسیار خوبی که استخر های بادی دارند ، این است که شما می توانید آن ها را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کرده و نگهداری کنید تا در زمان مناسب آن را به راحتی راه اندازی کرده و یک استخر آب با ابعاد بزرگ داشته باشید . با توجه به تنوع بسیار زیادی که استخر های بادی دارند ، در این مطلب راهنمای خرید استخر بادی شما خواهیم بود . بنابراین اگر آشنایی کاملی با این محصولات بادی ندارید ، بهتر است که در ادامه با ما همراه باشید . 

استخر های بادی که در بازار وجود دارند بیشتر از پی وی سی ساخته شده اند و می توان گفت که اکثر محصولات موجود در داخل نیز از همین جنس تولید شده اند . استفاده از لایه های ضخیم پی وی سی به خصوص در استخر های بادی اورجینال و اصل باعث شده است تا کیفیت بالایی را داشته باشند . این جنس علاوه بر اینکه کیفیت بسیار خوبی دارد و می تواند وزن آب را به خوبی تحمل کند ، از موادی تشکیل شده است که آسیب های پوستی برای بدن ایجاد نمی کند . بنابراین کودکان که پوست لطیف تری دارند ، باز هم هیچ حساسیت پوستی برای آن ها در هنگام بازی با استخر بادی پیش نخواهد آمد . استخر های بادی را می توان گفت که به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند که به ترتیب استخر بادی کودک و استخر بادی بزرگسال می باشد . کارایی این استخر ها دقیقا از نام آن ها مشخص بوده و مدل های کودکانه برای رده سنی کودکان ساخته شده است و مدل های دیگر برای استفاده افراد بزرگسال طراحی شده اند . 

همانطور که مشخص است ، استخر هایی که برای کودکان ساخته می شود ، عمدتا از ابعاد کوچکی ساخته شده است و بهتر است که رده سنی بزرگسال از آن استفاده نکند . همچنین ظاهری که استخر های بادی کودک دارد ، به مراتب جذاب تر و زیبا تر بوده و کودکان می توانند با علاقه بیشتری از استخر های بادی استفاده کنند . توجه داشته باشید که در راستای خرید استخر بادی کودک ، باید به رده سنی آن ها توجه داشته باشید . استخر های بادی کودکان دارای رده سنی مشخص بوده و بیشتر آن ها ممکن است برای کودکان زیر 3 سال و یا بیشتر از آن و همچنین کودکان بالای 6 سال طراحی شده باشند . عمدتا شرکت های بزرگ و مطرح این رده سنی را مشخص کرده و در جعبه و باکس محصول این محدودیت را درج می کنند که شما می توانید با در نظر گرفتن آن ، خرید استخر را انجام دهید . استخر های بادی که برای کودکان سنین زیر سه سال طراحی می شوند ، دارای ابعاد بسیار کوچک تر بوده و بیشتر آن ها ایمنی بسیار خوبی را دارند . 

بیشتر این استخر ها ممکن است دارای کف بادی باشند ، بنابراین اگر قصد دارید که استخری را برای کودک خردسال خود خریداری کنید ، بهتر است که استخر هایی را انتخاب کنید که دارای کف بادی و مواج باشند تا کودک با ایمنی بیشتری از استخر استفاده کرده و همچنین در صورت نشستن در داخل استخر برای مدت طولانی احساس خستگی نکند . نکته دیگری که در این میان مطرح است ، این موضوع می باشد که تمامی استخر ها این طراحی را ندارند و باید در خرید محصولات خود حتما به آن توجه داشته باشید . ولی اگر کودک شما سن بالاتری دارد ، نیازی به خرید این نوع از استخر ها نبوده و کف استخر به دلیل اینکه داخل استخر با آب پر شده است ، ایمن خواهد بود . بهتر است که به کودکان توصیه کنید تا در داخل استخر بادی شیرجه یا پشتک نزنند . استخر های بادی سایز کوچک را می توانید به عنوان وان بادی نیز مورد استفاده قرار دهید ، تا کودکان بتوانند در داخل حمام در شرایط بسیار بهتری حمام کنند . 

استخر های بادی بزرگسال نیز همانطور که از نامشان مشخص است ، از ابعادی بسیار بزرگ تر ساخته شده اند و ممکن است طول آن ها حتی به سه متر برسد ، این استخر ها معمولا عمق بیشتری را دارند و می تواند برای سنین بزرگسال بسیار استفاده مناسب تری داشته باشد . معمولا استخر های بادی بزرگسال برای ریلکس کردن و استراحت کردن در آب ساخته شده اند و مناسب برای شنا کردن نخواهند بود . مگر اینکه از استخر های نیمه بادی ایزی ست استفاده شود که از نظر قیمتی و ابعادی بسیار گران تر و بزرگ تر می باشند . با توجه به تمامی این موارد ، باز هم خرید شما کاملا اختیاری بوده و می توانید با مشاهده این استخر ها ، خرید های خود را انجام دهید . بهترین روش برای انتخاب و خرید استخر بادی این است که به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرده و سپس به دسته بندی استخر بادی رفته و در آن ها می توانید انواع استخر های بادی کودک و بزرگسال را مشاهده کرده و هر یک از آن ها را با توجه به علاقه ای که دارید خریداری کنید . 

استخر های بادی موجود در نمایندگی مرکزی اینتکس که از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه فروش استخر بادی می باشد ، محصولات خود را تماما از برند های محبوب موجود کرده و شما می توانید بدون نگرانی استخر های بادی اورجینال خارجی را تهیه و آن را خریداری کنید . برند هایی همچون اینتکس ، بست وی ، جیلونگ و اینتایم از بزرگترین و بهترین شرکت های تولید کننده استخر های بادی هستند که شما می توانید از آن ها استفاده کنید . در میان تمامی برند ، برند اینتکس معروف ترین برند تولید کننده این محصولات بوده و سپس در رده های بعدی می توانید از استخر های بادی بست وی و ... نیز استفاده کنید . 

تمامی کمپانی های اشاره شده ، محصولاتی بسیار با کیفیت را تولید کرده اند و همچنین در کنار یکدیگر باعث شده اند تا شما تنوع زیادی را در استخر های بادی داشته باشید و بتوانید هر یک از آن ها را که علاقه دارید انتخاب و خریداری کنید . شما می توانید استخر های بادی با طراحی های مستطیلی ، گرد ، چند ضلعی ، لوبیایی و ... خریداری کنید . همچنین ممکن است استخر ها از نظر طرح و رنگ نیز متفاوت باشند . استخر های بادی سرسره دار یکی از محبوب ترین مدل ها بوده که شما می توانید آن ها را برای استفاده کودکان خریداری کنید . این استخر ها معمولا ابعاد بزرگی داشته و استخر هایی با عمق هستند که در کناره آن ها سرسره بادی وجود داشته و بعضا بازی های دیگری در کنار استخر طراحی و تعبیه شده است که کودکان را می تواند کاملا سرگرم کند .


فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس با تجربه 18 ساله در زمینه فروش محصولات بادی اولین وب سایت و بزرگترین فروشگاه محصولات بادی اینتکس در ایران است که فعالیت خود برای شادی و رضایت مندی مشتریان عزیز خود آغاز نموده و امیدوار است بتواند بخشی از نیاز های مردم در زمینه محصولات تفریحی و ورزشی را فراهم سازد و نقشی هر چند کوچک برای شادی و رفاه و آرامش و تفریحات مردم عزیز بردارد. این مجموعه محصولاتی اعم از تخت بادی و انواع تخت خواب بادی , تشک بادی در انواع یک و دو نفره ، استخر بادی کودک و بزرگسال ، استخر پیش ساخته خانگی و پرتابل ، مبل شنی و انواع بین بگ یا هپی چیر در رنگ های مختلف و سایز های بسیار  گوناگون ، انواع کاناپه بادی تخت شو ، وان حمام بادی ، چادر مسافرتی ، چادر بازی کودک ، قلعه بادی و ترامپولین و جامپینگ های خانگی کودک ، و همچنین توزیع کننده بهترین و ارزان ترین تشک های بادی داخل ماشین و انواع خودرو های سواری و شاسی بلند ، میباشد .
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...