موضوع مقاله : وان بادی دو نفره

در میان وان های بادی مدل هایی نیز طراحی شده اند که برای استفاده دو نفره مناسب بوده و از نظر ابعاد نیز بزرگ تر از وان بادی یک نفره می باشند . وان بادی دو نفره برای آن دسته از مشتریانی که دوست دارند به صورت دو نفره از این وان ها استفاده کنند و یا دوست دارند که وان بزرگتری را داشته باشند بسیار مناسب است . به خصوص که ویژگی های خاص و منحصر به فرد وان بادی دو نفره باعث شده است تا این محصولات بادی بی نظیر بسیار محبوب و دوست داشتنی شوند . استفاده از وان بادی دو نفره بسیار لذت بخش خواهد بود و می تواند به مانند یک وان آب گرم بسیار خوب مورد استفاده قرار بگیرد . وان های بادی همان کارایی سایر وان ها را داشته و حتی به دلیل اینکه ویژگی های بسیار خوبی را دارند ، محبوبیت آن ها حتی بیشتر از وان هایی نظیر وان سرامیکی و ... می باشد . برای همین است که ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با وان بادی دو نفره آشنا کنیم و ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهیم تا با داشتن اطلاعات کامل تر نسبت به این محصولات بادی جدید ، وان بادی دو نفره مد نظر خود را خریداری کنید . 

تفاوتی میان طراحی و تولید وان بادی یک نفره و دو نفره از نظر نوع جنس وجود ندارد و تمامی این محصولات بادی به ویژه وان بادی دو نفره اورجینال معمولا از جنس پی وی سی تولید می شود . برای اینکه این جنس یک مواد درجه یک و ضد آب است که برای ساخت وان بادی کاربرد دارد ، به طوریکه حتی از آن برای ساخت بیشتر استخر های بادی و جکوزی های بادی نیز استفاده می شود که اگر توجه داشته باشید تمامی این محصولات با آب سر و کار دارند و لازمه استفاده از محصولات بادی برای نگهداری مقداری آب ، نیازمند این است که از مواد ضدآب و با کیفیت استفاده شود که حتی بتواند وزن آب را نیز به خوبی تحمل کند . برای همین است که برای ساخت وان بادی دو نفره از پی وی سی استفاده می شود . این جنس ضد حساسیت پوستی بوده و از مواد طبیعی ساخته شده است ، به خصوص که می تواند در برابر دمای بالای آب نیز مقاوم باشد . همانطور که می دانید معمولا برای پر کردن آب وان بادی از آب گرم استفاده می شود .

با این وجود می بینیم که استفاده از این جنس برای ساخت وان بادی بسیار کاربرد خوبی را خواهد داشت . البته شرکت ها سعی کرده اند تا از لایه های ضخیم تری برای ساخت وان بادی دو نفره نسبت به مدل های تک نفره استفاده کنند . برای اینکه ظرفیت آب وان بادی دو نفره بیشتر بوده و محصول باید بدنه ای با کیفیت را داشته باشد تا بتواند به خوبی وزن آب موجود در داخل خود را تحمل کند . وان های بادی دو نفره بسیار جادار هستند و به راحتی هر دو نفر می توانند از وان استفاده کنند . معمولا برای ساخت وان بادی دو نفره از دو تکیه گاه و بالش های بادی سرخود در بدنه وان استفاده می شود تا هر دو فرد بتوانند در یک شرایط بهتر و راحت تر از وان بادی استفاده کنند و احساس راحتی بیشتری را داشته باشند . عمدتا برای استفاده کردن از وان شما باید احساس راحتی داشته باشید تا بتوانید در داخل آب گرم وان ریلکس کرده و استراحت کنید ، برای همین است که برای ساخت این محصولات عمدتا از تکیه گاه های بادی نیز استفاده می شود که بسیار وان بادی را نرم و راحت کرده اند . 


از آن جا که این بخش ها نیز به صورت بادی است و حتی بدنه خود وان نیز به صورت بادی است ، شما احساس بسیار بهتری را خواهید داشت و می توانید مدت زمان طولانی تری را از محصولات استفاده کنید . به ویژه که کف وان های بادی نیز در برخی از مدل ها به صورت بادی و برجسته طراحی شده است تا شما احساس بهتری را داشته باشید . بدون شک این راحتی بی نظیر در سایر وان ها به مانند وان های سرامیکی وجود نخواهد داشت . بیشتر تکیه گاه هایی که در ساخت وان بادی دو نفره استفاده میشود در هر دو طرف وان قرار می گیرد تا اگر قصد استفاده دو نفره از وان را دارید بتوانید روبروی یکدیگر قرار بگیرید و هم صحبت شوید . معمولا برای ساخت وان های بادی دو نفره از بدنه و دیواره های چند طبقه ای و چند حلقه ای استفاده میشود ، برای اینکه این طراحی باعث می شود که وان بادی به خوبی بتواند وزن آب را تحمل کند . اگر دقت داشته باشید حتی برای ساخت استخر های بادی و جکوزی های بادی نیز از این طراحی بسیار خوب استفاده می شود . 


سعی کنید در خرید وان بادی دو نفره به سراغ برند های اصل و معروف بروید و این محصولات را از آن ها خریداری کنید . برای اینکه تولیدات برند های معروف از نظر کیفیتی نیز تضمین شده خواهند بود و می توانید با اطمینان خرید های خود را انجام دهید . به عنوان مثال برند اینتکس از شاخص ترین برند های تولید کننده وان بادی دو نفره می باشد که تجربه بالایی در زمینه ساخت و فروش وان بادی دو نفره داشته و این محصولات را با کیفیت بی نظیر تولید می کند ، برای همین شما می توانید با خیالی راحت تر از وان بادی دو نفره اینتکس استفاده کنید . در کنار این برند معروف برند دیگری نیز به چشم می خورد که نام آن بست وی می باشد . بست وی نیز یکی دیگر از برند های بزرگ تولید کننده وان بادی یک نفره و وان بادی دو نفره است که تولیداتی بی نظیر را داشته و تنوع این محصولات را افزایش داده است . برند دیگری نیز مانند برند اینتایم از سایر برند های تولید کننده وان بادی است که برای خرید وان از آن ها پیشنهاد می شود . این سه برند وان های بادی بی نظیری را در اشکال و مدل های مختلف تولید کرده است که می توانید آن ها را خریداری کنید . 

فروشگاه اینتکس بزرگترین فروشگاه وان بادی در ایران است که شما می توانید تمامی وان های بادی دو نفره اورجینال را با ضمانت فروشگاه خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید . این محصولات در فروشگاه اینتکس با قیمت های بسیار ارزان تری به فروش می رسد . استفاده و راه اندازی وان بادی بسیار آسان بوده و اصلا سخت نیست ، برای همین شما برای استفاده متعدد نیز دچار مشکل نخواهید شد . برای راه اندازی راحت تر می توانید از پمپ باد استفاده کنید . با توجه به اینکه وان بادی دو نفره بزرگ است ، شما می توانید در صورت عدم نبود فضای کافی در داخل حمام ، این محصولات را در فضای باز مانند حیاط راه اندازی کرده و استفاده کنید . امکان راه اندازی این محصولات در پشت بام ، پارکینگ و هر جای دیگری ممکن خواهد بود . برای پر کردن این وان ها می توانید از آب های گرم نیز استفاده کنید . برای اینکه مدل های مختلف این محصولات را مشاهده کنید می توانید وارد وبسایت فروشگاه اینتکس شده و این محصولات را به همراه تصاویر و مشخصات ببینید .