پمپ دستی متوسط

68614 intex

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
375,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد دستی اینتکس برای محصولات بادی متوسط دومین سایز پمپ های باد دستی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که از قدرت پمپاژ باد بالایی برخوردار است. محصولی که توان باد نمودن انواع محصولات بادی را توسط نازل سه منظوره داشته و قابلیت باد زدن در دو جهت را خواهد داشت. این پمپ باد به اندازی قدرت پمپاژ دارد که می توان از آن برای باد نمودن قایق های بادی نیز انتخاب نمود.

جزئيات ابعاد بسته بندی: 38x14x14 سانتيمتر توضيحات محصول پمپ دستی متوسط با خروجی بالا مناسب برای وسايل بادی اينتکس قابليت باد زدن در دوجهت ( هم هنگام بالا آمدن هم در هنگام پايين رفتن) دارای نازل در 3 سايز برای انواع والف ها بدنه مقاوم ساخته شده از PVC وزن کم (در حدود 400 گرم).

پمپ دستی متوسط از پمپ های بسیار کاربردی است که با توجه به اینکه برای محصولات بادی طراحی شده است ، راه اندازی را بسیار ساده تر کرده است . این پمپ باد دستی توسط شرکت اینتکس تولید شده است که یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات بادی بوده و به واسطه اینکه راه اندازی محصولات بادی خود را آسان تر کند ، پمپ های بادی با مدل های مختلف تولید کرده است که ما در این بخش پمپ دستی متوسط آن را مشاهده می کنیم . برای اینکه بیشتر با این نوع پمپ و پمپ های باد دیگر آشنا شوید در ادامه ما را دنبال کنید . 

پمپ های باد به دو دسته بندی پمپ باد برقی و پمپ باد غیر برقی تقسیم می شوند که مدل های برقی همانطور که مشخص است به صورت برقی و با اتصال به برق و انرژی آن کار می کنند . از سوی دیگر برند اینتکس پمپ های باد دیگری را نیز طراحی کرده است که نیازی به برق نداشته و به صورت دستی و یا پدالی کار می کنند . پمپ باد فوق یک نوع پمپ باد دستی می باشد که می توانید با دست اهرم آن را حرکت داده و به بهترین شکل پمپ باد دستی را حرکت داده و پمپاژ باد را انجام دهید . پمپ های باد دستی به دلیل اینکه نیازی به برق ندارند در هر شرایطی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند .

پمپ های باد دستی فروشگاه تهران اینتکس و برند اینتکس ، به سه سایز کوچک ، متوسط و بزرگ تقسیم می شوند که هر یک از آن ها بسته به بزرگی مخزن خود می توانند در هر بار تلمبه زدن ، مقدار هوای بیشتری را پمپاژ کنند . از این رو اگر محصول بادی شما بسیار بزرگ است ، بهتر است از پمپ های باد دستی بزرگ و اگر کوچک است از پمپ های باد دستی سایز کوچک استفاده کنید . پمپ دستی متوسط ، حد میانه بوده و برای راه اندازی بیشتر محصولات بادی مناسب است . 

شما می توانید با استفاده پمپ باد دستی متوسط برای راه اندازی محصولات بادی نظیر استخر بادی ، مبل بادی ، کاناپه بادی ، تشک بادی و تخت خواب های بادی ، محصولات بادی تفریحی همچون شناور ها ، قایق های بادی ، تیوپ های بادی و ... استفاده کنید . این محصول به دلیل سبک بودن و وزن 400 گرمی خود برای جابجایی و حمل در سفر نیز مناسب بوده و در صورت نیاز می توانید آن را با خود به سفر برده و برای راه اندازی محصولات بادی خود استفاده کنید . 

طراحی پمپ دستی متوسط به گونه ای است که می تواند پمپاژ باد را در دو جهت انجام دهد ، یعنی شما می توانید برای باد کردن محصولات بادی و یا تخلیه باد آن ها با سرعت بیشتر از پمپ دستی متوسط استفاده کنید . توجه داشته باشید که شاید تخلیه کردن باد به صورت عالی راحت باشد ، ولی این نکته را در نظر داشته باشید که وکیوم کردن محصولات بادی شاید کمی اذیت کننده باشد ولی شما میتوانید به راحتی با استفاده از پمپ باد دستی در حالت تخلیه ، به بهترین شکل باد را تخلیه نمایید . 

ابعاد پمپ دستی متوسط برابر با 38 در 14 در 14 سانتی متر می باشد که می توانید بر اساس اندازه و سایز آن را با سایر پمپ های باد دستی مقایسه کنید . از ویژگی های دیگری که می توان نسبت به پمپ دستی متوسط اشاره کرد ، داشتن نازل سه حالته می باشد که شما می توانید بر اساس نوع محصول بادی خود ، نازل را تغییر داده و به بهترین شکل محصول بادی خود را راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که برخی از محصولات بادی دارای دریچه های بزرگ و یا کوچک هستند که وجود نازل سه حالته در این پمپ ها بسیار ضروری بوده و شرکت اینتکس به آن توجه ویژه ای داشته است . 


 نوع دستی
 جنس بدنه پلاستیک فشرده 
 نوع کاربری محصولات بادی متوسط و بزرگ
 ابعاد بسته بندی 38*14*14 سانتی متر 
 شرکت سازنده اینتکس 
 پمپاژ 
 مکش 
 سایر ویژگی ها مناسب لوازم بادی کوچک و متوسط
 دارای نازل سه حالته
 دارای گارانتی
 قابلیت باد زدن در دو جهت
 اقلام همراه دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...