پمپ دستی بزرگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
580,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ باد دستی بزرگ اینتکس در واقع بزرگترین و پر قدرت ترین نوع پمپ های بادی محصولات بادی بوده که توان باد نمودن هر نوع لوازم بادی بزرگ و کوچک را خواهد داشت. محصولی که همانند پمپ های باد برقی علاوه بر قابلیت پمپاژ، مکش هوا را در دستور کار خود قرار می دهد. وجود نازل سه حالته در این پمپ نیز خیال ما را بابت باد نمودن هر نوع وسایل بادی راحت کرده است. همچنین این پمپ از کیفیت بالایی نیز در جنس بدنه بهره می برد.

جزئيات ارتفاع : 50 سانتيمتر ابعاد بسته بندی: 48x22x12 سانتيمتر توضيحات محصول پمپ دستی بزرگ با قابلیت دمش حجم بالایی از هوا قابليت باد زدن در دو جهت ( هم در رفت هم در برگشت) به اين ترتيب زمان کمتری برای باد کردن وسايل بادی احتياج خواهد بود. مناسب برای وسایل بادی بزرگ نظیر مبل، تخت خواب، تشک، قایق و استخر بادی ، دارای نازل در 3 سايز برای انواع والف ها بدنه مقاوم ساخته شده از PVC وزن کم (در حدود 600 گرم) قدرت بالا در دمش هوا و قابليت ايجاد فشار 6psi سوزن مخصوص توپهای ورزشی.
پمپ دستی بزرگ از سایر پمپ های باد دستی شرکت اینتکس می باشد که برای راه اندازی محصولات بادی خود این محصول بی نظیر را تولید کرده است تا شما عزیزان و مشتریان گرامی فروشگاه اینترنتی اینتکس بتوانید اقدام به خرید پمپ باد دستی بزرگ خود کرده و با استفاده از آن بتوانید هر نوع محصول و کالای بادی را راه اندازی کنید . پمپ های باد دستی ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی نسبت به سایر مدل ها داشته که در ادامه به بررسی تمامی آن ها خواهیم پرداخت ، پس در ادامه همراه ما باشید . 


پمپ باد ها از نظر کارکرد عمدتا به دو دسته بندی پمپ باد برقی و پمپ های باد غیر برقی تقسیم می شوند که پمپ های باد فندکی یا شارژی و برقی ، در دسته بندی پمپ باد برقی قرار گرفته و از سوی دیگر پمپ های باد پدالی یا دستی در دسته پمپ های بادی قرار می گیرند که غیر برقی هستند ، از ویژگی های بسیار خوبی که می توان نسبت به پمپ باد دستی اشاره کرد ، این است که شما می توانید از آن در هر جایی استفاده کنید ، بدون اینکه نیازی به برق داشته باشید ، به همین دلیل برای مسافرت ها بسیار مناسب است . 

محصولات بادی نیز طراحی شده اند که بیشتر برای مسافرت ها مناسب هستند که از نمونه آن ها می توان به مبل های بادی ، تشک بادی کمپینگ ، تشک بادی روی آب ، انواع شناور ها و تیوپ های بادی یا حلقه های شنا بادی ، قایق بادی و ... اشاره کرد که بهتر است برای راه اندازی آن ها از پمپ های باد دستی استفاده کنید . پمپ های باد دستی کمی ابعاد بزرگ دارند و نسبت به پمپ های باد برقی بزرگ می باشند. 

خود پمپ باد دستی نیز از نظر ابعادی به سه دسته پمپ باد دستی کوچک ، متوسط و پمپ باد دستی بزرگ تقسیم می شوند که مدل فوق از دسته پمپ های باد دستی سایز بزرگ بوده که بیشتر برای راه اندازی محصولات بادی بزرگ مناسب است ، به عنوان مثال پمپ دستی بزرگ اینتکس بسیار مناسب برای راه اندازی قایق های بادی هستند و می توانند با توجه به مخزن بزرگی که دارند ، به سرعت در هر پمپاژ مقدار زیادی باد را وارد محصول بادی کنند . 

این پمپ باد دستی شامل یک شلنگ فنری پلاستیکی است که بسیار نرم و انعطاف پذیر بوده و آسیبی را در صورت برخورد و یا له شدن نخواهد دید . در بخش انتهایی پمپ باد دستی ، نازل های مختلفی متصل به شلنگ قرار دارد که شما می توانید با در نظر داشتن نوع محصول بادی از نازل مرتبط با آن استفاده کنید . چرا که محصولات بادی ممکن است دریچه های باد مختلفی داشته باشد و شرکت اینتکس با در نظر داشتن این نکته مهم ، پمپ باد دستی بزرگ خود را نیز به همراه مبدل های چند حالته طراحی کرده است . 

ابعاد بسته بندی پمپ باد دستی بزرگ برابر با 48 در 22 در 12 سانتی متر می باشد که اگر در سفر ها خیلی فضای شما را اشغال نمی کند ، بسیار مناسب برای راه اندازی محصولات بادی خواهد بود ، اگر از آن در داخل خانه و یا هر جایی غیر از مسافرت استفاده می کنید و ابعاد برای شما مد نظر نیست ، بدون شک پمپ باد دستی بزرگ اینتکس برای شما بسیار مناسب بوده و راه اندازی های خود را می توانید با سرعت بسیار زیاد انجام دهید . 

پمپ باد دستی بزرگ اینتکس دارای گارانتی فروشگاه اینتکس می باشد . بدنه پمپ باد دستی فوق از پلاستیک فشرده و بسیار مقاوم است که در صورت برخورد با جایی به راحتی آسیب نمی بیند ، از این رو طول عمر بالایی را داشته و می توانید سال های سال برای راه اندازی محصولات بادی خود از آن استفاده کنید . این پمپ باد بسیار روان بوده و در تلمبه زدن و حرکت های دست ، دچار خستگی نشده و می توانید به سادگی اینکار را انجام دهید . 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...