پک مسافرتی کمپ بست وی

bestway 68000

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پک مسافرتی بست وی یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین پک و یا مجموعه وسله های مسافرتی این شرکت بوده که از یک چادر مسافرتی 2 نفره ، کیسه خواب و یک تشک فومی با قابلیت بالش شدن بهره می برد. چادر این پک ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی بوده که از قابلیت ضد آب بودن بهره می برد. همچنین این چادر از یک درب بزرگ با توری پشه بند برخوردار بوده و تا دو نفر نیز می توانند در آن به صورت درازکش جای بگیرند. این چادر به صورت عصایی توسط فریم های فایبرگلاس نصب می شود. اما کیسه خواب همراه این پک نیز ساخته شده از جنس پارچه شمعی و پلی استر بوده و می تواند برای یک نفر به کار برود. علاوه بر این وجود یک تشک فومی ضد آب با قابلیت بالش شدن نیز از دیگر تجهیزات همراه این محصول به شمار می رود. تمتم این مجموعه در یک ساک حمل بسیار شیک و کم جا قرار گرفته و به راحتی در هر مکانی به دلیل داشتن وزن بسیار مناسب قابل حمل خواهد بود.

 نوع چادر عصایی
 طول چادر 205 سانتی متر
 عرض چادر 145 سانتی متر
 ارتفاع چادر 100 سانتی متر
 ظرفیت چادر 2 نفره
 جنس بدنه چادر پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 جنس کیسه خواب پلی استر با روکش شمعی
 ابعاد کیسه خواب 180 در 75 سانتی متر
 جنس تشک بالش شو فوم منعطف
 ابعاد تشک بالش شو 190 در 50 در 6 سانتی متر
 دوپوش 
 ضد آب 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن مجموع: 6.8 کیلوگرم 
 ظرفیت دراز کش چادر 2 نفر
 مناسب انواع سفر ها
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

عرضه بسته های محصولات به معنی عرضه چند محصول با یکدیگر است که توسط بسیاری از کمپانی ها انجام می پذیرد و با قرار گیری چند کالا از دسته های متنوع که مکمل یکدیگر هستند تشکیل می شود. به این صورت مشتریان می توانند محصولات مقرون به صرفه تری را تهیه کنند که برای استفاده دو یا چند نفره مناسب باشد. پک مسافرتی کمپ بست وی نیز برای مسافرت های یک نفره طراحی شده و علاوه بر یک تشک فومی، به یک کیسه خواب و چادر نیز مجهز شده تا با یک بسته کوچک در کوله پشتی تان بتوانید مسافرت طولانی را طی کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد قسمت های مختلف این محصول برایتان توضیحاتی را منتشر کنیم. 

تشک فومی

در حقیقت بست وی این تشک را برای قرار گیری به عنوان بالش در این پک قرار داده چراکه کیسه خواب بالش سرخود ندارد و در آرامش و خواب شما تاثیر منفی خواهد گذاشت، این تشک فومی یا بالش برای افراد با سرشانه های متوسط کاملا مناسب بوده و در کل تعادل خوبی دارد، طبق بررسی های انجام شده این بالش حالت ارتجاعی داشته و پس از مدتی استفاده نکردن ارتفاع آن به حالت اولیه باز میگردد. در صورتی که بتوانید آن را با یک رویه پارچه ای بچوشانید رضایت بیشتری نظر شما را جلب خواهد کرد. طول این تشک برابر با 190 و عرض آن نیز برابر با 71 سانتی متر می باشد. ضخامت لایه فومی نیز حدود 5 سانتی متر می باشد و در صورت استفاده به عنوان تشک نیز تا حد زیادی از سختی زمین جلوگیری می کند. 

کیسه خواب

بخش اصلی راحتی شخص در این بسته کیسه خواب است، کیسه خواب فضای گرم برای استراحت کردن طولانی را فراهم میکند. این کیسه خواب از رویه پارچه ای بسیار نرمی تشکیل شده و وزن کمی نیز دارد تا بتوان آن را به سادگی حمل کرد، علاوه بر دو لایه پارچه ای و پایینی بخش داخلی از پشم شیشه بسیار با کیفیت ساخته شده که دلیل اصلی سبک بودن کیسه خواب نیز این مورد است.طول کیسه خواب 180 سانتی متر و عرض آن نیز 75 سانتی متر می باشد، به همین دلیل فضای مناسبی برای استراحت وجود دارد. در یکی از قسمت های این چادر مسافرتی یک زیپ بلند قرار گرفته و سایر قسمت ها کاملا ساده هستند 

چادر مسافرتی

برای کم کردن حجم این پک مسافرتی از نوع عصایی چادر مسافرتی استفاده شده است که بتوان آن را در مسیر های طولانی و در کوله پشتی حمل کرد. طول چادر برابر 205 و عرض آن نیز برابر 145 سانتی متر می باشد، به همین دلیل برای استفاده یک یا دو نفر کاملا مناسب می باشد. با توجه به اینکه ارتفاع چادر نیز یک متر است، برای استفاده نشسته چهار نفره نیز کاملا مناسب می باشد. از سایر مشخصه های این چادر می توان به رویه مقاوم در برابر آب، و یک پنجره و در، به همراه توری برای این قسمت ها اشاره کرد که همه از نقاط مثبت آن به شمار می روند. برای نصب چادر ابتدا آن را بر روی زمین پهن کرده، سپس میله های آن را سر هم کنید، در ادامه با قرار دادن آن در محل های مشخص شده می توانید از چادر استفاده کنید. در نظر داشته باشید که برای استحکام بیشتر لازم است تا میخ های درون بسته بندی را از محل های مشخص کنار چادر عبور داده و به زمین متصل کنید. 

جمع بندی

این پک مسافرتی که برای اولین بار است توسط بست وی عرضه می شود کاملا مقرون به صرفه بوده و در صورت خرید جداگانه می بایست تا یک سوم هزینه بیشتری را پرداخت کنید که به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...