چادرمسافرتی 5 نفره مدل Melfi

kc 23890

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی کمپ محصولی جدید و متقاومت از شرکت تهران اینتکس می باشد که دارای استحکام بالا و همچنین انعطاف پذیری بالایی می باشد . این چادر دارای قسمتی می باشد که می توانید آن را به خودروی خود متصل کنید و از فضای خودرو نیز استفاده کنید . رویه این محصول از پلی استر تهیه شده است و همچنین روکش پلی اورتان قرار داده شده بر روی این محصول به شما کمک می کند تا چادر ضد آب در اختیار داشته باشید و بتوانید از آن در هر شرایط جوی استفاده کنید . ابعاد مناسب چادر نیز به شما کمک می کند تا فضای کافی برای استراحت 5 نفر داشته باشید . 

 نوع عصایی
 طول 275 سانتی متر
 عرض 275 سانتی متر
 ارتفاع 220 سانتی متر
 ظرفیت 5 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر و پلی اورتان
 جنس پایه ها آلومینیومی
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کمپ
 ظرفیت دراز کش 5 نفر
 دارای هواکش و پشه بند
 مناسب سفر های مختلف
 ابعاد بسته بندی: 26 *72 سانتی متر
 جنس کف از پلی اتیلن
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادرمسافرتی 5 نفره مدل Melfi

این روز ها در رقابت بین چادر های مسافرتی ان محصولی فروش بیشتری را به خود اختصاص می دهد که مزایای فوق العاده ای داشته باشد و از این نظر بتواند با دیگر محصولات رقابت ویژه ای را به پا کند. در همین خصوص نیز یکی از همین چادر های مسافرتی که این روز ها بسیار متمایز از سایر رقبا عمل کرده است ، چادر مسافرتی 5 نفره مدل Melfi می باشد. با توجه به خصوصیات این محصول ما نیز سعی بر این داریم تا به صورت کامل جزئیات این چادر مسافرتی را در این مقاله برای شما شرح دهیم...

نوع طراحی و ساختار محصول

اولین ویژگی هر محصول که مشتریان با دیدن ان نصف راه خرید را سپری می کنند ، بحث چگونگی شکل گیری ظاهر و هم چنین نوع طراحی و رنگ بندی ان محصول می باشد که فوق العاده مهم و حیاتی خواهد بود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی با بهره گیری از رنگ یکدست ابی طراحی و تولید گردیده است که سبب شده تا یک محصول زیبا را از این نظر شاهد باشیم. هم چنین عامل مهم دیگر در خصوص این محصول بحث ساختار ان می باشد که این چادر به صورت عصایی طراحی شده است.اگر بخواهیم در خصوص ویژگی های تولید این چادر با شما صحبت کنیم باید عنوان کنیم که این محصول ظاهری مربعی شکل دارد که می توانید بند های نصب ، ستون ها و هم چنین دیگر ویژگی های این چادر مسافرتی را به راحتی بر روی این محصول مشاهده نمایید. هم چنین بهره گیری از افتاب گیر هم از دیگر خصوصیات مهم این چادر می باشد که شاید در بسیاری از محصولات مشابه نتوانید ان را پیدا کنید. علاوه بر این ها پیاده سازی صحیح پشه بند بر روی نقاط حساس این محصول هم از دیگر مواردی است که شرکت کمپ به درستی ان را پیاده سازی کرده است.

ویژگی های چادر مسافرتی

در ارتباط با ویژگی های این محصول می توان موارد مهمی را اشاره کرد. در ابتدا باید عنوان کنیم که این کالا برای استفاده در سفر های مختلف و مناطق گوناگون قابل استفاده می باشد که هم از نظر نوع کیفیت و هم از نظر عدم تغییر ظاهر و ساختار یک محصول عالی به شمار می رود. هم چنین بهره مندی از هواکش و پشه بند نیز یکی از موارد مهم دیگری است که شاید هر چادر مسافرتی هر دوی این ها را دارا نباشد. علاوه بر این ها این محصول با دارا بودن افتاب گیر به صورت مجزا باعث شده تا وجه تمایز مهم این محصول با سایر چادر های مسافرتی به شمار رود.

جنس و کیفیت محصول

این محصول از رویه ای با جنس پلی استر و پلی اورتان شکل گرفته است که یکی از با دوام ترین جنس ها در بین تولیدات چادر های مسافرتی به شمار می رود. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که پایه های شکل دهنده و مقاوم نگهدارنده این چادر را هم از جنس الومینیومی تولید کرده اند که خیالتان راحت شود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که کف این چادر مسافرتی نیز از نوع پلی اتیلن ساخته شده است. این چادر مسافرتی ضد اب بوده و از این نظر نیز قادر به استفاده از ان در اب و هوای بارانی هم خواهید بود.

ابعاد و ظرفیت چادر

در بخش ابتدایی این نقد و بررسی به ان اشاره کردیم که این چادر ظاهری مربعی شکل دارد و به همین دلیل هم طول و عرض این محصول هم اندازه بوده و هر دو 275 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این چادر مسافرتی نیز 220 سانتی متر است که باعث شده تا بتوانید به صورت ایستاده هم در داخل این محصول به راحتی تردد کنید. بحث بعدی ابعاد بسته بندی این محصول است که در ابعاد 72 در 26 سانتی متر این چادر تقدیم شما می گردد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که ظرفیت درازکش داخلی این چادر 5 نفر خواهد بود که باید در هنگام خرید این عامل را هم مد نظر خود قرار دهید.

شیوه خرید

جهت ثبت سفارش این محصول هم از طریق تلفن و هم از طریق سایت می توانید ان را در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش داده و از طریق فروشگاه مرکزی اینتکس ان را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...