چادر اضطراری یک نفره مدل shelter

shelter tent1

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,660,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر اضطراری یک نفره مدل shelter مناسب برای کوهنوردان و کویر نوردان می باشد که می توانید از آن در دمای صفر درجه سانتی گراد استفاده نمایید . این چادر اضطراری در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران کمپینگ و کوهنوردی باز کند . لازم به ذکر است که این محصول به صورت حرفه ای و در دماهای زیر صفر کوهستانی قابل استفاده نمی باشد و برای استفاده در دماهای بالای صفر و صفر درجه طراحی شده است . جنس بدنه این چادر اضطراری از نایلون ضد آب می باشد که در تست های انجام شده بر رویش به خوبی می تواند از ورود آب به داخل چادر جلوگیری به عمل آورد . همچنین ستون بندی استفاده شده در ساخت این محصول از جنس آلومینیوم می باشد که مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد . همچنین لازم به ذکر است که این چادر مسافرتی قابلیت مقاومت در برابر باران را دارد اما مقاومت آن در برابر بادهای شدید و طوفان ایده آل نیست . چادر اضطراری یک نفره مدل shelter با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی فروش محصولات اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

  • چادر اضطراری یک نفره shelter
  • جنس بدنه از نایلون
  • ستون بندی آلومینیومی
  • دارای بدنه ضد آب
  • عایق حرارتی
  • قابل استفاده در دمای صفر درجه
  • دارای پاراکورد مخصوص
  • کد محصول: shelter tent1

چادر اضطراری یک نفره مدل shelter از سری محصولات حرفه ای کوهنوردی و کویر نوردی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است . این چادر مسافرتی مناسب برای استفاده در دمای صفر درجه سانتی گراد می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر اضطراری یک نفره مدل shelter همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

چادرهای مسافرتی اضطراری تقریبا از نظر ساختاری همانند یکدیگر می باشند که این چادر از این قاعده مستثنی نمی باشد و دارای ظاهری با عرض کم و طول تقریبی صد و هشتاد و پنج متری است که به راحتی شرایط خوابیده را برای شما در کمپینگ و کوهنوردی فراهم می آورد . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای نقره ای رنگ می باشد که به خوبی عایق حرارتی شده است و گرما را درون خود نگه می دارد . لازم به ذکر است که این چادر مسافرتی قابل استفاده در دمای صفر درجه سانتی گراد به بالا می باشد و مناسب برای استفاده در شرایط آب و هوایی زیر صفر درجه کوهستانی نیست . به همراه این چادر مسافرتی یک عدد سا حمل نیز وجود دارد که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از نایلون ضد آب می باشد که در تست های انجام شده شرایط بسیار ایده آلی را در وضعیت های بارانی برای شما فراهم می آورد . از همین رو این چادر مسافرتی مناسب برای استفاده در آب و هوای بارانی جنگل و کمپینگ می باشد . همچنین ستون نگهدارنده این محصول از آلومینیوم ضد زنگ می باشد که از استحکام بالایی برخوردار است و به خوبی می تواند فشار وارده در اثر وزن فرد مصرف کننده را مهار نماید .

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی :

ابعاد تقریبی چادر اضطراری یک نفره مدل shelter به مشخصات ( طول : 185 سانتی متر ، عرض : 70 سانتی متر و ارتفاع : 54 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را در شرایط اضطرار برای شما فراهم می آورد . همچنین وزن این چادر مسافرتی 0.1 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک است و به راحتی آب خوردن قابل جا به جایی و حمل در مسفرت های می باشد .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی با توجه بدنه ضد آب و عایق حرارتی که دارد می تواند مورد استفاده در شرایط بارانی باشد . همچنین ستون های استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم ضد زنگ نیز است که اسحکام فوق العاده ای را از خود به نمایش می گذارد . چادر اضطراری یک نفره مدل shelter  با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...