چادر حمام و دستشویی صحرایی

BKWIN-03

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر حمام و دستشویی صحرایی یکی دیگر از محصولات لازم و ضروری برای هواداران کمپینگ و سفر می باشد . این چادر حمام کاربردهای مختلفی دارد که می تواند در سفرهای شما کمک شایانی را به شما کند . جنس بدنه این چادر مسافرتی از ترکیب پارچه شمعی و پلی استر می باشد که علاوه بر مقاومت بالایی که از خود نشان می دهد دارای خصوصیت ضد آب بودن نیز می باشد . ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم منعطف می باشد که استحکام قابل قبولی را از خود به نمایش می گذارند .

بخش کف این چادر حمام به صورت کامل باز می باشد که آب به راحتی از کف چادر خالی شود . همچنین آویزی از سقف چادر برای نگهداری دوش نیز وجود دارد . لازم به ذکر است که در بخش داخلی این چادر نیز از جیب برای نگهداری وسایل استفاده شده است . چادر حمام و دستشویی صحرایی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید نسبت به خرید آن اقدام نمایید .

راه اندازی چادر حمام و دستشویی صحرایی

احتمالا این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه می توان چادر حمام و دستشویی صحرایی را راه اندازی و از آن استفاده کرد ؟ چادر حمام و دستشویی صحرایی نیز به مانند چادر های مسافرتی ساخته شده است که باید با توجه به نوع سازه ای که دارد می توان آن را راه اندازی کرد ، با توجه به اینکه سازه چادر حمام و دستشویی صحرایی به صورت فنری است ، شما نیز می توانید آن را به مانند چادر های مسافرتی فنری راه اندازی نمایید .

چادر های مسافرتی فنری و یا چادر حمام فنری به واسطه نوع سازه ای که دارند ، راه اندازی بسیار راحتی را نیز دارند ، زیرا این نوع ساختار راه اندازی محصول را به صورت اتوماتیک خواهد کرد . شما می توانید تنها با باز کردن پایه های تا شده فنری این چادر حمام شاهد باز شدن به صورت اتوماتیک باشید . برای جمع کردن چادر مسافرتی نیز بایستی با توجه به الگو ، چادر مسافرتی را تا کرده و آن را جمع کنید .

برای اینکه چادر حمام و دستشویی صحرایی را مقاوم تر کنید ، شما می توانید با استفاده از طناب ، کناره های چادر حمام و دستشویی صحرایی را به زمین توسط میخ یا سنگ و ... به زمین بکوبید تا باد تاثیری بر روی آن نداشته و از بلند شدن چادر در هنگام وزش باد شدید جلوگیری کنید .

مراقبت و نگهداری چادر حمام و دستشویی صحرایی

با توجه به اینکه چادر حمام و دستشویی صحرایی به عنوان حمام استفاده می شود ، بدنه آن خیس خواهد شد ، بنابراین پس از استفاده و نیاز به جمع آوری چادر حمام و دستشویی صحرایی بهتر است که آن را کاملا خشک کنید که بهترین روش برای خشک کردن باقی گذاشتن آن در همان حالت است تا آب بدنه به خوبی کشیده و خشک شود . البته اگر برای مدت طولانی می خواهید که از چادر حمام و دستشویی صحرایی استفاده کنید شاید دیگر نیازی به خشک کردن نباشد .

بخش زیرین چادر حمام و دستشویی صحرایی باز بوده و آب از آن طریق به بیرون هدایت خواهد شد . برخورد اجسام تیز و برنده می تواند سبب پارگی بدنه بشود . همچنین در هنگام راه اندازی و جمع آوری نباید خیلی بدنه چادر مسافرتی را تحت فشار قرار دهید . زیرا پایه های این محصول به صورت فنری بوده و قابلیت انعطاف پذیری دارد ، اما اگر زیاد تا و خم بشود ممکن است بشکند .

سخن پایانی

با توجه به ویژگی های گفته شده شما می توانید با استفاده از یک چادر حمام و دستشویی صحرایی برای حمام کردن و یا رفتن به دستشویی و توالت از آن استفاده کنید . همچنین شما می توانید با استفاده از چادر حمام و دستشویی صحرایی به عنوان یک رختکن یا اتاق پرو در سواحل نیز استفاده کنید تا پس از آب تنی در دریا بتوانید به راحتی لباس های خود را عوض کنید . در بخش نقد و بررسی به صورت کامل به بررسی چادر حمام و دستشویی صحرایی پرداخته شده است که می توانید ویژگی های بیشتر این محصول را در نقد و بررسی مطالعه کنید .

 نوع فنری
 طول 120 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 190 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی و پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم منعطف
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها دارای ارتفاع بالا
 دارای درب بزرگ ورود و خروج
 راه اندازی آسوده و کم زمان
 وزن: 2 کیلوگرم
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر حمام و دستشویی صحرایی از جدید ترین تولیدات از گروه چادر مسافرتی می باشد که با طراحی و ساختاری متفاوت تولید شده است که شما می توانید با استفاده از آن در طول سفر ، یک حریم خصوصی بسیار عالی برای رفتن به حمام یا توالت داشته باشید . به همین علت نیز نام محصول چادر حمام و دستشویی صحرایی قرار داده شده است . شما می توانید به راحتی این محصول را در سفر های خود به همراه داشته باشید و با استفاده از آن بتوانید روز ها و هفته ها را در دل طبیعت ساکن شوید .

در این بخش نیز قصد داریم به نقد و بررسی چادر حمام و دستشویی صحرایی بپردازیم و شما را با نحوه طراحی و ساخت محصول ، تفاوت چادر حمام و دستشویی صحرایی با چادر مسافرتی معمولی بررسی کنیم و جنس استفاده شده در ساخت چادر حمام و دستشویی صحرایی را معرفی نماییم تا بیشتر با این محصول آشنا شوید . 

طراحی و ساخت چادر حمام و دستشویی صحرایی

ساختار این چادر مسافرتی در واقع تشکیل شده از دو قسمت بدنه و پایه می باشد که در کنار یکدیگر تشکیل چادر حمام و دستشویی صحرایی را داده اند . همانطور که تصاویر این محصول را در بالا و در داخل متن مشاهده می کنید ، این چادر می تواند برای شما نقش یک حمام مسافرتی یا دستشویی مسافرتی را ایفا کند ، همچنین در سواحل دریا نیز می تواند به عنوان یک اتاق پرو و رختکن برای شما عمل کرده تا بتوانید پس از بازی در ساحل لباس های خود را عوض کنید .

برای ورود و خروج به داخل چادر حمام و دستشویی صحرایی یک درب بزرگ طراحی شده است که می توانید آن را به صورت زیپی باز و بسته کنید . شما می توانید برای باز نگه داشتن درب ، آن را رول کرده و در بالای درب ببندید . این چادر فاقد پنجره بوده می باشد . با توجه به ابعادی که چادر حمام و دستشویی صحرایی دارد ، استفاده از آن برای یک نفر مناسب می باشد . 

تفاوت چادر حمام و چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی و چادر هایی که به عنوان حمام و ... طراحی شده اند تفاوت های عمده با یکدیگر دارند که به آن ها اشاره خواهیم کرد . نوع ساختار بدنه و پایه های هر دو مدل ، مشابه به یکدیگر هستند ، اما از مهم ترین تفاوت در میان آنها ، تفاوت ابعادی است که چادر های مسافرتی عمدتا طول و عرض بیشتری دارند ، این در حالی است که چادر های حمام طول و عرض کمتری داشته ولی ارتفاع سقف بالاتری دارند ، تا اینچنین افراد برای حمام کردن بتوانند به راحتی در داخل چادر بایستند .

همچنین چادر هایی که برای حمام و دستشویی طراحی شده اند ، فاقد کف هستند و زیر آن ها باز است ، تا اینچنین بتوانید آب را به بیرون از چادر هدایت کنید . برای ساخت چادر های مسافرتی عمدتا از پنجره های زیادی استفاده می شود تا تهویه هوا در داخل چادر بیشتر شود زیرا ممکن است زمان زیادی را در داخل چادر بگذرانید و این خصوصیت در چادر حمام و دستشویی صحرایی نبوده و شما برای مدت کوتاهی از چادر حمام و دستشویی صحرایی استفاده خواهید نمود .

جنس چادر حمام و دستشویی صحرایی

نیاز هر چادر حمام و دستشویی صحرایی این است که بدنه ای ضد آب داشته باشد چرا که علاوه بر امکان باریدن باران ، داخل چادر نیز در هنگام حمام کردن خیس خواهد شد ، به همین دلیل بایستی بدنه کاملا ضد آب باشد . ضد آب بودن یک چادر مسافرتی به جنس آن بستگی دارد . به همین دلیل نیز می بینیم که برای ساخت چادر حمام و دستشویی صحرایی از پارچه شمعی و پلی استر استفاده شده است که یک نوع پارچه ضد آب می باشد . 

پلی استر به دلیل اینکه آبگریزی بسیار عالی داشته و همچنین وزن سبکی دارد یکی از بهترین عایق ها برای ساخت بدنه چادر های مسافرتی به شمار می آید . همچنین پلی استر عایق در برابر نور افتاب است . برای ساخت پایه های چادر حمام و دستشویی صحرایی نیز از آلومینیوم منعطف استفاده شده است که علاوه بر استحکام بالا و انعطاف پذیری خوب برای تا کردن ، دارای وزن سبک می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...