چادر سه نفره فرینو مدل SnowBound

Ferrino Tent 3P

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره فرینو مدل SnowBound یکی دیگر سری چادر های با کیفیت تولید شده توسط شرکت فرینو می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این محصول توانسته است با طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی که دارد به یکی از چادر های مسافرتی پر فروش این شرکت تبدیل شود و به دلیل کیفیت خوبی که دارد رضایت تمامی مصرف کنندگان را جلب کند. جنس بیرونی چادر از پلی استر بوده که با پلی اورتان پوشش داده شده است. این پوشش سبب ضد آب و ضد اشعه شدن چادر شده است و از نفوذ آب و اشعه ماورای بنفش به درون چادر جلو گیری میکند. بدنه آن قابلیت مقاومت در برابر آب تا 4000 میلی متر را دارا می باشد. همچنین قسمت کف ان نیز ضد آب بوده و اجازه نفود رطوبت را به درون چادر نمیدهد تا شما بتوانید در هر گونه شرایط آب و هوایی از این محصول استفاده کرده و از مسافرت خود لذت ببرید. این چادر مسافرتی در ابعادی همانند طول: 415 سانتی متر، عرض: 395 سانتی متر و ارتفاع: 125 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. ابعاد این چادر مطابق با استاندارد های جهانی بوده و ظرفیت درازکش 3 نفر را دارا می باشد. قسمت سقف آن نیز به صورت شیب دار طراحی شده تا از تجمع قطرات باران بر روی سقف چادر جلو گیری کند و به وسیله ی شیبی که دارد آب را به قسمت پایینی چادر هدایت کند. درون چادر نیز تعدادی جیب داخلی تعبیه شده که شما می توانید لوازم کوهنوردی خود را درون آن ها قرار دخید تا فضای کمی درون چادر اشغال شود. یکی از مزیت های مهم این محصول ضد آتش بودن آن است و به هیچ عنوان دچار اشتعال نمی شود. ستون های آن از جنس آلومینیوم بوده که دارای مقاومت بسیار بالایی می باشند و به دلیل ارتفاع کمی که چادر دارد مقاومت بسیار خوبی را در برابر باد دارا می باشند. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری فرمایید.

نوع مسافرتی
 طول 415 سانتی متر
 عرض 395 سانتی متر
 ارتفاع 125 سانتی متر
 ظرفیت 3 الی 4 نفر
 جنس بدنه پلی استر با روکش پلی اورتان
 جنس ستون آلومینیوم
 آفتاب گیر   -
 پشه بند   دارد
 پنجره   -
 تعداد پنجره   -
 سایر ویژگی ها مقاوم در برابر باران
 ضد آب
ضد اشعه
ضد اشتعال
مقاوم در برابر باد
دارای جیب داخلی
دارای هواکش
دارای پشه بند
جنس لایه زیرین از نایلون با قابلیت تهویه
 اقلام همراهساک حمل، دفترچه راهنما

چادر سه نفره فرینو مدل SnowBound

چادر سه نفره فرینو مدل SnowBound محصولی فوق العاده چذاب ساخت شرکت فرینو می باشد که به تازگی ان را تولید و روانه بازار کرده است. نوع ساخت جذاب این محصول و رنگ بندی شاد ان به گونه ای است که ان را متمایز از سایر محصولات مشابه کرده است. در ادامه قصد داریم بررسی کاملی از این محصول را به شما ارائه دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از شکیل ترین و مدرن ترین محصولات موجود در بازار بدون شک به این چادر تعلق می گیرد. این محصول طراحی هوشمندانه و چشم نوازی دارد که قطعا همین مسئله ان را از سایر چادر های مشابه متمایز کرده است. در ابتدا باید گفت که لبه پایینی این چادر مشکی رنگ بوده و به صورت کامل بر روی زمین قرار می گیرد. هم چنین در همین لبه و در زیر درب ورود این محصول نام سازنده این کالا و مدل این چادر با رنگ سفید حک شده است که نشان از اصالت این محصول دارد. در دو سمت این محصول و در بالای این چادر پنجره ای قرار گرفته است که بسیار شکیل و زیباست و دارای پشه بند می باشد. در جلوی این محصول هم درب ورود ان قرار گرفته است که ان هم بر روی خود پشه بند را می بیند. در کنار این موارد باید به رنگ اصلی این محصول هم اشاره کرد که به صورت نارنجی طراحی و تولید شده است که از فواصل دور هم می توان ان را مشاهده نمود. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کرد که این چادر به صورت دو پوش بوده و با باز کردن کامل رویه دیگر این محصول می توانید در مقابل تابش نور خورشید و همین طور بارش باران در داخل چادر در امان باشید. تمامی این موارد نشان از ظرافت و فوق العاده بودن این چادر می دهد.

جنس بدنه

یکی از منحصر به فرد ترین مواردی که می توان در ارتباط با این چادر به ان پرداخت جنس بدنه ان است. این محصول فوق العاده مقاوم ساخته شده و بدنه ای از جنس پلی استر با روکش پلی اورتان دارد. هم چنین پایه های این محصول هم ساخته شده از نوع الومینیومی هستند که فوق العاده مقاوم و مستحکم می باشند. در کنار این موارد باید عنوان کرد که این چادر به صورت ضد اب تولید شده و در برابر بارش باران مقاوم است. هم چنین این محصول به صورت ضد اشعه و ضد اشتعال طراحی شده است که ان را متمایز از تمام چادر های موجود در بازار کرده است. علاوه بر این ها این کالا در برابر باد هم مقاوم می باشد. هم چنین لایه زیرین این چادر از نوع نایلون ساخته شده که دارای قابلیت تهویه می باشد.

ابعاد و وزن

از دیگر مواردی که باید به ان اشاره نمود ابعاد و وزن این چادر است. این محصول دارای طول 415 سانتی متر و عرض 395 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این چادر هم 125 سانتی متر است. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کرد که این چادر ظرفیت 3 الی 4 نفره دارد. هم چنین وزن کلی این محصول تنها 5.9 کیلو گرم می باشد که به سادگی می توان ان را حمل و جا به جا کرده و در مکان مناسب از ان استفاده نمود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی و نصب این چادر مسافرتی کاری راحت و اسان است. شما در ابتدا باید تمام اجزا این چادر را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس با توجه به نوع قرار گیری هر یک از پایه ها اقدام به باز کردن کامل این چادر کنید. این کار در عرض چند دقیقه صورت می گیرد. پس از ان نیز باید هر یک از طناب ها را بر روی زمین محکم کنید تا این محصول در برابر باد هم مقاوم باشد.برای مراقبت از این محصول هم بهتر است از ضربه زدن به بدنه اصلی این محصول خودداری کنید. هم چنین اشیا نوک تیز را به داخل پارچه این چادر مسافرتی فرو نکنید چون این کار باعث سوراخ شدن این محصول می شود. هم چنین در هنگام نصب و جمع اوری این محصول باید به نحوه قرار گیری پایه ها توجه کنید تا اسیب نبینند. با رعایت این نکات می توانید تا سالیان سال از این چادر بدون افت کیفیت و یا اسیب دیدگی استفاده نموده و به استراحت بپردازید.

جمع بندی

چادر سه نفره فرینو مدل SnowBound محصولی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که دارای جیب های داخلی ، پشه بند و هوا کش می باشد. هم چنین این محصول ضد اشتعال ، ضد اب ، ضد اشعه و مقاوم در برابر باد و بارش باران بوده که از خصوصیات مهم این محصول است. جهت خرید چادر مسافرتی می توانید هم اکنون از طریق سایت نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران اقدام نموده و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...