چادر مسافرتی آ.اپکس 6 نفره

A.Apex-008

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,999,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی آ.اپکس 6 نفره یک چادر مسافرتی عالی و جذاب است که با بهره مندی از ساختار فوق العاده ای که دارد باعث شده تا یک محصول کامل را از این نظر شاهد باشیم . در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که اولین ویژگی مورد توجه خریداران این محصول رنگ این محصول است که از کنار هم قرار گرفتن رنگ قهوه ای و قرمز شکل گرفته است . هم چنین این کالا دارای توری و به عبارت دیگر پشه بند بر روی درب و پنجره های خود می باشد که باعث شده تا بتوانید در فصول گرم سال بدون مزاحمت حشرات از این چادر استفاده کنید .

هم چنین این محصول در برابر اشعه فرا بنفش خورشید هم مقاوم می باشد و با بهره مندی از کیفیت فوق العاده ای که دارد می توانید از ان در هر شرایط جوی و اب و هوایی استفاده کرده و نگران افت کیفیت ، تغییر شکل و رنگ این محصول نباشید. علاوه بر این ها باید به این مسئله هم اشاره کنیم که بهره مندی از یک عدد ساک حمل و همین طور دارا بودن ابعاد کوچک بسته بندی باعث شده تا با خیال راحت بتوانید این محصول را با خود حمل کرده و در سفر ها از ان بهره مند شوید .

البته راه اندازی این چادر هم به صورت اتوماتیک بوده و در وقت شما هم صرفه جویی خواهد شد که یکی دیگر از خصوصیات خوب این چادر می باشد. هم اکنون می توانید این محصول را با کمترین قیمت ممکن از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید .  در ادامه و در بخش نقد و بررسی نیز به صورت جامع به بررسی چادر مسافرتی آ.اپکس 6 نفره خواهیم پرداخت .

از چادر مسافرتی آ.اپکس 6 نفره در چه فصلی استفاده می شود ؟

یکی از سوالات رایج که ممکن است هر خریدار نسبت به چادر مسافرتی منتخب خود داشته باشد این است که از چادر مسافرتی در چه آب و هوا و چه فصلی می توان استفاده کرد ، با توجه به جنس و ساختاری که چادر مسافرتی آ.اپکس 6 نفره دارد و همچنین ویژگی های دیگر همچون ضد آب بودن ، نیاز است بگوییم که چادر مسافرتی آ.اپکس 6 نفره بیشتر برای سه فصل تابستان ، بهار و پاییز مناسب می باشد و برای فصول سرد مانند زمستان ممکن است عملکرد مناسب را نداشته باشد . 

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی آ.اپکس 6 نفره

در بخش نقد و بررسی در رابطه با فریم و سازه چادر مسافرتی آ.اپکس 6 نفره صحبت هایی شده است که در رابطه با ویژگی های سازه فنری می باشد ، از ویژگی های بسیار خوب این نوع سازه می توان به سهولت در راه اندازی اشاره کرد ، به همین دلیل شما می توانید به سادگی چادر مسافرتی خود را ظرف چند ثانیه راه اندازی کنید . همچنین بایستی توجه داشته باشید که جمع آوری چادر مسافرتی کمی نیاز به تمرین دارد . برای جمع آوری بهتر است درب و پنجره ها باز بماند تا هوا داخل چادر محبوس نشود . 

مراقبت و استفاده صحیح از چادر مسافرتی آ.اپکس 6 نفره

با توجه به اینکه چادر مسافرتی آ.اپکس 6 نفره دارای سازه فنری می باشد ، بایستی در هنگام جمع آوری دقت داشته باشید که فشار را از سمت درست به چادر مسافرتی وارد کنید تا جمع شود ، عمده آسیب هایی که معمولا به فریم چادر های مسافرتی فنری وارد می شود ، عدم جمع آوری صحیح چادر می باشد که بهتر است به آن توجه ویژه ای شود . همچنین برخی از موارد که موجب آسیب دیدن چادر مسافرتی از قسمت کف می شود ، عدم استفاده از زیرانداز و استفاده از چادر مسافرتی در مکان های کثیف یا سنگی و ... می باشد . 

توجه داشته باشید که استفاده از آتش یا بخاری های زغالی و ... در داخل چادر مسافرتی اصلا مناسب نبوده و حتی بهتر است در صورت برپا کردن آتش ، با فاصله اینکار را انجام دهید ، زیرا حرارت می تواند به بدنه چادر مسافرتی آسیب وارد کند . برای مقاوم کردن چادر مسافرتی در برابر باد شدید می توانید از گره هایی که در چهارگوشه چادر قرار گرفته است استفاده کنید که می توانید برای اینکار از طناب ، میخ یا یک تکه چوب استفاده کنید .

نوع مسافرتی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 190 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک بله
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 6 نفر
 ابعاد بسته بندی: 70 در 70 در 15 سانتی متر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی آ.اپکس 6 نفره از نمونه چادر های مسافرتی طراحی شده در سایز متوسط است که برای خانواده های کم جمعیت مناسب می باشد ، لذا وجود یک چادر مسافرتی در طول سفر می تواند حریم خصوصی بسیار عالی را برای شما ایجاد کند تا بتوانید هر جایی که دلخواه شماست ، استراحت کرده و اسکان پیدا کنید . چادر مسافرتی آ.اپکس 6 نفره از قیمت ارزانی برخوردار بوده و با توجه به اینکه تمامی ویژگی ها و خصوصیات یک چادر مسافرتی مناسب و استاندارد را دارد ، گزینه ایده آلی برای خرید خواهد بود .

داشتن وزن سبک و همچنین راه اندازی ساده و آسان ، از ویژگی های بسیار عالی چادر مسافرتی آ.اپکس می باشد . اگربه دنبال یک چادر مسافرتی ایده آل برای مسافرت های خانگی هستید ، چادر مسافرتی آ.اپکس گزینه مناسبی برای شما خواهد بود . در ادامه می توانید با مطالعه مطالب گفته شده ، بیشتر با این محصول آشنا شده و بهتر بتوانید مقایسه خود را با سایر چادر ها انجام دهید .

راهنمای خرید چادر مسافرتی آ.اپکس 6 نفره

طراحی و ساخت چادر مسافرتی از پر اهمیت ترین مسائلی است که بایستی در هنگام خرید چادر مسافرتی به آن توجه داشته باشید ، یک چادر مسافرتی بایستی در عین حال که مقاوم است ، دارای ویژگی ها و خصوصیات بسیاری باشد که می توان به تهویه هوای بسیار عالی محصول و نورگیری آن اشاره کرد . بدین منظور تولید کنندگان بایستی برای چادر مسافرتی تهویه هوا در نظر گرفته و از سوی دیگر با اضافه کردن پنجره در چادر مسافرتی علاوه بر تهویه هوای بهتر ، موجب نورگیری بهتر چادر مسافرتی نیز بشود . 

یک چادر مسافرتی خوب چادری خواهد بود که در برابر رطوبت مقاوم باشد . زیرا چادر های مسافرتی می بایست ضد آب باشند ، چرا که در محیط های باز از آن ها استفاده می شود و لازمه آن این است که بدنه ضد آب و آبگریز باشد تا در صورت بارش ناگهانی باران نیز شما در امان باشید و وسایل همراه شما خیس نشود . بدین منظور بایستی از اجناس ضد آب برای تولید چادر مسافرتی استفاده شود که در این بخش در رابطه با طراحی و ساخت چادر مسافرتی آ.اپکس 6 نفره به همراه جنس بدنه محصول توضیحاتی ارائه گردیده است که می توانید آن را مطالعه کنید .

طراحی و ساخت چادر مسافرتی آ.اپکس 6 نفره

چادر های مسافرتی در مدل های مختلفی ساخته شده اند که هر یک از آن ها دارای ویژگی ها و خصوصیات خاص خود هستند که بهتر است به نوع طراحی و ساخت آن ها توجه داشته باشید . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، چادر مسافرتی آ.اپکس 6 نفره به صورت هرمی طراحی شده و بدنه ای شیب دار داشته که می تواند به خوبی آب باران و حتی باد را به اطراف هدایت کند . همچنین ساختار مربعی چادر مسافرتی فضای بسیار خوبی را در اختیار شما قرار خواهد داد .

کناره های این چادر مسافرتی قهوه ای رنگ بوده و همچنین بخش سقف و پنجره های آن زرشکی می باشد . تعداد درب این چادر مسافرتی 1 عدد و شامل 3 پنجره در اطراف خود می باشد که می توانید تمامی آن ها را به کمک زیپ بسته نگه داشته و یا باز کنید . از ویِژگی های بسیار خوبی که چادر مسافرتی آ.اپکس دارد ، می توان به مجهز بودن درب و پنجره های چادر مسافرتی به توری یا همان پشه بند اشاره کرد . وجود پشه بند می تواند به شما اجازه دهد تا علاوه بر باز گداشتن درب و پنجره برای تهویه هوای بهتر از وارد شدن حشرات جلوگیری کنید .

سازه فنری چادر مسافرتی و ویژگی های آن

به طور کلی چادر های مسافرتی از سه نوع سازه برخوردار هستند که شرکت های مختلف بر اساس نیاز مشتری آن ها را تولید کرده اند که هر یک از آن ها دارای یک سری خصوصیات و ویژگی های خاص و منحصر به فرد است که بایستی قبل از خرید مطالعه ای در این رابطه داشته باشید تا خرید بهتری را رقم بزنید . لازم به ذکر است که این سه نوع طراحی سازه ای ، سازه های فنری ، عصایی و اتوماتیک هستند که مدل فوق یعنی چادر مسافرتی آ.اپکس 6 نفره نمونه ای از یک چادر مسافرتی فنری می باشد .

از ویژگی های بسیار خوبی که سازه های فنری دارند می توان به متصل بودن آن به بدنه و خاصیت تاشدن آن ها اشاره کرد که می توانید با تا کردن چادر مسافرتی ، آن را در ابعاد کوچکی بسته بندی کرده و به صورت اتوماتیک آن باز کنید . سریع ترین و راحت ترین روش راه اندازی را چادر های مسافرتی فنری دارند .

جنس بدنه چادر مسافرتی آ.اپکس 6 نفره

برای ساخت چادر مسافرتی آ.اپکس 6 نفره از دو بخش بدنه و پایه استفاده شده است که جنس هر دو آن ها متفاوت است ، بخش پارچه ای بدنه چادر مسافرتی فوق ، ساخته شده از پلی استر می باشد که یک نمونه پارچه شمعی ضد آب است که به واسطه آب گریزی بسیار خوبی که دارد می تواند از ورود آب به داخل چادر مسافرتی جلوگیری کند . پلی استر وزن بسیار سبکی داشته و همچنین عایق بسیار خوبی در برابر اشعه های مضر خورشیدی می باشد .

طول عمر این جنس بسیار بالا بوده و همین موضوع باعث شده است که طول عمر این چادر افزایش چشم گیری داشته باشد تا اینچنین بتوانید سال های سال از داشتن یک چادر مسافرتی خانوادگی با دوام نهایت استفاده را ببرید . همچنین برای کاهش وزن چادر مسافرتی حتی برای پایه و فریم چادر مسافرتی از فایبرگلاس استفاده شده است که وزن بسیار سبکی داشته و همچنین خاصیتی فنری دارد .

فایبرگلاس نیز کاملا ضد آب بوده و در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم است ، به همین دلیل نیز در ساخت بسیاری از چادر های مسافرتی به خصوص چادر های مسافرتی فنری از این جنس استفاده می شود . فایبرگلاس نوعی کامپوزیت پلیمری به شمار می آید که شاید ظاهری شبیه به پلاستیک داشته باشد اما به مراتب از پلاستیک مقاوم تر بوده و دوام بسیار خوبی دارد . برای تولید چادر مسافرتی فوق از نوع فنری و انعطاف پذیر فایبرگلاس استفاده شده است ، این در حالی است که از فایبرگلاس برای ساخت بدنه هواپیما ، ماشین و قایق استفاده می شود . 

چگونه چادر مسافرتی را در برابر باد مقاوم کنیم ؟

یکی از مشکلاتی که شاید در هنگام استفاده از چادر های مسافرتی به آن بر بخورید این  است که در هنگام استفاده از چادر باد شدید شروع به وزیدن کند که با توجه به سبک بودن چادر مسافرتی می تواند تکان هایی را به چادر بدهد ، اما این سوال شاید برای شما پیش بیاید که چگونه چادر مسافرتی را در برابر باد مقاوم کنیم ؟ برای مقاوم سازی چادر مسافرتی می توانید وسایل همراه خود را با خود به داخل چادر مسافرتی ببرید تا وزن چادر افزایش یابد .

سعی کنید وسایل خود را در کناره های چادر و در مسیر باد قرار دهید . اگر وسایل کمی به همراه دارید می توانید از تکه سنگ های تمیز استفاده کرده و آن ها را به داخل چادر ببرید . همچنین چادر های مسافرتی همچون چادر مسافرتی آ.اپکس 6 نفره در کناره های خود گره هایی را دارند که می توانید از آن طریق چادر مسافرتی خود را به زمین متصل کنید .

شما می توانید با میخ یا یک تکه چوب گوشه های چادر را به زمین وصل کنید و یا با بستن گوشه های چادر با استفاده از طناب به یک تکه سنگ ، مانع از بلند شدن چادر مسافرتی شوید . نکته قابل توجه این است که چادر های مسافرتی که برای کوهنوردی تولید شده اند ، اغلب دارای سقف های کوتاه کله گاوی یا همان گنبدی شکل هستند که می تواند باد های شدید را به اطراف منحرف کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...