چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره با نصب آسان

Fast Assemble_007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره مدل Fast Assemble_007 از سری چادر های مسافرتی با کیفیت و ایده آل برای کمپینگ و هوهنوردی می باشد که در سال جاری و در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است . این چادر مسافرتی در حالت نشسته ظرفیتی 10 نفره و در حالت درازکش ظرفیتی بالغ بر 4 الی 5 نفر را دارا می باشد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای آخر هفته به همراه خانواده باشد . ستون های تشکیل دهنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که قطری 20 میلی متری دارد که استحکامی فوق العاده به این محصول داده است . همچنین جنس پارچه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب می باشد که از کیفیت بالایی در برابر فشار و ضربه نیز برخوردار است . همچنین به همراه این محصول یک عدد ساک حمل برای شما عزیزان ارسال می شود که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی این چادر مسافرتی نمایید . چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک مدل خارجی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
 طول 320 سانتی متر
 عرض 320 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها  فایبرگلاس
 اتوماتیکخیر
 دوپوشخیر
 ضد آببله
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 5 الی 6 نفر
 دارای پشه بند و هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره با نصب آسان مدل Fast Assemble_007 از سری چادر های مسافرتی زیبا و با کیفیت با قیمتی مقرون به صرفه می باشد که در بخش های قبلی با رنگ ها و ظرفیت های دیگر آن آشنا شدیم . حال در این بخش قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک مدل Fast Assemble_007 همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی بخش بدنه این چادر مسافرتی به صورت دو رنگ ( آبی ، نارنجی ) می باشد که دارای زیبایی های خاص خود می باشد . در بدنه این چادر مسافرتی یک عدد درب برای ورود و خرج و دو عدد پنجره در طرفین وجود دارد که مجهز به پشه بند می باشد و علاوه بر تهویه هوای داخلی چادر مسافرتی از ورود حیوانات موذی به داخل محصول به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . در بخش داخلی و در قسمت سقف یک عدد آویز وجود دارد که می توانید از آن برای نصب روشنایی استفاده نمایید . همچنین این چادر مسافرتی دارای یک ساک حمل می باشد که به وسیله آن و به راحتی می توانید اقدام به جابه جایی محصول نمایید و مناسب برای استفاده در کمپینگ ها با پیاده روی در مسافت های زیاد می باشد .

جنس بدنه :

جنس پارچه بدنه این چادر مسافرتی همانند اغلب چادر مسافرتی با کیفیت از پلی استر می باشد . پلی استر از پارچه های محبوب در میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان چادرهای مسافرتی می باشد و دلیل این محبوبیت ، کیفیت و مقاومت بالا در کنار ضد آب بودن آن می باشد . این چادر نیز کاملا ضد آب بوده و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط بارانی و برف باشد . همچنین ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس 20 میلی متری است که از استحکام فوق العاده ای برخوردار می باشد و می تواند عملکرد ایده آلی را در شرایط نامساعد جوی از خود به نمایش بگذارد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت :

ظرفیت این چادر مسافرتی همان طور که از نام آن پیداست 10 نفر به صورت نشسته و 5 الی 6 نفر به صورت خوابیده می باشد که مناسب برای استفاده در کمپینگ های پر جمعیت می باشد . همچنین ابعاد این چادر مسافرتی به مشخصات ( طول : 320 سانتی متر ، عرض : 320 سانتی متر و ارتفاع : 180 سانتی متر ) می باشد که نشان از فضای بالای فراهم آورده شده برای شما دارد . همچنین وزن این محصول 4 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی توسط ساک حملی که دارد قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی دارای بدنه ای ضد آب و ستون هایی از جنس فایبرگلاس 20 میلی متری می باشد که کیفیتی مثال زدنی را در شرایط وزش باد از خود نشان می دهد . چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک مدل Fast Assemble_007 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل ویا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...