چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره جدید

ch 3238

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره جدید محصولی با بدنه ضدآب بوده که شما را در زمان بارندگی کاملا خشک نگه داشته و موجب لذت و امنیت سفر شما در تمامی فصول سال می شود. کف محصول از یک لایه اضافی تولید شده تا مانع نفوذ رطوبت به بخش داخلی شده و سقف محصول از یک پوشش اصافی برخوردار می باشد. این پوشش دوم طراحی بدنه مشابه یک سایبان پیش ساخته را داشته به همین دلیل برای پینک و نیک و تفریحات ساحلی و... می تواند به صورت مجزا مورد استفاده قرار بگیرد.

این چادر مسافرتی کاملا جا دار بوده که به راحتی 3 نفر بزرگسال می توانند برای خواب از آن استفاده کنند. ساختار داخلی محصول از کاملا نورگیر بوده تا لذت تابش آفتاب در روزهای گرم را حس نمایید. پنجره های طراحی شده بر روی بدنه این چادر مسافرتی دارای توری pvc با چگالی بالا بوده به همین دلیل گردش هوا به راحتی در فضای داخلی محصول صورت می گیرد. جنس بدنه محصول از پارچه آکسفورد و پوشش دوم آن از پارچه پلی استر تولید شده است. سازه های محصول نیز از نوع هیدرولیکی اتوماتیک با جنس بدنه فایبرگلاس می باشد. از این محصول می توانید در تمامی شرایط اب و هوایی اعم از کوهستانی و جنگلی و... به راحتی استفاده کنید. برای خرید تجهیزات کمپینگ می توانید به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع اتوماتیک
 طول 210 سانتی متر
 عرض 203 سانتی متر
 ارتفاع 142 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه آکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 ابعاد بسته بندی: 83 در 18 در 18 سانتی متر
 دارای روکش PVC در پنجره ها
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره جدید ch 3238 چادر های مسافرتی امروزه یکی از مهمترین وسایل برای کمپینگ ها و مسافرت ها به شما می آیند و برند های بسیاری نیز اقدام به تولید چادر مسافرتی در ظرفیت های مختلف همراه با جنس های متفاوت می کنند . در این بخش چادر مسافرتی 3 نفره ضد آب را برای شما عزیزان فراهم آورده ایم که یکی از پر طرفدارترین ها در میان کوهنوردان و عاشقان کمپینگ می باشد .

رویه ضد آب و دو پوش ، ساختار مستحکم و پایه های مقاوم در شرایط آب و هوایی مختلف ، وزن سبک و راحتی در جا به جایی به دلیل دارا بودن ساک حمل جمع و جور می تواند از مزیت های این چادر مسافرتی پر طرفدار به شما بیاید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی مورد نیازتان راهنمایی کنیم ، پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

طراحی ظاهری زیبا و اقلام همراه چادر مسافرتی شکا ظاهری چادر مسافرتی که قابلیت استفاده در شرایط آب و هوایی نامساعد را دارند تاثیر بسزایی در پایداری آن ها در شرایط طوفانی دارد . این چادر مسافرتی با توجه به ساختار مهندسی شده ای که دارد به راحتی در بادهای شدید می تواند استوار باقی بماند . ظرفیت این محصول همانطور که از نام آن پیداست 3 نفر به صورت خوابیده می باشد و طبیعیست که در حالت نشسته افراد بیشتری را درون خود جای می دهد .

به همراه این چادر مسافرتی میخ های نصب و طناب برای راه اندازی هر چه بهتر برای شما عزیزان ارسال می شود که خیال شما را از بابت خرید لوازم جانبی چادر مسافرتی راحت می کند . در بدنه این چادر مسافرتی یک عدد درب برای ورود و خروج ، پنجره های مجهز به توری برای گردش هوا و مطلوب نگه داشتن هوای داخلی و همچنین روکش دوم که در شرایط بارانی مانع ورود آب به داخل چادر مسافرتی می شود تعبیه شده است . جنس بدنه ضد آب و مستحکم جنس بدنه در چادر مسافرتی مهمترین فاکتور در هنگام خرید به شما می آید .

چادرهای مسافرتی دارای بدنه ای از جنس های مختلف می باشند که کاربردهایی در شرایط آب و هوایی متنوع دارند . جنس بدنه این چادر مسافرتی از پارچه آکسفورد می باشد که کیفیت و مقاومت آب در برابر فشار و ضربه زبان زد است . همچنین روکشی نیز بر روی این پارچه قرار دارد که از جنس پلی استر است و مقاومت این چادر مسافرتی را در برابر نفوذ آب بیش از پیش افزایش می دهد .

اما ساختار یکی چادر مسافرتی در مواقع وزش بادهای شدید توسط پایه های نگهدارنده آن حفظ می شود . پایه های این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس نیز می باشد که استحکامی مثال زدنی دارد . ابعاد استاندارد و وزن سبک اگرخواهان استفاده از چادر مسافرتی در شرایط کمپینگ و کوهنوردی هستید پس باید مسافت های طولانی را با این چادر مسافرتی برای برپایی کمپینگ بپیمایید . وزن سبک و استاندارد این چادر مسافرتی که بالغ بر 4 کیلو گرم می باشد این امر را برای شما عزیزان فراهم کرده است .

چادر مسافرتی 3 نفره ضد آب دارای طول 210 سانتی متر و عرض 203 سانتی متر می باشد که همراه با ارتفاع 142 سانتی متری که دارد ، ابعاد استاندارد و ایده آلی را برای شما در شرایط سفر فراهم می آورد . لازم به ذکر است که چادر مسافرتی اتوماتیک سه نفره جدید با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...