چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره دولایه

ch 3239

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,410,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره دولایه نسل جدید چادر مسافرتی با سازه های هیدرولیکی بوده که از نوع اتوماتیک به همین دلیل در زمانی کمتر از 3 دقیقه برای استفاده راه اندازی می شود . سازه های محصول به صورت دستی از هم باز شده و از طریق کش های تعبیه شده بر روی روکش بدنه به این این بخش متصل خواهد شد . این محصول در واقع چند منظور بوده و برای استفاده در تمامی چهار فصل مناسب است. زیرا پوشش دوم محصول با طراحی بدنه مشابه آلاچیق تولید شده تا بتوانید در داخل جنگل ، کنار ساحل و... از فضای اطراف خود لذت ببرید. این چادر مسافرتی سبک بوده و در داخل یک ساک حمل با طراحی بدنه شمابه کوله پشتی قرار خواهد گرفت. به همین دلیل به راحتی حمل و جا به جا خواهد شد .

جنس بدنه این محصول از پارچه ضدآب آکسفورد انتخاب شده که کاملا مقاوم و باکیفیت می باشد.  پارچه آکسفورد طول عمر بالایی داشته و از این نظر می توان گفت که چادر مسافرتی نیز طول عمر بالایی خواهد داشت . این جنس همچنین در برابر نور آفتاب نیز عایق است ، در این صورت شما می توانید به صورت طولانی مدت از چادر مسافرتی در فضای باز استفاده کنید . سازه های محصول نیز به دلیل وزن کم و ساختاری منعطف مورد نیاز برای طراحی محصول از جنس فایبرگلاس انتخاب شده اند. فایبرگلاس خاصیت فنری داشته و به همین دلیل کمتر آسیب می بیند چرا که شکنندگی به مراتب پایین تری دارد . این محصول با حفظ موقعیت خود بر روی سطح زمین مناسب استفاده کوهنوردان و طبیعت گردان می باشد. این محصول از ساختاری مربع شکل برخوردار بوده که ظرفیت داخلی نسبتا بزرگی را در اختیار شما قرار می دهد. برای خرید چادر مسافرتی اتوماتیک می توانید به نمایندگی رسمی اینتکس در ایران مراجعه نمایید . حجم بسته بندی این چادر مسافرتی به دلیل اینکه سازه اتوماتیک دارد بسیار کوچک بوده و از این رو به راحتی می توانید چادر را حمل کنید . پرتابل بودن چادر مسافرتی علاوه بر حجم بسته بندی به وزن آن نیز بستگی دارد .

  • طول:200 سانتی متر
  • عرض:200 سانتی متر
  • ارتفاع:140 سانتی متر
  • وزن:4 کیلوگرم
  • تعداد نفرات:3 نفر ( دراز کش )
  • تعداد پنجره:2 عدد
  • جنس بدنه:پارچه آکسفورد با پایه فایبرگلاس
  • ضد آب:بله
  • طناب مهار:دارد
  • نوع چادر سفری:اتوماتیک ( چتری )

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره دولایه از نمونه چادر های مسافرتی چند کاره می باشد که با توجه به طراحی و ساختار آن می توانید به عنوان چادر مسافرتی و سایه بان از آن استفاده کرد . این چادر مسافرتی اتوماتیک به دلیل ساختاری که دارد با نام چادر مسافرتی چتری نیز شناخته می شود زیرا شباهت زیادی به چتر دارد . با خرید چادر مسافرتی می توانید سفر های لذت بخش و دوست داشتنی را برای خود در کنار خانواده رقم بزنید . در این بخش قصد داریم تا با ارائه نقد و بررسی جامع تر چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره دولایه شما را با ویژگی های ساختاری و ... آشنا کنیم ، پس در ادامه مطلب همراه ما باشید .

تولید و طراحی سازه

چادر های مسافرتی در تنوع بسیار بالایی تولید می شوند از این رو شما می توانید به نسبت سلیقه خود ، چادر مسافرتی دلخواهتان را انتخاب و آن را خریداری کنید . چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره دولایه از سازه اتوماتیک برخوردار است ، این نوع سازه یکی از سازه های برتر و محبوب است که بسیاری از شرکت های خارجی و ایرانی از آن برای ساخت فریم چادر مسافرتی خود استفاده می کنند ، این نوع سازه به دلیل شباهت زیادی که به سازه چتر های معمولی دارد ، به سازه چتری نیز معروف شده است . در این نوع ساختار ، بدنه قابل جدا شدن از فریم می باشد ، اما شما به دلخواه می توانید بدنه را پس از هر بار استفاده جدا کنید و یا آن را از فریم جدا کنید . در حالت کلی این چادر مسافرتی از دو بخش تشکیل شده است ، یک قسمت آن بنه اصلی و قسمت بعدی آن سقف چتری می باشد ، این نوع ساختار به شما اجازه می دهد تا به صورت دلخواه از محصول به عنوان سایه بان و یا چادر بهره ببرید . بنابراین این استفاده از چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره دولایه فوق برای مناطق مختلف آب و هوایی مانند آب و هوای گرم ، شرجی و معتدل قابل استفاده می باشد . در بدنه این چادر دو درب در قسمت جلو و عقب و همچنین دو پنجره در طرفین طراحی شده است .

جنس چادر مسافرتی

بدنه چادر مسافرتی فوق از جنس پارچه آکسفورد ساخته شده است ، آکسفورد که شباهت بسیار زیادی به پارچه های شمعی چون پلی استر و پلی اورتان دارد ، از ویژگی ضد آب بودن برخوردار است ، به همین دلیل نیز استفاده از آن برای ساخت چادر مسافرتی رونق دارد . پس با وجود بدنه آکسفورد می توان گفت که چادر مسافرتی اتوماتیک فوق کاملا ضد آب است . پایه های محصول نیز از جنس فایبرگلاس ساخته شده است . فایبرگلاس وزن سبکی دارد از این رو استفاده از آن در ساخت چادر باعث می شود تا محصول وزن بسیار کمی داشته باشد . سبک چادر مسافرتی در کنار استحکام بالا ، از ویژگی های یک چادر مسافرتی اورجینال می باشد .

راه اندازی چادر مسافرتی

با توجه به اینکه سازه چادر مسافرتی سه نفره فوق اتوماتیک می باشد ، شما می توانید چادر خود را به سرعت راه اندازی کنید . در ابتدا نیاز است تا هر دو قسمت را به صورت مجزا راه اندازی کنید ، یعنی سقف را به صورت جداگانه و بدنه را جدا راه اندازی کنید و سپس آن دو را به هم متصل کنید . سازه چتری بسیار ساده و به مانند چتر های معمولی راه اندازی می شود ، پس از آن باید ستون ها را با فشردن دکمه باز کنید تا فریم به صورت کامل باز شود ، پس از آن بدنه را به ستون متصل کنید . در کنار محصول دفترچه راهنمایی قرار گرفته است که نحوه راه اندازی صحیح را آموزش داده است ، اما شما می توانید از مطالب مرتبط با نحوه راه اندازی و نصب چادر مسافرتی اتوماتیک که در فروشگاه اینترنتی اینتکس قرار گرفته است ، استفاده نمایید .

تعمیرات چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی عمدتا به سختی آسیب می بینند و شایع ترین نوع آسیب دیدگی آن ها بدنه محصول است ، از آن جا که بدنه این چادر مسافرتی به صورت پارچه ای است شما می توانید با دوخت آن توسط چرخ خیاطی ، روند تعمیر چادر را انجام دهید . دوخت چادر مسافرتی بسیار مهم است چرا که در صورت عدم داشتن دوخت مناسب ، هر چند جنس بدنه ضد آب باشد اما درز موجود می تواند آب را از خود عبور دهد ، بنابراین بهتر است چادر مسافرتی خود را جهت تعمیر به تولیدی های چادر مسافرتی بدهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...