چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره دوپوش

ch 3249

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره دوپوش یکی دیگر از تجهیزات مود نیاز در زمان سفر های خارج شهر و یا کمپینگ بوده که از دو بخش چادر داخلی و خارجی تشکیل می شود. چادر داخلی محصول از طراحی بدنه مستطیل شکل برخوردار بوده و بر روی دیواره خود دارای دو عدد پنجره ، یک درب و یک هواکش در بخش سقف می باشد. از ین بخش محصول می توانید در فصول گرم سال و یا برای گردش آزادانه هوا و همچنین داشتن نور کافی در فضای داخلی استفاده کنید. چادر خارجی ین محصول که در واقع پوشش اضافی آن بوده طراحی بدنه مشابه آلاچیق داشته و قابلیت استفاده به صورت مجزا و یا استفاده همزمان با چادر داخلی در فصول سرد سال و هنگام بارندگی دارد.

جنس بدنه چادر مسافرتی داخلی از پارچه پلی استر و جنس بدنه چادر مسافرتی داخلی از پارچه آکسفورد می باشد. شما می توانید در زمان بارندگی و یا تفریحات ساحلی از چادر مسافرتی خارجی این محصول استفاده کرده واز تابش نور خورشید لذت ببرید. این محصول با طراحی سازه ها از نوع اتوماتیک تولید شده به همین دلیل به سادگی راه اندازی و یا جمع اوری شده و در داخل یک ساک حمل کوچک قرار می گیرد. بدنه این محصول فوق سبک و کاملا نازک بوده اما از طول عمر فوق العاده زیادی برخوردار می باشد. برای خرید چادر مسافرتی اتوماتیک اصل می توانید به نمایندگی رسمی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع اتوماتیک
 طول 240 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 140 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 ابعاد بسته بندی: 83 در 18 در 18 سانتی متر
 دارای روکش PVC در پنجره ها
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره دوپوش کد محصول : ch 3249 چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره دوپوش یکی دیگر از انتخاب های ایده آل برای یک آخر هفته شاد به همراه دوستان می باشد که از کیفیت ساخت بالا و ساختاری جذابی برخوردار است . این چادر مسافرتی در چندین رنگبندی وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای طرفداران خاص خود می باشد .

در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به تحلیل این چادر مسافرتی نماییم و نقاط قوت و ضعف آن را مورد بررسی قرار دهیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید تا شما را در خرید چادر مسافرتی کمپینگ به بهترین تصمیم گیری برسانیم . ساختار بدنه این چادر مسافرتی به صورت مستطیل شکل می باشد که از ارتفاع 140 سانتی متری سقف برخوردار است و ارتفاع ایده آلی را برای شما در کمپینگ ها فراهم می آورد اما قطعا این ارتفاع نمیتواند مناسب برای ایستادن باشد .

درب ورودی این محصول در بخش جلویی آن تمامی اتفاع چادر را در برگرفته است و در دو طرف این چادر مسافرتی پنچره هایی مجهز به توری از جنس پی وی سی تعبیه شده است که این توری ها به خوبی از ورود حشرات به بخش داخلی چادر مسافرتی جلوگیری به عمل می آورد . لازم به ذکر است که در بخش سقف این چادر مسافرتی یک عدد هواکش استاندارد وجود دارد که در جهت تهویه هوای داخلی نفش بسزایی را ایفا می کند ، از این رو این چادر می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب باشد .

یکی دیگر از مزیت های این چادر مسافرتی دوپوش بودن آن است ، همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید ، پوشش دوم این چادر مسافرتی توسط پایه هایی برپا می شود و همانند آلاچیق بر روی ساختار اصلی چادر مسافرتی قرار می گیرد که مقاومت این محصول را در برابر نفوذ آب در شرایط نامساعد جوی دو چندان می کند . پارچه استفاده شده در ساختار بدنه این چادر مسافرتی از نوع پارچه پلی استر می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و همچنین درزهای ان با منظور جلوگیری از نفوذ باران به خوبی دوخت شده اند .

از دیگر بخش های نگهدارنده چادرهای مسافرتی ساختار ستون های آن می باشد که نقش بسزایی در استحکام و پایداری چادر ایفا می کند . ستون های این چادر مسافرتی به صورت اتوماتیک و از جنس آلومینیوم می باشد که مقاومت بالایی در برابر بادهای شدید و طوفان دارد . همچنین اتوماتیک بودن این چادر مسافرتی ، راه اندازی آن را بیش از پیش راحت و در مدت زمان کوتاهی امکان پذیر کرده است . از دیگر ویژگی های چادر های مسافرتی کمپینگ می توان سبک بودن آن ها را نام برد ، چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره دوپوش با وزن 4 کیلو گرمی که دارد یکی از سبک ترین چادر های کمپینگ به شمار می آید .

شایان ذکر است که این چادر مسافرتی دارای ساک حمل به همراه خود می باشد که ابعادی برابر با 83 در 18 در 18 سانتی متر است و با توجه به کم حجم بودن ساک حمل ، به راحتی قابل جا به جایی حتی در مسافت های طولانی است . همچنین در پکیج همراه این چادر مسافرتی میخ و طناب مورد نیاز برای راه اندازی هر چه راحت تر و سریع تر این محصول برای شما عزیزان ارسال می شود .

لازم به ذکر است که محصولات موجود در فروشگاه تهران اینتکس دارای ضمانت اصالت کالا و همچنین خدمات پس از فروش می باشد که خیال شما عزیزان را پس از خرید نیز راحت می کند . چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره دوپوش با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی دقیق می توانید ان را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...