چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره سبک

ch 3089

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره سبک با بدنه ضدآب و مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش و UVخورشید بوده که مناسب استفاده در تمامی سفر ها برای تمام فصول می باشد. جنس بدنه محصول از پارچه آکسفورد انتخاب شده زیرا این نوع جنس بدنه استحکام و دوام بالایی نسبت به تغییرات شرایط جوی داشته و بخش زیرین محصول نیز در برابر رطوبت و هرنوع سایش دچار افت کیفیت نمی شود.

تمامی پنجره ها و درب این چادر میافرتی مجهز به توری PVC با چگالی بسیار زیاد بوده تا در مناطق گرمسیر و ساحلی پشه به فضای داخلی وارد نشود. ساختار این محصول از سازه های فنری و اتوماتیک تشکیل شده به طوری که به محض خروج از بسته بندی و اتصال ستون های اصلی و اتوماتیک محصول ، این چادر مسافرتی برای استفاده شما اماده خواهد بود. این چادر مسافرتی دارای فضای داخلی بزرگ و مناسب ، ساختار پایدار بر روی سطح زمین در برابر وزن باد ، تهویه مناسب هوا در بخش داخلی ،وزن کم و امکان راه اندازی اسان می باشد.

به همین دلیل در زمان کوتاهی در میان علاقمندان به سفر های طبیعت گردی و کوهنوردان حرفه ای به محبوبیت بالایی دست یافته است. لازم به ذکر بوده به دلیل داشتن یک ساک حمل گرد با طراحی کوله پشتی دیگر دغدغه ای بابت حمل محصول نخواهید داشت. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید به روز ترین و مجهز ترین چادر های مسافرتی را با تخفیف عالی خریداری نمایید.

نوع اتوماتیک
 طول 200 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه آکسفورد
 جنس پایه ها استیل
 اتوماتیک 
 دوپوش
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 ابعاد بسته بندی: 83 در 18 در 18 سانتی متر
 دارای روکش PVC در پنجره ها
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره سبک کد محصول : ch 3089 چادرهای مسافرتی امروزه به یکی از ملزومات سفر و کمیپنگ تبدیل شده اند و در میان انبوه مدل های چادر مسافرتی ، انتخاب یک چادر مناسب و کارآمد کار چندان آسانی نمی باشد . ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره سبک آشنا کنیم که در همان ابتدای ورود به بازار های جهانی تواسته به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند .

همانطور که از اسم این محصول پیداست ، یکی از مزیت های این چادر مسافرتی زیبا را می توان وزن سبک آن دانست که یکی از نکات بسیار کلیدی برای اهالی کمپینگ می باشد ، زیرا در بسیاری از مواقع افراد نیاز به پیاده روی در مسافت های طولانی دارند تا به محل برگزاری کمپینگ خود برسند و روزی مفرح را به همراه خانواده و یا دوستان سپری کنند . در ادتمه این مطلب همراه ما باشید تا به تحلیل چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کمپینگ بپردازیم و شما را در خرید چادر مسافرتی مورد نیازتان راهنمایی کنیم . یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب چادر مسافرتی که بسیاری از خریداران به آن توجه میکنند ، جنس پارچه رویه و همچنین ستون های تشکیل دهنده می باشد که نقش بسزایی در طول عمر محصولات دارد .

پارچه تشکیل دهنده بدنه این چادر مسافرتی از جنس آکسفورد می باشد که کیفیتی بی نظیر در شرایط آب و هوایی نامساعد را از خود به نمایش می گذارد . از جمله ویژگی های پارچه آکسفورد را می توان مقاوم بودن آن در برابر نور فرابنفش و همچنین اشعه یو وی دانست . شایان ذکر است که یکپارچه سازی درزهای این چادر مسافرتی توسط دوخت های متراکم همراه به اقلام مرغوب و با کیفیت انجام شده است و خیال شما را بابت کیفیت پارچه رویه و همچنین طول عمر بالای محصول به طور کلی راحت می کند .

از دیگر قسمت های تشکیل دهنده چادرهای مسافرتی ، ستون های نگهدارنده می باشد . ستون های مقاوم این چادر مسافرتی از جنس استیل و به صورت اتوماتیک می باشد که از استحکام و پایداری بسیار بالایی در برابر بادهای شدید و طوفان های صحرایی برخوردار است ، از این رو این چادر مسافرتی را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در کمپینگ هایی با شرایط آب و هوایی نامساعد دانست .

راه اندازی این چادر مسافرتی با توجه به ستون ها و ساختار اتوماتیکی که دارد به راحتی و ظرف مدت کوتاهی امکان پذیر می باشد . وزن این چادر مسافرتی به همراه تمامی اقلامی که با خود به همراه دارد برابر با 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و با توجه به ساک حملی که به همراه آن برای شما عزیزان ارسال می شود به راحتی قابل جا به جایی حتی در مسافت های طولانی نیز است . ابعاد بسته بندی این چادر مسافرتی در حالت جمع شده به مشخصات 83 در 18 در 18 سانتی متر می باشد که فضای بسیار کمی را اشغال می کند .

این چادر مسافرتی به صورت مربعی شکل و در ابعاد 200 در 200 سانتی متر همراه با ارتفاع 135 سانتی متری که دارد فضای ایده آلی را برای 3 نفر به صورت خوابیده و 5 نفر به صورت نشسته فراهم می آورد و مناسب برای کمپینگ هایی با تعداد نفرات نسبتا کم است .

لازم به ذکر است که درب ورودی و پنجره های تعبیه شده در ساختار بدنه این محصول مجهز به توری از جنس پی وی سی می باشد و علاوه بر تهویه مطلوب هوای داخلی ، از ورود حشرات نیز به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره سبک با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی تهران اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش ان نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...