چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره ضدآب

ch 3329

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,050,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره ضدآب محصولی باداوم بوده که یک نفر به راحتی می تواند آن را در کمتر از 1 دقیقه راه اندازی نماید. این چادر مسافرتی دارای دیواره هایی از نوع pvc توری بوده که موجب مطبوع شدن هوا در فضای داخلی محصول در فصول گرم سال می شود. جنس بدنه این محصول از نوع پلی استر با کیفیت بالا ساخته شده و موجب مقاوم شدن بدنه محصول و همچنین ساختار ضداب آن شده است. سازه های محصول از نوع اتوماتیک و با جنس آلومینیوم گالوانیزه تولید شده که به راحتی مانند یک چتر باز شده و روکش بدنه بر روی آن متصل می شود. این چادر مسافرتی با دارا بودن یک پوشش اضافی از نوع پارچه ضدآب آکسفورد برای استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی و هر چهار فصل مناسب است. زیرا بدنه آن در برابر بارش برف و باران ، تابش مستقیم نور خورشید و وزن باد شدید بدون آسیب باقی می ماند. فضای داخلی این محصول مستطیل شکل کاملا باز و برای خوابیدن 3 نفر به صورت همزمان مناسب است. این چادر مسافرتی سبک را می توانید در داخل ساک حمل آن قرار دادن و به راحتی حمل کنید. این چادر مسافرتی دارای تنوع رنگبندی بدنه در سه طیف آبی و سبز و نارنجی می باشد. اگر قصد خرید چادر مسافرتی کمپینگ را دارید توصیه می کنیم به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوع اتوماتیک
 طول 2080 سانتی متر
 عرض 177 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 ابعاد بسته بندی: 83 در 18 در 18 سانتی متر
 دارای روکش PVC در پنجره ها
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره ضدآب

چادر های مسافرتی با تنوع بسیار گسترده و بهره مندی از طراحی بدنه های مختلف به بازار عرضه شده تا شما بتوانید با توجه به مقصد سفر خود و همچنین تیم همراه یک نمونه را خریداری کنید. امروزه با افزایش چشمگیر هزینه های سفر در تعطیلات استفاده از چادر مسافرتی بیش از پیش احساس می شود. لازم به ذکر بوده اغلب افراد به دنبال چادر مسافرتی هستند که بتوانند در تمامی شرایط جوی از آن استفاده کنند. بر همین اساس برای خانواده های کم جمعیت و یا اقامت های کوتاه مدت ما به شما چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره ضدآب را توصیه می کنیم. با همراهی ما تا انتهای این مطلب می توانید به طور کامل با مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد این چادر مسافرتی اشنا شده و خرید متفاوتی را تجربه کنید.

نوع چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی را اغلب با توجه به نوع سازه های آن به سه دسته بندی بزرگ به ترتیب فنری ، عصایی و اتوماتیک تقسیم کرده که متناسب با بودجه و نیاز خود می توانید یک نمونه را انتخاب کنید. لازم به ذکر بوده همواره کاربردی ترین و بادوام ترین نوع چادر مسافرتی گروه اتوماتیک آن به شمار می رود. چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره ضدآب با همین نوع سازه تولید شده است. سازه های اتوماتیک در واقع از چندین رشته تشکیل شده که به یک اهرم مرکزی متصل هستند. برای راه اندازی نیز نیاز دارند این اهرم را کاملا باز کرده و رشته ها را از بخش های تعبیه شده بر روی روکش اصلی عبور بدهید. این چادر مسافرتی در زمانی کمتر از 5 دقیقه راه اندازی شده و می توانید از استحکام بالای آن بر روی سطح زمین اسوده خاطر باشید.

ساختار ظاهری چادر مسافرتی

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره ضدآب در واقع بر اساس ساختار دولایه تولید شده است. لایه اصلی چادر مناسب روز های افتابی و تابستانی بوده که نیمه بدنه آن از توری تولید شده تا از گردش ازادانه هوا لذت برده و بتوانید به دور از پشه و سایر حشرات از نور افتاب لذت ببرید. برای روز های بارانی و یا اب و هوای کوهستانی این محصول جذاب دارای یک پوشش دوم با دو عدد درب و سک سایبان به همراه دو عدد پنجره می باشد. فضای داخلی این محصول کاملا جا دار برای خانواده های کم جمعیت طراحی شده است. شما می توانید تجهیزات همراه و کفش های خود را در بخش سایبان خارجی محصول قرار داده تا بتوانید از فضای داخلی برای خوابیدن 3 نفر بزرگسال استفاده کنید. این چادر مسافرتی از جنس بدنه پلی استر و جنس کف و پوشش دوم از نوع پارچه کره ای آکسفورد تولید شده است. پس می توانید از ضدآب بودن آن و همچنین قابلیت استفاده در تمامی فصول سال از این چادر مسافرتی اسوده خاطر باشید. سازه های اتوماتیک از محصول از فلز الومینیوم انتخاب شده است. سازه های الومینیومی ضدزنگ بوده و وزن کمی داشته از طرفی می توانند به راحتی تغییر حالت داده تا بدنه محصول از فرم شیبدار مناسب بهره مند شود. ای نوع ظاهر بدنه با جلوگیری از تجمع آب باران در بخش سقف موجب افزایش چشمگیر طول عمر چادر مسافرتی خواهد شد.

روش های مراقبت از چادر مسافرتی

این چادر مسافرتی از جنس بدنه پلی استر برخوردار بوده، این نوع پارچه قابلیت اشتعال دارد. به همین دلیل می توانید رد زمان تاریکی برای فضای داخلی چادر مسافرتی از فانوس و یا لامپ استفاده کرده اما هرگز این بدنه را به اتش نزدیک نکنید. سازه های محصول فلزی بوده و نگرانی بابت طول عمر و استحکام آن وجود داشته اما لازم بوده از وارد کردن ضربه و فشار سنگین به این سازه ها بپرهیزید. همچنین از فروردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول و پوشش دوم آن خودداری کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره ضدآب محصولی سبک با امکان راه اندازی فوری و بهره مندی از طول عمر فوق العاده زیاد بوده که می توانید از آن در تمامی شرایط اب و هوایی و 4 فصل سال استفاده کنید. برای خرید چادر مسافرتی اصل می توانید به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...