چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کمپینگ

ch 3339

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کمپینگ یکی از مقاوم ترین تجهیزات کمپینگ با سازه های مستحکم بوده که از جوش بادوام برخوردار هستند . از این چادر مسافرتی می توانید در زمان سفر ، پینک نیک و سایر فعالیت های دسته جمعی در فضای باز استفاده کنید. فضای داخلی محصول از نور کافی و تهویه مناسب هوا برخوردار بوده زیرا بددنه آن دارای دو عدد پنجره و یک درب بزرگ به همراه هواکش در بخش سقف می باشد. بدنه این چادر مسافرتی از دیواره هایی شیبدار برخوردار بوده این نوع طراحی بدنه تاثیر بالایی بر استحکام بدنه محصول در زمان بارندگی و افزایش قابل توجه میزان ضدآب بودن این محصول می شود . سازه های اتوماتیک محصول از نوع فلزی بوده که موجب افزایش مقاومت این بدنه در برابر تغییرات شرایط جوی شده است .

برای عرضه محصولی با بدنه مناسب تمام فصول این چادر مسافرتی را با روکش بدنه ای از نوع پلی استر تولید کرده اند. این چادر مسافرتی دارای یک ساک حمل با طراحی بدنه مشابه کوله پشتی بوده به همین دلیل مصرف کنندگان در زمان طبیعت گردی و کوهپیمایی و... می توانند محصول را همراه با خود داشته باشند . لازم به ذکر بوده این محصول استثنایی با یک پوشش دوم برای بخش سقف برخوردار است . اگر قصد خرید چادر مسافرتی مناسب کمپینگ را دارید توصیه می کنیم به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید .

معرفی سازه اتوماتیک چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کمپینگ

در حالت کلی یک چادر مسافرتی از دو بخش اصلی یعنی بدنه و فریم تشکیل شده است که به فریم سازه نیز گفته می شود ، برای تولید چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کمپینگ همانطور که از نامش مشخص است ، از سازه اتوماتیک استفاه شده است که در این بخش به معرفی آن خواهیم پرداخت . این سازه همانطور که از نامش مشخص است ، راه اندازی محصول را به صورت اتوماتیک انجام می دهد . نام دیگر چادر مسافرتی اتوماتیک ، چادر مسافرتی چتری است که دلیل آن نیز شباهت سازه چادر به سازه چتر هایی است که در روز های بارانی از آن استفاده می کنیم .

شما می توانید به سادگی و با چند حرکت چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کمپینگ را راه اندازی کنید . از ویژگی های بسیار خوب این نوع سازه می توان به جمع شدن آن در حجم بسیار کوچک اشاره کرد که هیچ مشکلی برای حمل آن به وجود نمی آید . همچنین بدنه را می توانید تنها یک بار نصب کنید و در نوبت های بعدی نیاز به نصب بدنه به پایه ها را نخواهید داشت . سازه های اتوماتیک یکی از مقاوم ترین سازه هایی است که برای تولید چادر های مسافرتی از آن استفاده می شود .

جنس استفاده شده برای بدنه و پایه های چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کمپینگ

برای تولید چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کمپینگ و ساخت بخش بدنه محصول از پارچه ای به نام پلی استر استفاده شده است ، پلی استر را ممکن است بشناسید و یا اطلاعات کمی را از آن داشته باشید ، پلی استر ها نوعی پارچه شمعی هستند که در داخل این پارچه از موادی به نام پلی استر استفاده شده است که سبب آبگریزی بسیار خوب آن ها شده است ، به همین دلیل نیز چادر های مسافرتی که از پلی استر ساخته می شوند کاملا ضد آب هستند . 

پلی استر عایق خوبی برای اشعه های مضر خورشیدی ، سرما و رطوبت بوده و همچنین طول عمر بالایی را دارند ، یکی دیگر از ویژگی های آب سبک بودن پلی استر می باشد که برای تولید چادر مسافرتی در وزن پایین در کنار پلی استر از پایه های سبک استیل نیز استفاده شده است که در واقع استیل استفاده شده در محصول توخالی اما با دوام است که یکی از دلایل دیگر استفاده از استیل برای ساخت فریم و پایه های چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کمپینگ نیز ضد آب و ضد زنگ بودن آن است ، به همین دلیل نیز طول عمر محصول کاملا بالا بوده و می تواند در برابر تمامی شرایط محیطی مقاومت خود را حفظ کند .

توصیه های نگهداری از چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کمپینگ

از توصیه هایی که می توان نسبت به نگهداری از چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کمپینگ اشاره کنیم این است که آن را در یک محل و محیط تمیز و پاکیزه راه اندازی کنید که سنگ های ریز و درشت یا شاخ و برگی بر روی زمین قرار نداشته باشد ، زیرا ممکن است به کف چادر آسیب برسد ، البته برخورد اجسام تیز و برنده با دیگر بخش های چادر نیز می تواند به آن آسیب وارد کند . حرارت ، ظروف بسیار داغ فلزی ، آتش و ... نیز می تواند منجر به آسیب دیدن بدنه چادر مسافرتی بشود که تمامی این آسیب ها دلایل انسانی دارد .

نوع اتوماتیک
 طول 208 سانتی متر
 عرض 177 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 ابعاد بسته بندی: 83 در 18 در 18 سانتی متر
 دارای روکش PVC در پنجره ها
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کمپینگ از مدل های طراحی شده بسیار با کیفیت و با دوام است که یکی از مدل های پر فروش خارجی و اورجینال فروشگاه تهران اینتکس به شمار می آید . شما می توانید با استفاده از چادر های مسافرتی در طول سفر ، به مراتب سفری دلچسب تر و کم هزینه تری را برای خود رقم بزنید . هر چادر مسافرتی برای آب و هوای خاصی طراحی شده و البته دارای ظرفیت های گوناگونی می باشند .

بنابراین با توجه به ابعادی که چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کمپینگ فوق دارد ، استفاده از آن همانطور که در نام محصول نیز ذکر شده است ، برای سه نفر بزرگسال می باشد که می توانید از آن در هر شرایط جوی نیز استفاده کنید . البته در بخش های بعدی با بررسی بیشتر چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کمپینگ با این محصول پر فروش آشنا شده و می توانید بهتر خرید خود را انجام دهید .

تولید و ساخت چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کمپینگ

تنوع در طراحی و وجود شرکت های متعدد خارجی و ایرانی فعال در زمینه تولید و فروش چادر مسافرتی اتوماتیک ، شما می توانید با دستانی باز و با توجه به شرایط خود ، آن ها را خریداری کنید . چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کمپینگ دارای ساختاری دوپوش بوده و این موضوع سبب شده است تا چادر مسافرتی بسیار مناسب برای استفاده در شرایط آب و هوایی بارانی باشد ، با توجه به این ساختار می توان چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کمپینگ را در دسته بندی چادر مسافرتی دوپوش قرار داد که برای هر فصلی قابل استفاده است .

با توجه به طراحی گنبدی شکل و کله گاوی که این چادر مسافرتی اتوماتیک کمپینگ دارد ، استفاده از آن در کوهنوردی نیز بسیار مناسب بوده و به خوبی می تواند در برابر باد و طوفان نیز مقاوم باشد . سازه بسیار عالی اتوماتیک آن نیز به استحکام محصول بخشیده است . این چادر مسافرتی دوست داشتنی دارای یک درب بزرگ در بخش جلویی و دو پنجره در کناره ها می باشد که می توانید درب آن را در تصویر مشاهده کنید که دارای پشه بند نیز می باشد .

ویژگی های چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کمپینگ

از ویژگی های بسیار خوبی که چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کمپینگ داشته و باعث منحصر به فرد شدن آن گردیده است ، طراحی دوپوش و عایق آن است که در بخش قبلی اشاره نمودیم ، یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب این چادر مسافرتی می توان به حجم بسته بندی بسیار کوچک و وزن سبک آن اشاره کنیم ، به همین دلیل به سادگی می توانید محصول را بلند کرده و جابجا کنید ، اغلب چادر های مسافرتی کوهنوردی دارای وِیژگی های یاد شده هستند . 

وزن کلی چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کمپینگ تنها 4 کیلوگرم می باشد . از ویژگی های بسیار خوب دیگر چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کمپینگ می توان به راه اندازی ساده و آسان آن اشاره کرد که به دلیل طراحی اتوماتیک سازه ، راه اندازی بسیار ساده ای را داشته و می توانید آن را در مدت زمان بسیار کم راه اندازی کنید . از دیگر ویژگی های این محصول می توان به استفاده از اجناس درجه یک و با کیفیت برای تولید بدنه و پایه ها اشاره کرد .

راه اندازی چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کمپینگ

راه اندازی چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کمپینگ همانطور که در بخش قبلی به صورت مختصر توضیح داده شد ، به صورت اتوماتیک می باشد و شما می توانید آن را در کمتر از چند ثانیه راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که این راه اندازی سریع را تنها چادرهایی دارند که سازه آن ها اتوماتیک است . شما می توانید پس از خارج کردن محصول از ساک حمل خود ، آن را بر روی زمین قرار دهید به طوری که بخش سقف آن رو به بالا باشد .

سازه اتوماتیک یا چتری این محصول ، با فشار شاسی از سمت سقف سازه و کشیدن آن سبب باز شدن چادر مسافرتی به مانند یک چتر معمولی می شود ، سپس پایه های کناری که در هم فرو رفته اند و به مانند آنتن می باشند را با فشردن شاسی خارج کنید و چادر را به صورت ایستاده قرار دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...