چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کوهنوردی

ch 3319

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کوهنوردی تولید شده از مواد باکیفیت و کاملا ضدآب و برخورداری از وزن بدنه بسیار کم بوده که مناسب استفاده در مناطق ساحلی ، کوهستانی ، جنگلی و... می باشد. روکش بدنه این چادر مسافرتی از پارچه پلی استر بوده که از ساختاری باکیفیت با طول عمر بالا برخوردار بوده همچنین تمامی بخش های این روکش بدنه دارای دوخت دوتایی بوده که تاثیر بسیار زیادی بر استحکام بدنه محصول دارد. طراحی بدنه این محصول از نوع گنبدی بوده که از تجمع آب باران بر روی بخش سقف جلوگیری خواهد کرد. سازه های این چادر مسافرتی از جنس بدنه فایبرگلاس تولید شده که موجب استحکام و تثبیت موقعیت محصول بر روی سطح زمین می شود. این چادر مسافرتی با ساختار مستطیل شکل ظرفیت خوابیدن برای سه نفر را به طور همزمان دارد. بر روی بدنه محصول تعداد 2 عدد پنجره ، یک درب بزرگ و یک هواکش تعبیه شده است. لازم به ذکر بوده این چادر مسافرتی مجهز به پوشش اضافی برای بخش هواکش ، طناب ، میخ و ساک حمل نیز می باشد. بدنه مقاوم این چادر مسافرتی امکانی ایجاد کرده تا برای استفاده در زمان کوهنوردی مناسب گردد زیرا به راحتی و بسیار سریع راه اندازی شده و با قرار دادن در ساک حمل به راحتی جا به جا می شود. برای خرید چادر مسافرتی اتوماتیک اصل می توانید به نمایندگی مرکزی اینتسک مراجعه نمایید.

نوع اتوماتیک
 طول 240 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 140 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 ابعاد بسته بندی: 83 در 18 در 18 سانتی متر
 دارای روکش PVC در پنجره ها
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کوهنوردی

چادر های مسافرتی اتوماتیک به دلیل داشتن کیفیت بالا که آن ها را مناسب استفاده در تمامی 4 فصل کرده و در کنار راه اندازی ساده در میان علاقمندان به سفر و طبیعت گردی همواره از محبوبیت قابل توجهی برخوردار هستند. این گروه از محصول می توانند به راحتی در زمان طوفان بر روی سطح زمین موقعیت خود را حفظ کرده و دمای محیط داخلی را ثابت نگه دارند. به همین دلیل کوهنوردان از طرفداران این گروه از تجهیرات سفری هستند. چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کوهنوردی یک نمونه با سایز کوچک بوده که مناسب استفاده در تمامی شرایط اب و هوایی تولید شده است. در ادامه مطالب این بخش می خواهیم به اشنایی کامل با این محصول و کمک به شما برای خرید چادر مسافرتی متناسب با نیاز خود بپردازیم. پس همراه با ما باشید.

مشخصات ظاهری چادر مسافرتی اتوماتیک

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کوهنوردی سایز کوچک از جمله محصولاتی بوده که به شما برای لذت بردن از محیط طبیعت در زمان سفر کمک کرده و می تواند یک سرپناه امن در هنگام شب باشد. این محصول از یک چادر اصلی تشکیل شده که مربع شکل بوده و در دو سمت آن درب های بزرگی برای رفت و امد اسان شما تعبیه شده است. در دو دیواره آن تعداد 2 عدد پنجره و 2 عدد هواکش تعبیه شده که تمامی این بخش ها دارای توری pvc هستند. به همین دلیل دیگر نیاز نبوده تا نگران نیش پشه ها و سایر اتفاقات احتمالی باشید. این چادر اصلی را می توانید در تابستان و یا کنار ساحل و داخل جنگل استفاده کرده تا علاوه بر لذت بردن از دمای خنک محیط داخلی بتوانید استراحت راحتی تجربه کنید. در زمان بارندگی ، وزش باد و... این محصول مجهز به یک پوشش دوم می باشد. این پوشش دوم دقیقا بر روی بدنه محصول نصب شده که با توجه به فاصله ای که بین چادر اصلی و روکش دوم وجود داشته فضای داخلی محصول از تنفس هوای خوبی برخوردار خواهد بود. این روکش دوم موجب شده که در ابتدای چادر مسافرتی یک سایبان به وجود بیاید. این سایبان محلی مناسب برای نگهداری حیوانات خانگی ، کفش ها و سایر تجهیزات همراه شما می باشد.

مشخصات فنی چادر مسافرتی اتوماتیک

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کوهنوردی یکی دیگر از باکیفیت ترین نمونه های چادر مسافرتی بوده به همین دلیل برای استفاده کوهنوردان توصیه شده است. این محصول جذاب با رنگ بدنه زرد از روکشی با مرغوب ترین نوع پارچه پلی استر طراحی شده زیرا این نوع روکش بدنه ضداب بوده و در زمان جمع اوری از حجم بسیار کمی برخوردار می باشد. روکش های پلی استر در برابر نفوذ سرما و همچنین تابش اشعه فرابنفش خورشید نیز مقاوم مانده و می توانند به خوبی دمای فضای داخلی را در کوهستان ثابت نگه دارند. سازه های محصول نیز از نوع فایبرگلاس می باشد. تجهیزات استاندارد مناسب کوهنوردی نیاز به وزنی کم و در عین حال استحکام فوق العاده زیاد داشته به همین دلیل از سازه های اتوماتیک فایبرگلاسی برای این چادر استفاده شده است.

این چادر مسافرتی مستطیل شکل بوده و طول آن 240 سانتی متر و عرض محصول 210 سانتی متر می باشد. ارتفاع چادر مسافرتی 140 سانتی متر بوده به همین دلیل می تواند شما را در برابر طوفان های احتمالی کوهستان مصون نگه دارد. توجه داشته باشید ظرفیت داخلی این چادر مسافرتی برای زمان خواب 3 نفر بوده اما اگر قصد اقامت کوتاه مدت را دارید می توانید از بخش داخلی تا میزان 5 نفر به صورت نشسته استفاده کنید. این چادر مسافرتی برای به دست اوردن تجربه استثنایی از کمپینگ و سفر های خارج شهر دارای ساک حمل و وزن سبک به همراه میخ و طناب نصب می باشد.

خرید چادر مسافرتی اتوماتیک

کوهنوردان در تمامی فصول سال به سفر پرداخته به همین دلیل نیاز به چادر مسافرتی دارند که در 4 فصل امکان استفاده از آن وجود داشته و دغدغه ای بابت طول عمر و کیفیت ساختار بدنه محصول وجود نداشته باشد. به همین دلیل چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره کوهنوردی را نمایندگی انحصاری اینتکس برای تجربه یک سفر شاد برای خرید اینترنتی و یا حضوری موجود دارد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...