چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره گنبدی

ch 3309

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره گنبدی یکی دیگر از محصولات سفری و کمپینگ دارای امکان راه اندازی اسان و سریع بوده که مناسب افراد تازه کار با وزن کم طراحی و تولید شده است. فضای داخلی این چادر مسافرتی برای خوابیدن 3 نفره مناسب بوده اما در صورت استفاده از تخت خواب بادی اینتکس این فضا برای استفاده دو نفر ایده آل خواهد بود. این محصول استثنایی از یک پوشش دوم برخوردار بوده تا بخش هواکش آن را در زمان بارندگی و یا جهت حفظ  دمای داخلی چادر مسافرتی در مناطق کوهستانی مورد استفاده قرار می گیرد. این پوشش دوم از طراحی بدنه سازه ای برخوردار بوده به همین دلیل امکان استفاده به صورت آلاچیق مجزا را دارد. بدنه این چادر مسافرتی برای جلوگیری از تجمع آب باران از نوع گنبدی بوده به همین دلیل تمامی دیوار های آن شیبدار می باشد. این چادر مسافرتی را با جنس بدنه از بهترین نوع پارچه ضدآب و باکیفیت آکسفورد طراحی و تولید کرده اند. سازه های اتوماتیک محصول از جنس فایبرگلاس بوده که دارای استحکام بالایی می باشد. به همین دلیل بوده که در وصرت ثبیت موقعیت محصول بر روی سطح زمین می توانید بابت وزش باد شدید کاملا اسوده خاطر بوده زیرا این محصول برای استفاده در تمامی شرایط اب و هوایی تولید شده است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با تخفیف عالی خریداری نمایید.

 نوع اتوماتیک
 طول 200 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی آکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 ابعاد بسته بندی: 83 در 18 در 18 سانتی متر
 دارای روکش PVC در پنجره ها
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره گنبدی

از تجهیزات ضروری برای کمپینگ و سفر های طبیعت گردی انتخاب و خرید چادر مسافرتی مناسب بوده که از طول عمر بالا و ساختاری با شرایط اب و هوایی برخوردار باشد. در این بین چادر مسافرتی اتوماتیک به دلیل استحکام بالای بدنه ، سهولت راه اندازی و همچنین برخورداری از طول عمر بالا از جمله پرفروش ترین تجهیزات سفری به شمار می روند. چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره گنبدی یک نمونه سبک و مقاوم بوده که در گروه چادر مسافرتی های سایز کوچک قرار دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن بپردازیم. پس اگر قصد سفر را دارید توصیه می کنیم همراه با ما باشید.

ویژگی های چادر مسافرتی اتوماتیک

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره گنبدی با ساختاری مربع شکل طراحی شده که از سازه هایی اتوماتیک بهره مند می باشد. این نوع سازه ها در واقع پیش ساخته بوده و کاملا اماده به دست شما می رسد. سازه های هیدرولیکی اتومات مانند چتر بوده که به راحتی از یکدیگر باز می شوند. این محصول استثنایی از بهترین سازه های فایبرگلاس تولید شده که دلیل انتخاب این جنس بدنه مربوط به وزن کم و حالت پذیری قابل توجه فایبرگلاس می باشد. جنس بدنه این محصول از پارچه کره ای آکسفورد انتخاب شده است. بدنه آکسفورد ضدآب بوده به همین دلیل موجب شده تا محصول در تمامی فصول سال امکان استفاده داشته باشید. لازم به ذکر بوده پوشش دوم این محصول نیز از نوع برزنتی است.

ابعاد این محصول مربع شکل از طول و عرضی یکسان و برابر 200 سانتی متر تشکیل شده که برای زمان خوابیدن 2 نفر و در زمان نشستن مناسب 3 نفر می باشد. ارتفاع چادر مسافرتی 135 سانتی متر بوده که تاثیر وزش باد شدید به بدنه محصول را کاهش می دهد. این چادر مسافرتی 4/3 کیلوگرم وزن داشته به همین دلیل به راحتی در زمان سفر و پیاده روی می توان آن را جا به جا کرد.

طراحی ظاهری چادر مسافرتی اتوماتیک

این چادر مسافرتی از طراحی بدنه گنبدی برخوردار بوده که در این نوع طراحی ظاهری دیواره محصول از شیب ملایم و قابل توجهی برخوردار بوده و می توان گفت بخشی مسطح دیگر برای سقف در نظر گرفته نمی شود. بدنه این محصول از یک چادر مسافرتی داخلی و یک پوشش دوم خارجی با طراحی مشابه یک الاچیق تشکیل شده است. در واقع با انتخاب این چادر مسافرتی می توانید دو محصول کاملا مجزا برای سفر را در اختیار داشته باشید. چادر اصلی این محصول بر روی دیواره خود مجهز به دو عدد پنجره دارای توری pvc و یک هواکش استاندارد و بزرگ در قسمت سقف است. پوشش دوم محصول برای زمان بارندگی تولید شده اما به دلیل طراحی ظاهری الاچیقی که داشته به تنهایی و مجزا نیز در مناطق جنگلی و ساحلی مورد استفاده قرار می گیرد. این چادر مسافرتی دارای یک ساک حمل با طراحی کوله پشتی داشته تا بتوانید آن را به راحتی همراه با خود داشته باشید. طراحی استاندارد این محصول موجب شده تا قابل استفاده در تمامی سفر ها از جمله کوهستانی ، ساحلی و... بوده و می توان اوقات فراغت خوبی را برای شما رقم بزند.

استفاده از چادر مسافرتی اتوماتیک

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره گنبدی از دو محصول مجزا که چادر اصلی و الاپیق آن بوده تشکیل می شود. هر یک از این بخش ها دارای سازه های اتوماتیک و روکش بدنه اختصاصی هستند. برای استفاده از چادر مسافرتی لازم بوده ابتدا محلی مناسب مسطح که از هرنوع سنگ تیز خالی بوده پیدا کنید. سپس محصول را از ساک حمل خارج کرده و در آن قسمت به طور کامل باز کنید. سازه های هر بخش را به صورت یک چتر باز کرده و در بخش های تعبیه شده بر روی روکش بدنه قرار داده تا محصول در کمتر از 4 دقیقه برای استفاده شما اماده باشید. توصیه می کنیم برای تثبیت موقعیت محصول بر روی سطح زمین در مناطق کوهستانی و یا زمان وزش باد شدید و طوفان از طناب نصب و میخ های همراه چادر مسافرتی استفاده کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی اتوماتیک 3 نفره گنبدی با سایز کوچک و وزنی کم بوده که از راه اندازی فوری در کنار بدنه ضدآب و باداوم برخوردار می باشد. برای خرید این چادر مسافرتی و یا سایر تجهیزات مورد نیاز سفر مانند تشک بادی کمپینگ می توانید به نمایندگی رسمی اینتکس مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...