چادر مسافرتی اتوماتیک 4 نفره دو پوش

65862 H

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 4 نفره دو پوش محصولی متفاوت با جنس بدنه مقاوم و امکان راه اندازی سریع و آسان بوده که در سال 2020 طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی از ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل برخوردار بوده و به منظور استفاده در زمان های مختلف مانند طبیعت گردی و کوهنوردی و.. تولید شده به همین دلیل ساختاری مقاوم و ایمن دارد. از محصول زیبا را با روکش بدنه ای از بهترین نوع پارچه کره ای آکسفورد طراحی و تولید کرده اند. پارچه آکسفورد به دلیل طول عمر بالا و ساختار ضدآب و مقاوم خود در میان مصرف کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. بر روی بدنه این چادر مسافرتی تعداد 2 عدد پنجره و یک درب بزرگ به همراه یک هواکش در بخش سفر تعبیه شده است. در زمان بارندگی می توانید از پوشش دوم سقف استفاده کرده و دمای بخش داخلی محصول را ثابت نگه دارید. پایه های این چادر مسافرتی از نوع فایبرگلاس به طراحی از نوع اتوماتیک می باشد. پس می توانید سازه های این چادر مسافرتی را که طراحی مشابه یک چتر داشته به راحتی باز کرده و روکش بدنه را بر روی آن تنظیم کنید. ظرفیت داخلی این محصول برای چهار نفر به صورت نشسته و 2 الی 3 نفر برای زمان خواب مناسب است. برای خرید چادر مسافرتی اتوماتیک اورجینال می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع اتوماتیک
 طول 200 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 115 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه آکسفورد
 جنس پایه ها فاییرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره2
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمن colman
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 4 نفره دو پوش

خرید چادر مسافرتی یکی از مواردی است این روز ها بسیاری از افراد و خانواده ها تحقیق زیادی راجب ان می کنند و با توجه به بسیاری از شرایط و فیلتر ها اقدام به خرید یک محصول می کنند. هم چنین شرکت های گوناگونی هم در این عصه پا به میدان گذاشته و تولیدات متنوعی را روانه بازار کرده اند. یکی از جدید ترین چادر های مسافرتی که در این مقاله هم قصد داریم به بررسی کامل و جامع ان بپردازیم ، چادر مسافرتی اتوماتیک 4 نفره دو پوش است....

ظاهر و نوع طراحی

بحث ظاهری یک محصول یکی از مواردی است که بسیار مهم و کاربردی بوده و خیلی از افراد جدا از بحث کیفیت و همین طور دیگر امکانات یک چادر مسافرتی ، ساختار و رنگ بندی و هم چنین نوع چادر مسافرتی را در هنگام خرید برای خود ملاک قرار می دهند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول از نظر نوع ساختار ظاهری مستطیلی شکل دارد. این ظاهر باعث شده تا شما بتوانید فضای باز و گسترده ای را برای استراحت در اختیار داشته باشید که قطعا یک مزیت بزرگ این کالا به شمار خواهد رفت. هم چنین مسئله بعدی ساختار درب و بخش های گوناگون این چادر است. در مورد درب اصلی این محصول باید عنوان کنیم که این درب به صورت مربعی شکل طراحی شده است که به دلیل داشتن لبه های گرد شبیه به نیم دایره هم تا حدودی می باشد. سادگی درب ورود این محصول یکی از خصوصیات خوب ان است که شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن با استفاده از زیپ موجود در کنار این درب ان را باز نموده و درب را در بخش پایین این چادر جمع کنید و به اسانی اقدام به ورود و خروج در داخل این محصول نمایید. بحث بعدی در خصوص این کالا سقف ان است که دارای هواکش بوده و به گونه ای شکل گرفته که یک لایه جداگانه پارچه در ان قسمت دیده می شود که باعث شده تا هم از نظر ارتفاع این محصول بزرگ تر شده و هم از ورود اب باران هم به بخش اصلی این چادر جلوگیری کند.

دیگر نکته مهم در خصوص این چادر به رنگ بندی ان تعلق می گیرد. اگر نگاهی کلی به این محصول بیندازید متوجه خواهید شد که رنگ اصلی این محصول به صورت یکدست ابی رنگ می باشد. این رنگ ابی یک رنگ جذاب بوده و باعث شده تا بتوانید از فواصل دور هم این محصول را رویت کنید. هم چنین تنها بخشی که رنگ ان با بدنه اصلی این محصول متفاوت است  ، بخش کف این چادر است که یک لایه مشکی رنگ در ان قسمت دیده شده و باعث شده تا مقداری از نظر رنگ بندی این محصول خاص تر شود.

ویژگی دیگر این محصول از نظر طراحی هم به بحث حک شدن نام و لوگو شرکت سازنده این محصول بر روی بدنه اصلی این چادر است. اگر نگاهی به سمت چپ این محصول بیندازید متوجه می شوید که لوگو و نام تجاری شرکت طراح این چادر با رنگ سفید به وضوح قابل رویت می باشد که نشان از اصالت محصول دارد. تمامی این موارد نکات مهمی است که در خصوص طراحی و ساختار این چادر باید به ان پرداخته می شد.

جنس بدنه و کیفیت تولید

بحث کیفیت و جنس بدنه این محصول نیز در کنار طراحی خاص و جذاب این کالا که به صورت کامل به ان پرداختیم یکی از نکاتی است که  مورد توجه قرار می گیرد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول با بهره مندی از پارچه آکسفورد طراحی شده است که این پارچه در برابر تابش مستقیم نور خورشید و اشعه های فرابنفشبسیار مقاوم بوده و به هیچ عنوان اسیب نخواهد دید. هم چنین پایه های فایبرگلاس این محصول نیز دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و در حین نصب کمک شایانی به شما خواهد کرد. تمامی این موارد از نکات مهمی است که باید به ان اشاره می شد.

سخن پایانی

چادر مسافرتی اتوماتیک 4 نفره دو پوش یک محصول ایده ال برای استفاده خانوادگی است که دارای ساک حمل بوده و راه اندازی اسانی را هم داراست که پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید چادر مسافرتی دارید این محصول را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...