چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره بزرگ

ch 7009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره بزرگ دارای کوله پشتی برای جا به جایی راحت مخصوص کوهنوردان و علاقمندان به تفریحات گروهی بوده که دارای تجهیزات جانبی کاربردی مانند طناب و میخ می باشد. با استفاده از این طناب و میخ می توانید موقعیت محصول را بر روی سطح زمین ثابت نگه دارید. برای استفاده از این محصول دیگر نیاز به دفترچه راهنما و انجام مراحل طولانی نبوده تنها کافی بوده که سازه های اتوماتیک چادر مسافرتی را از یکدیگر باز کرده تا محصول در کمتر از چند دقیقه قابل استفاده شود.

فضای داخلی این چادر مسافرتی برای استفاده به صورت نشسته برای 8 نفره و در زمان خواب منسب 5 نفره می باشد. بدنه اصلی این محصول در واقع یک چادر اسحلی ایده آل بوده که پنجره هایی بزرگ مجهز به توری pvc دارد. پوشش دوم محصول به شما کرده تا در تمامی شرایط اب و هوایی احساس راحتی داشته و این محصول بتواند یک فضای ایمن و راحت را در اختیار شما قرار بدهد.

جنس بدنه این محصول از پارچه باداوم و ضدآب برزنتی بوده و سازه های آن را با مواد اولیه از نوع فایبرگلاس تولید می کنند. این چادر مسافرتی در برابر وزش باد شدید ، بارش برف و باران و یا تابش شدید نور خوشید دچار هیچ اسیبی نمی شود. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی به همراه سایر تجهیزات کوهنوردی را خریداری نمایید.

 نوع اتوماتیک
 طول 260 سانتی متر
 عرض 260 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 5 نفره
 جنس بدنه پارچه آکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس و استیل
 اتوماتیک 
 دوپوش
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 ظرفیت دراز کش5 نفر
 ابعاد بسته بندی: 106 در 19 در 19 سانتی متر
 دارای روکش PVC در پنجره ها
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره بزرگ ch 7009 در این بخش چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره بزرگ را برای شما فراهم آورده ایم که از کیفیت بی نظیر برخوردار می باشد . این چادر مسافرتی با توجه به ساختار مهندسی شده ای که دارد می تواند بهترین گزینه برای استفاده در کمپینگ ها با تعداد نفرات نسبتا بالا به شمار بیاید . ظرفیت این چادر مسافرتی در حالت درازکش برابر با 5 نفر می باشد و در حالت نشسته 8 نفر را به راحتی درون خود با توجه به ابعاد استانداردی که دارد جای می دهد . در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به تصمیم گیری اوصولی و دقیقی در خرید چادر مسافرتی شما را برسانیم . ساختار مهندسی شده چادر مسافرتی ساختار این چادر مسافرتی به صورت شش ضلعی می باشد که از فضای ایده آلی برخودار است .

رنگبندی استفاده شده در این محصول بر جذابیت های آن افزوده است . لازم به ذکر است که این چادر مسافرتی در رنگبندی های متنوعی روانه بازار شده است که فروشگاه اینتکس رنگبندی های زیبای این چادر را برای شما گردآوری کرده است . درب ورودی بزرگ و پنجره های استانداردی که بر روی این محصول تعبیه شده است ، ورود و خروج و همچنین گردش هوای داخلی را به خوبی امکان پذیر کرده است .

شایان ذکر است که درب و پنجره های موجود بر روی این چادر مسافرتی مجهز به توری می باشد از این رو علاوه بر تهویه مساعد هوای داخلی از ورود حشرات به فضای داخلی جلوگیری به عمل می آورد . راه اندازی این چادر مسافرتی به راحتی و ظرف مدت کوتاهی توسط میخ و طناب های نگهدارنده ای که در پکیج آن تعبیه شده است امکان پذیر است . جنس بدنه ضد آب و مقاوم جنس بدنه مقاوم و ضد آب یکی از مزیت های چادر های مسافرتی به شما می آید و می تواند نقش بسزایی در انتخاب این محصولات داشته باشد .

این چادر مسافرتی به صورت دو پوش می باشد و در بدنه اصلی آن از پارچه آکسفورد استفاده شده است که کیفیت و مقاومت بالایی را برای شما در برابر فشار ، ضربه و نفوذ آب از خود به نمایش می گذارد . همچنین پوشش دوم چادر مسافرتی در شرایط بارنی می توانید از آن استفاده کنید از نوع پارچه برزنتی می باشد که مقاومت این محصول را دو چندان می کند . بحث دیگری که از اهمیت بالایی در استحکام چادر های مسافرتی برخوردار است ، پایه های نگهدارنده می باشد . پایه های نگهدارنده این چادر مسافرتی از نوع فایبرگلاس است که علاوه بر مقاومت بالا در شرایط نامساعد آب و هوایی از انعطاف پذیری ایده آل نیز برخوردار می باشد . پایه های نگهدارنده در بخش بالایی به یکدیگر متصل می شوند و در بخش پایینی بدنه را بر روی زمین فیکس می کنند .

ابعاد استاندارد و ظرفیت ایده آل کمپینگ ابعاد این چادر مسافرتی برای جای گیری 5 نفر به صورت خوابیده مناسب می باشد . ابعاد چادر مسافرتی 5 نفره این بخش به طول 260 سانتی متر ، عرض 260 سانتی متر و ارتفاع 150 سانتی متر می باشد که 8 نفر به صورت نشسته می توانند درون آن قرار بگیرند . وزن این محصول بالغ بر 8 کیلو گرم است که نسبتا سنگین می باشد و این سنگینی حاصل از پایه های نگهدارنده و ابعاد نسبتا بزرگ چادر مسافرتی است . اما جای نگرانی ندارد و با توجه به ساک حملی که برای این محصول در نظر گرفته شده است به راحتی می توانید آن را در مسافرت های خود جا به جا نمایید . چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره بزرگ را می توانید با خیالی آسوده همراه با کیفیتی بی نظر و قیمتی منسفانه از نمایندگی اینتکس خریداری کرده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...