چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره دوپوش

ch 3409

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره دوپوش با امکان راه اندازی خودکار دارای ظرفیت داخلی 5 نفر به صورت نشسته و 3 نفره به صورت خوابیده بوده که مناسب خانواده و سفر های دوستانه تولید شده است. سازه های این چادر مسافرتی از نوع هیدرولیکی و کاملا اتوماتیک هستند. زیرا طراحی بدنه مشابه چتر داشته و در کمتر از 3 دقیقه برای استفاده شما اماده می شوند. روکش بدنه اصلی این چادر مسافرتی از پارچه برزنتی بوده که به دلیل ساختار چندلایه آن می توان گفت محصولی ضدآب و مقاوم در برابر اشعه UV می باشد. این چادر مسافرتی از دو درب بزرگ و دو عدد پنجره تشکیل شده که بر روی بخش سقف آن ها یک هواکش استاندارد تعبیه گردیده است. به دلیل وجود این هواکش بوده که محصول دارای یک پوشش اضافی نیز بوده تا شما در زمان بارندگی و یا زمان سفر به مناطق سردسیر دچار مشکل نشوید. تمامی بخش های پنجره ها و درب های این محصول شیک از توری PVC تشکیل می شوند. فضای داخلی این محصول فاقد اتاق خواب بوده اما به دلیل راه اندازی سریع و امکان حمل اسان از طرفداران بالایی برخوردار می باشد. اگر قصد خرید چادر مسافرتی اصل را برای سفر به تمام نقاط ایران دارید توصیه می کینم به فروشگاه رسمی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع اتوماتیک
 طول 240 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 153 سانتی متر
 ظرفیت 5 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 ابعاد بسته بندی: 106 در 19 در 19 سانتی متر
 دارای روکش PVC در پنجره ها
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره دوپوش ch 3409 این چادر مسافرتی بی شک یکی از زیبا ترین چادر های مسافرتی برای استفاده در کمپینگ ها و مسافرت ها می تواند باشد . چادر مسافرتی اتوماتیک با رنگبندی آبی و سفید که ترکیبی زیبا و جذاب را در کناری یکدیگر ساخته اند و به خوبی می توانند توجه بینندگان را به خود جلب کنند . همچنین ساختار مهندسی شده این محصول نیز از طریق مشاهده تصاویر این محصول قابل وریت نیز است . در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را با این محصول بی نظیر بیشتر آشنا کنیم .

طراحی زیبا و ساختار مهندسی شده چادرهای مسافرتی از نظر بسیاری از مصرف کنندگان باید علاوه بر کیفیت و استحکام بالایی که دارند ، دارای ظاهری زیبا و رنگبندی شاد باشند زیرا ماهیت استفاده آن ها در مسافرت ها و کمپینگ های شاد است . رنگبندی این محصول نیز کاملا شاد و ترکیا آبی و سفید می باشد که زیبایی منحصربفردی را به آن داده است . همچنین ساختار این محصول به صورتی تعبیه شده است به خوبی موجب گردش های ایده آل داخلی می شود و از این رو مناسب برای استفاده در فصل تابستان نیز است . درب ورودی بزرگ و همچنین پنجره های متعدد در بخش های کناری این چادر مسافرتی عامل گردش هوای مطلوب داخلی شده است .

لازم به ذکر است همانطور که در عکس دوم موجود در سایت مشاهده می کنید ، در بخش بالایی سقف و همچنین درب ورودی ، پوشش دومی نیز تعبیه شده است که در شرایط مد نظرتان می توانید از آن استفاده نمایید . این پوشش دوم علاوه بر جلوگیری از نفوذ آب به هنگام بارش باران در مواقع تابش نور آفتاب به خوبی از برخورد نور با شما می تواند جلوگیری کند . ابعاد استاندارد و وزن ایده آل وزن این محصول با توجه به ابعاد بزرگ و همچنین ظرفیت 5 نفره ای که دارد بسیار سبک و فراتر از استاندارد می باشد .

وزن 5 کیلو گرمی این محصول نشان از این مزیت دارد و همچنین توسط ساک حمل استانداردی که برای این محصول تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی حتی در مسافت های طولانی نیز می باشد . شایان ذکر است که با توجه به پوشش ایده آل ، وزن سبک و همچنین قابلیت راه اندازی ساده ای که این محصول دارد می تواند بهترین گزینه برای استفاده در تمامی فصول سال باشد . جنس بدنه فوق العاده برای شرایط نامساعد جوی جنس بدنه از مهمترین فاکتورهای هر خریدی به خصوص خرید چادر مسافرتی می باشد که به شدت مورد توجه خریداران قرار می گیرد .

این چادر مسافرتی دارای پوشش فوق العاده از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد که برای بالا بردن هر چه بیشتر استحکام و مقاومت آن در بخش سقف از پوشش دوم نیز استفاده شده است . لازم به ذکر است که پایه های تشکیل دهنده این چادر مسافرتی از آلومینیوم ضد زنگ می باشد که شرایط استفاده را حتی در آب و هوای نامساعد و بارانی برای شما با خیالی راحت فراهم می آورد .

راه اندازی ساده و ظرف مدت زمان کوتاه نیز از دیگر مزیت های این محصول به شمار می آید که می تواند خریداران را هر چه بیشتر نسبت به استفاده از این چادر مسافرتی ترغیب کند . چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره دوپوش با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...