چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره آکسفورد

ch 5608

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره آکسفورد محصولی ایده آل برای خانواده و یا سفر های دسته جمعی دوستانه بوده که از ابعاد داخلی استاندادر مناسب برای زمان خواب 3 الی 4 نفر و برای زمان نشستن 6 نفر می باشد. این چادر مسافرتی از طراحی بدنه مربع شکل با دیواره های مکعبی برخوردار بوده این نوع طراحی بدنه از میزان شیب دیواره ها کم کرده به همین دلیل تمام اعضای خانواده مخصوصا افراد بلند ق می توانند رفت و امد اسانی به بخش داخلی محصول داشته باشند. روکش بدنه چادر مسافرتی از مرغوب ترین نوع پاچه کره ای آکسفورد بوده که به دلیل ساختار ضدآب و برخورداری از طول عمر بالا در میان علاقمندان به کمپینگ و سفر از طرفداران بالایی برخوردار است. سازه های اتوماتیک این چادر مسافرتی از جنس فلز آلومینیوم گالوانیز بوده که ساختاری ضدزنگ با وزنی کم داشته و کاملا منعطف می باشد. این نوع جنس بدنه سبب استحکام ساختار چادر مسافرتی در زمان طوفان و وزش باد شدید شده و در کمترین زمان ممکن به راحتی راه اندازی خواهد شد. این محصول بر روی دیواره خود از دو عدد پنجره و یک درب برخوردار بوده و برای بخش هواکش سقف در زمان بارندگی دارای یک پوشش دوم با جنس پلی استر می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید چادر مسافرتی اتوماتیک اصل را خریداری نمایید.

نوع اتوماتیک
 طول 240 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه آکسفورد
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک  بله
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها  مقاومت در برابر باران
  دارای کیف حمل
  دارای میخ به همراه طناب برای نصب
 اقلام همراه  ساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی 6 نفره آکسسفورد ch 5608 چادر های مسافرتی در رنگبندی ها و طرح های مختلفی در بازار وجود دارند ، اما در هنگام انتخاب چادرهای مسافرتی اگر به مانند افراد آماتور نخواهید نگاه کنید باید نکات دیگری را در نظر داشته باشید که بسیار حیاتی تر از ساختار ظاهری چادر مسافرتی می باشد .

برند سازنده چادر مسافرتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ، همچنین از دیگر نکات مهم می توان به ظرفیت و همچنین جنس بدنه محصول نیز اشاره کرد که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این موارد نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی زیبا همراه با ایده آل های مورد نظرتان راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید . ظاهر زیبا و کاربرپسند ساختار ظاهری این چادر مسافرتی به صورت مربعی شکل می باشد که پارچه استفاده شده در بدنه آن دارای رنگبندی های گوناگونی نیز است .

بدنه این محصول نارنجی است که در بخش های پایین آن از متدهای رنگی سیاه استفاده شده است و جلوه زیبایی را به این محصول بخشیده . درب ورودی در بخش اصلی این چادر مسافرتی و در ابعاد بزرگ تا سقف چادر در نظر گرفته شده است که ورود و خروج را به راحتی امکان پذیر می کند . همچنین در سه طرف دیگر این محصول از پنجره هایی با پوشش توری استفاده شده که علاوه بر تهویه هوای داخلی از ورود حشرات آزار دهنده به بخش داخلی چادر جلوگیری می کند . لازم به ذکر است که پایه های این محصول به صورت اتوماتیک می باشد و از این رو راه اندازی آن در مدت زمان کوتاهی امکان پذیر است . همچنین به همراه این چادر مسافرتی یه عدد ساک حمل نیز برای شما ارسال می شود که حمل آن را حتی در مسافت های طولانی بسیار ساده می کند . جنس بدنه با کیفیت جنس بدنه از مهمترین بخش های یک چادر مسافرتی به شمار می آید که در هنگام خرید باید توجه بسیار ویژه ای به آن داشته باشید

. این چادر مسافرتی دارای پارچه بدنه از نوع آکسفورد می باشد که کیفیت و مقاومت بالا را در کنار محافظت در برابر اشعه فرابنفش برای شما عزیزان فراهم آورده است . لازم به ذکر است که بخش های بالای سقف این چادر مسافرتی دارای پوشش دوم است که در مواقع بارش باران چادر را به خوبی در برابر نفوذ آب به سدی محکم تبدیل می کند . از دیگر بخش های بدنه چادر مسافرتی که تاثیر بسزایی در استقامت آن دارد ، ستون های نگهدارنده می باشد که از جنس آلومینیوم است و در هنگام وزش باد خیال شما را به طور کلی از مقاومت این محصول راحت می کند .

ساختار مهندسی شده و ابعاد ایده آل همانطور که از نام این چادر مسافرتی مشخص است ، ظرفیت آن 6 نفر به صورت نشسته می باشد که در حالت درازکش قابلیت جای گیری 3 الی 4 نفر را به خوبی داراست . این محصول دارای ابعادی به طول 240 سانتی متر در عرض 240 سانتی متر می باشد که به همراه ارتفاع 170 سانتی متری که برای آن در نظر گرفته شده است فضای استاندارد و ایده آل را در مسافرت هایی با تعداد جمعیت بالا برای شما فراهم می آورد . همچنین وزن این محصول برابر با 7 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به کمک ساک حملی که برای آن تعبیه شده است و برای شما خریداران گرامی ارسال می شود به راحتی قابل جا به جایی در مسافرت ها نیز است .

راه اندازی ساده در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی چادرهای مسافرتی می تواند یکی از دغدغه های مصرف کنندگان باشد زیرا در هنگام برگزاری کمپینگ ها می تواند به مسئله ای بزرگ تبدیل شود . این چادر مسافرتی دارای پایه هایی اتوماتیک می باشد که از جنس آلومینیوم ضد زنگ است و به راحتی برپا می شود .

همچنین در پکیج این محصول میخ ها و طناب راه اندازی به صورت کامل وجود دارد که خیال شما را از این بابت راحت می کند . چادر مسافرتی 6 نفره آکسسفورد با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه تهران اینتکس وجود دارد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...