چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره دولایه

CH 7706

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره دولایه مناسب برای سپری کردن تعطیلات با خانواده ، سفر های دسته جمعی دوستانه و ... بوده که با حمل ، نصب و راه اندازی فوری و سریع طراحی و تولید شده است. وزن بدنه محصول تنها 6 کیلوکرم بوده که با استفاده از ساک حمل آن به راحتی در زمان سفر و پیاده روی در طبیعت همراه شما خواهد بود. این چادر مسافرتی از ظرفیت داخلی نسبتا بزرگی برخوردار بوده به طوری که می توانید از آن برای نشستن به صورت همزمان 6 نفره و برای خواب برای 4 نفره استفاده کنید.

این محصول استاندارد و ایمن به راحتی حمل شده و می توانید یک پناهگاه مقاوم در داخل طبیعت برای اقامت خود داشته باشید. جنس بدنه محصول از نوع پارچه آکسفورد . سازه های اتومات آن با جنس استیل تولید شده است. روکش بدنه این محصول قالب شستشو نیز بوده اما به شما توصیه می کنیم بعد از شستشو بدنه ابتدا اجازه دهید تا در فضای باز خشک شده سپس آن را جمع کرده و در داخل ساک حمل قرار بدهید. این چادر مسافرتی یک محصول ایده آل برای استفاده در کوهستان و فصول سرد سال بوده زیرا بدنه آن از یک پوشش اضافی با نوع پارچه برزنتی و کاملا ضدآب تولید شده است. طراحی بدنه این محصول با نمای مربعی بوده به همین دلیل دیواره های آن از انحنای کمی برخوردار بوده تا افراد با قد بلند بتوانند به راحتی در داخل آن رفت و امد داشته باشند. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید چادر مسافرتی اتوماتیک را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 175 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه آکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک بله
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت درازکش 4 نفر
 ابعاد بسته بندی: 77 در 19.5 در 19 سانتی متر
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره دو لایه CH 7706 چادر های مسافرتی را می توان یکی از لوازم ضروری و مورد نیاز در هنگام سفر دانست و فروشگاه های بسیاری اقدام به عرضه چادر های مسافرتی و کمپینگ می کنند . فروشگاه تهران اینتکس به عنوان اولین و برترین نمایندگی رسمی برندهای تولید کننده جهانی چادر مسافرتی در ایران با توجه به درخواست های مشتریان خود اقدام به فراهم کردن چادرهای مسافرتی در تنوع و رنگبندی های بسیار گسترده کرده است .

این چادر مسافرتی نیز یکی از محصولات پر طرفدار فروشگاه تهران اینتکس محسوب می شود که در ادامه این راه قصد داریم اقدام به بررسی این محصول نماییم پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید . طراحی استاندارد و کارآمد طراحی چادرهای مسافرتی بسته به ماهیت های استفاده ای که دارند مشخص می شود . این چادر مسافرتی به توجه به ابعادی که دارد طبیعتا مناسب برای استفاده یک آخر هفته شاد به همراه خانواده و یا دوستان در آب و هوای غیر کوهستانی می باشد .

لازم به ذکر است کهاین محصول می تواند در شرایط آب و هوایی سرد و همچنین بارانی استفاده شود اما قابلیت استفاده در شرایظ آب و هوایی کوهستانی و یخبندان را ندارد . درب ورودی این محصول به ارتفاع 160 سانتی متر و می باشد و در سه طرف دیگر آن از پنجره های بزرگ که مجهز به توری می باشد استفاده شده است که به خوبی به گردش هوای داخلی چادر مسافرتی کمک می کنند .

ستون های تشکیل دهنده این چادر مسافرتی به صورت اتوماتیک می باشد و از این رو به راحتی قابل راه اندازی در مدت زمان کوتاه است . به همراه این محصول میخ و طناب نصب و یک عدد ساک حمل به ابعاد 77 در 19.5 در 19 سانتی متر ارسال می شود که راه اندازی و همچنین حمل این چادر مسافرتی را حتی در طی مسافت های طولانی به راحتی امکان پذیر می کند . جنس بدنه مقاوم و ضد آب جنس بدنه این چادر مسافرتی از پارچه آکسفورد می باشد .

پارچه آکسفورد نیازی به تعریف ندارد و همانطور که اهالی برگزاری کمپینگ ها می داننند یکی از مقاوم ترین و همچنین بهترین پارچه هایی می باشد که قابل استفاده در شرایط آب و هوایی سرد است . این نوع پارچه در شرایط آب و هوایی سرد مانع از خروج گرما و همچنین در تابستان مانع خروج سرمای داخلی چادر مسافرتی می شود و این امر در مطلوب نگه داشتن هوای داخلی چادر نقش بسزایی را ایفا می کند . شایان ذکر است که از دیگر بخش های بدنه چادرهای مسافرتی که نقش بسزایی در استحکام آن دارد ، ستون های نگهدارنده می باشد .

ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از نوع فلز استیل است که مقاومت بسیار بالایی را در هنگام وزش بادهای شدید برای شما به ارمغان می آورد . ابعاد ایده آل برای 6 نفر و وزن سبک وزن چادر مسافرتی می تواند یکی از دغدغه های مهم اهالی سفر باشد زیرا در بسیاری از مواقع باید اقدام به حمل چادر مسافرتی در مسافت های طولانی نمایند .

این چادر مسافرتی با توجه به ستون های فلزی و همچنین ساختار دو پوشی که دارد ، دارای وزنی بالغ بر 6 کیلو گرم می باشد که نشان از وزن سبک آن است . ساک حمل موجود به همراه این چادر مسافرتی جا به جایی آن را بیش از پیش ساده تر کرده است . همانطور که از اسم این محصول مشخص می باشد ، مناسب برای نشستن 6 نفر و همچنین خوابیدن 4 نفر است .

ابعاد این چادر مسافرتی به طول 240 سانتی متر در عرض 240 سانتی متر به همراه ارتفاع 175 سانتی متری می باشد که ابعاد استانداری را برای جایگیری 6 نفر فراهم می آورد . چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره دو لایه با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...