چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره مکعبی

CH 7704

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره مکعبی بسیار مستحکم با برخورداری از ابعاد چهار گوش و راه اندازی سریع و فوری دارای بدنه ضدآب و مناسب تمام فصول می باشد. این چادر مسافرتی از روکش داخلی با پارچه آکسفورد تولید شده که موجب پایداری دمای داخلی در فصول سرد سال و تهویه مناسب هوا شده و از ساختاری ضدآب و باداوم برخوردار است. اتصال روکش بدنه این محصول با استفاده از چسب ضدآب و دوخت دولایه بوده که تاثیر بسزایی بر میزان دوام بدنه چادر مسافرتی دارد.

پوشش دوم این چادر مسافرتی از نوع برزنتی و پلاستیکی بوده که در برابر افتاب و باران مقاوم مانده به همین دلیل بوده که در تمامی شرایط اب و هوایی می توانید از این چادر مسافرتی استفاده کنید. سازه های این محصول از نوع میله ای و اتومات بوده که در زمان راه اندازی در زمان شما صرفه جویی خواهد کرد. زیرا در کمترین زمان ممکن اماده استفاده شده و به راحتی جمع می شود. این محصول از یک درب و تعداد سه پنجره برخوردار بوده که موجب دریافت نور کافی در فضای داخلی چادر مسافرتی خواهد شد. این بخش ها از طریق یک زیپ دارای پشه بند از نوع PVC شده که موجب راحتی شما در زمان سفر می شود. برای خرید این چادر مسافرتی اتوماتیک و سایر تجهیزات کمپینگ می توانید به فروشگاه رسمی اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع مسافرتی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه آکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک بله
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 6 نفر
 ابعاد بسته بندی: 77 در 19.5 در 19 سانتی متر
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره مکعبی CH 7704 چادر های مسافرتی که از ظرفیت های بالایی برخوردار هستند اغلب مناسب برای استفاده در شرایط آب و هوایی مساعد می باشند . این چادر مسافرتی به توجه به پنجره های بزرگ و متعددی که دارد به خوبی در جهت تهویه هوای داخلی عمل کرده و یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در آب و هوای گرم و معتدل است .

همچنین این محصول در رنگبندی های متنوعی روانه بازار شده است که در این بخش رنگ آبی با کف مشکی را برای شما عزیزان فراهم آورده ایم و در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را با این محصول زیبا و پرفروش بیشتر آشنا کنیم . ساختار ظاهری مناسب برای تابستان همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این چادر مسافرتی یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در مناطقی با آب و هوای گرم و همچنین مرطوب می باشد . پایه های موجود در سقف این چادر مسافرتی به صورت ضربدری تعبیه شده است و پنجره های متعددی که مجهز به توری می باشد علاوه بر گردش مطلوب هوای داخلی از ورود حشرات به داخل چادر به خوبی جلوگیری به عمل می آورد .

لازم به ذکر است که درب این محصول در بخش جلویی وجود دارد و با استفاده از پایه های نگهدارنده می توان آن در در حالت سابان مانند قرار داد . این سایه بان علاوه بر ایجاد سایه می تواند در هنگام بارش باران از نفوذ آب به بخش جلویی چادر مسافرتی به خوبی جلوگیری به عمل آورد . راه اندازی این چادر مسافرتی به صورت اتوماتیک می باشد و از این رو در مدت زمان کوتاهی امکان پذیر است . جنس بدنه با کیفیت و مقاوم جنس بدنه با کیفیت استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی به صورت تضمینی می باشد و از جمله محصولات پرطرفدار در بازارهای جهانی است . بدنه این محصول از پارچه آکسفورد ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی را در برابر فشار و ضربه دارد و همچنین نفوذ آب به داخل این نوع پارچه تقریبا غیر ممکن است

. علاوه بر آن در بخش هایی از این چادر مسافرتی که در معرض نفوذ های بیشتر آب هستند از پارچه دو لایه استفاده شده است تا خیال مصرف کنندگان را به خوبی از این بابت راحت کند . از دیگر بخش هایی که نقش بسزایی در استحکام چادرهای مسافرتی ایفا می کنند ، ستون های نگهدارنده آن می باشند که در این چادر مسافرتی از ستو های فایبرگلاس مقاوم اما انعطاف پذیر استفاده شده است که در هنگام وزش بادهای شدید مقاومت بالایی را از خود به نمایش می گذارند . لازم به ذکر است که ستون های این محصول به صورت کامل ضد زنگ می باشند . ابعاد استاندارد و وزن سبک ابعاد چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره مکعبی به طول 240 سانتی متر در عرض 240 سانتی متر می باشد که ارتفاعی بالغ بر 170 سانتی متر دارد و به راحتی می توانید درون آن بیاستید .

ظرفیت این چادر مسافرتی در حالت درازکش 3 الی 4 نفر و در حالت نشسته 6 نفر می باشد که برای کمپینگ های خانوادگی نیز می تواند بهترین گزینه به حساب بیاید . وزن این چادر مسافرتی بالغ بر 5 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و همچنین با توجه به ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل حمل می باشد .

ابعاد بسته بندی این چادر مسافرتی برابر با 77 در 19.5 در 19 سانتی متر است که بسیار جمع و جور است و به راحتی قابل جمل حتی در مسافت های طولانی و کوهنوردی می باشد . اگر دنبال چادر مسافرتی خانوادگی با وزن سبک و کیفیت ایده آل به همراه قیمت مقرون به صرفه هستید پیشنهاد ما به شما عزیزان چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره مکعبی می باشد که در فروشگاه اینتکس موجود است و به راحتی می توانید ظرف مدت چند دقیقه اقدام به سفارش آن نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...