چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره کمپینگ

tent 6

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره کمپینگ از مقرون به صرفه ترین چادر های مسافرتی برای سفر های خانوادگی بوده که از کیفیت مناسبی برای استفاده در سفر های مختلف بهره می برد. این کالا ساخته شده از جنس پارچه شمعی پلی استر بوده که از انعطاف خوبی برخوردار می باشد. به همین دلیل به راحتی در ابعاد و حجم بسیار کمی جمع می شود. چادری که یک درب و یک پنجره روی آن تعبیه شده که از یک روکش پلی استر و پشه بند بهره می برد. روکش و پشه بند این قسمت از چادر توسط زیپ تعبیه شده روی آنها قابل باز و بسته شدن خواهد بود. یکی از قابلیت های بسیار خوب این چادر مسافرتی قابلیت راه اندازی اتوماتیک توسط فریم های سرخود بدنه می باشد. فریم هایی از جنس فایبرگلاس که دارای انعطاف خوبی بوده و با وجود داشتن وزن سبک از مقاومت لازم در برابر شرایط جوی مختلف بهره می برند. این محصول دارای ساک حمل مستطیلی بوده که جای کمی را نیز برای حمل و جا به جایی اشغال خواهد کرد.

 نوع عصایی
 طول 250 سانتی متر
 عرض 220 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 ابعاد بسته بندی: 62 در 12 در 8 سانتی متر
 دارای هواکش و پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره کمپینگ از با کیفیت ترین چادر های مسافرتی مخصوص استفاده خانواده بوده که در رنگ بندی جذاب به بازار عرضه می شود. این چادر مسافرتی با امکان راه اندازی اسان و ئزنی پایین یکی از بهترین نمونه ها بوده که بدنه ای ضد اب دارد. این محصول با قیمتی مقرون به صرفه و طول عمری فوق العاده در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می گیرد. در این مطلب به تشریح کامل این چادر مسافرتی خواهیم پرداخت. پس ما را همراهی کنید...

طراحی و ارگونومی ساخت

رنگ بندی متفاوت این محصول از جمله دلایلی بوده که توانست نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. این چادر مسافرتی با بدنه از متشکل ار رنگ ابی و صورتی در اختیار عموم قرار می گیرد. این چادر مسافرتی از بدنه ای به شدت مقاوم و با کیفیت برخوردار است. بدنه این محصول ضد اب بوده و در برابر وزش بادی های شدید مستحکم باقی می ماند. این محصول دارای یک درب و یک پنجره نیز می باشد. این بخش ها از طریق پشه بند از ورود حشرات و جانوران به محوطه داخلی محصول جلوگیری می کند.

جنس بدنه

توجه به مرغوبیت جنس محصولات در هنگام خرید جزو موارد اجتناب ناپذیر است. به همین دلیل در انتخاب جنس بدنه این چادر مسافرتی نهایت دقت به کار رفته تا رضایت مشتریان عزیز را به همراه داشته باشد. پوشش اصلی این محصول از پارچه شمعی فایبر گلاس انتخاب شده که ضد اب بوده که در برابر وزش باد مقاومت خود را حفظ می کند. پایه های فریمی محصول نیز از جنس فایبر گلاس انتخاب می شود. زیرا این جنس انعطاف پذیر و مقاوم است.

ابعاد و وزن

چادر های مسافرتی به دلیل ان که در شرایط مختلف همراه خانواده قررا گیرد لازم است وزن کمی داشته باشد. به همین دلیل در فرایند تولید این چادر مسافرتی نهایت دقت به کار رفته و محصولی با وزن کمتر از دو کیلوگرم در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. ابعاد داخلی این محصول مستطیل شکل و به طول 250 سانتی متر و عرض 210 سانتی متر می باشد. توجه داشته باشید ارتفاع مفید محصول 150 سانتی متر است. این چادر برای استفاده شش نفره بسیار مناسب بوده اما جهت خواب فقط گنجایش چهار نفر را دارد. ابعاد بسته بندی محصول به دلیل کوچک بودن فضای کمی را اشغال کرده و به راحتی حمل می شود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

چادرمسافرتی اتوماتیک برای راه اندازی فقط نیاز دارد تا فریم ها را از بسته بندی خارج کرده و پوشش را روی ان نصب کنید. در داخل بسته بندی محصول مقداری میخ و طناب برای تثبیت جایگاه این چادر مسافرتی وجود دارد. جهت مراقب از محصول لازم است از وارد کردن اجسام نوک تیز به بدنه جدا خودداری کنید. توجه داشته باشید بدنه محصول قابل اشتعال بوده پس از حرارت شدید و اتش دور نگه داشته شود. با رعایت این نکات ساده شاهد طول عمر بالای محصول خود باشید.

جمع بندی

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره کمپینگ یکی از مرغوب ترین محصولات ضد اب بوده که کیفیت بسیار بالایی دارد. این چادر با قیمتی مقرون به صرفه جهت استفاده خانواده ها به بازار عرضه می شود. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس این چادر مسافرتی با تخفیفی مناسب خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...